Katso naistani himoiten

Anonyymi-ap

Fetissini on nähdä, että muut katsovat naistani himoiten. Fantasiana on viedä asiaa koko ajan rohkeammaksi, mutta pysyen edelleen kontaktittomina tapahtumina. Aisurihommat ei minua kiinnosta lainkaan. Vain se, että naiseni saa muut miehet kiimaan. Ja parasta on se, että naiseni tulee katselun kohteena itse aivan kiimaiseksi. Parhaimmillaan naiseni on tyydyttänyt itseään, kun joku on katsellut salaa.

13

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etelän nudistirannoilla tuo onnistuu helpoiten. Miehiä riittää ja saatte itsekkin olla riettaita. Kokeiltu on.

• Anonyymi

Aloitus ei varmaankaan ollut mikään seuranhakukutsu, mutta missä te tuota teette ? Kotona ilman verhoja niin että muut näkee vai missä/miten ?

• Anonyymi

Käytännössä joka paikassa. Paikan ja tilanteen mukaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käytännössä joka paikassa. Paikan ja tilanteen mukaan.

Juuri näin! Aina ja kaikkialla molemmilla pieni seikkailumieli päällä. Tietenkin aika ja paikka määrittelee mitä ja kuinka paljon.

• Anonyymi

Sama juttu meillä, käydään nakurannoilla ja höyrysaunoissa esittelemässä alastonta vaimoa että vieraat miehet saa tuijotella 😊 nyt ollaan myös julkaistu alastonkuvaa ja videoita tuolla alastonsuomi.com sivuilla niin vieraat miehet saa katsella ja runkata ja kommentoida vaimoa 😍

• Anonyymi

Oletteko missäpäin käyneet nakuilemassa ??
        Onko mennyt meno kuinka rohkeaksi ??
        Meillä välillä mennyt ihan pillun esittelyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko missäpäin käyneet nakuilemassa ??
        Onko mennyt meno kuinka rohkeaksi ??
        Meillä välillä mennyt ihan pillun esittelyksi.

Yyterissä on rannalla miehet päässeet levittämään aurinkorasvaa ja siinä samalla ovat puristelleet tissejä ja persettä ja työntäneet sormia pilluun mutta ei sen pidemmälle ole menty. Mukava sitä on katsella kalu kovana vierestä 😊

• Anonyymi

Seksuaalinen fetissi on jokin esine, tai ruumiinosa, joka ei normaalisti/tavanomaisesti ole seksuaalinen, mutta siitä on muodostunut jollekin yksilölle seksuaalinen "lukko", hän ei kykene seksiin ilman fetissiään. Hän on fetisisti, häntä vaivaa fetisismi.

Tavanomaisesta/normaalista selvästi poikkeava seksuaalinen toive, halu, himo tai fiksaatio joko on jokin parafilia tai jokin perversio. Sellaiset toiveet/halut jotka ovat etiikan/moraalin kannalta hyväksyttäviä, eivätkä loukkaa ketään eivätkä mitään, ovat parafilioita, kuten homofilia tai pedofilia. Yhteiskunnan etiikkaa/ normeja tai tabuja vastaan rikkovat toiveet/halut ovat puolestaan perversioita.

Perversioiden ja parafilioiden lisäksi on käytössä myös käsitteet "kink" ja "kinky" jotka ovat englanninkieltä, https://www.etymonline.com/word/kink ne toisinaan ovat synonyymi parafilialle, toisinaan perversiolle. Harmillisesti niitä ei ole suomennettu, mutta sekään ei ole peruste käyttää sanaa "fetissi" ääliömäisellä tavalla väärin.

Oppimateriaalia: 'Kinks, Fetishes, Paraphilias: Treating Issues with Non-Traditional Sexuality': https://psychcentral.com/blog/kinks-fetishes-paraphilias-treating-issues-with-non-traditional-sexuality

• Anonyymi

Naiseni on jo rohkeampi kuin minä, vaikka alkuun ujosteli.

• Anonyymi

Hyvä niin. Meillä ainaskin eteni tosi nopeesti kun saatiin vain alku jännitys haihtumaan.
        Meillä ainaskin rouva ottaa rannalla heti alaosan pois ja sitten vasta muuta puuhaamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin. Meillä ainaskin eteni tosi nopeesti kun saatiin vain alku jännitys haihtumaan.
        Meillä ainaskin rouva ottaa rannalla heti alaosan pois ja sitten vasta muuta puuhaamaan.

Noita kun olisi Suomessa enemmän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noita kun olisi Suomessa enemmän.

Vaimoni ottaa aina aurinkoa alasti tavallisilla uimarannoilla ja kaupunkien puistoissa. Koskaan ei ole kukaan valittanut tai edes maininnut mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni ottaa aina aurinkoa alasti tavallisilla uimarannoilla ja kaupunkien puistoissa. Koskaan ei ole kukaan valittanut tai edes maininnut mitään.

No niimpä. Hienoa, mutta vedäppä itse kalsarit kinttuihin niin jo on virkavalta paikalla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      104
      8706
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6660
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5201
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4367
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe