Virossa; jolla on läheisempi muistikuva Venäjän vallan alla olemisesta maksaa puolustusveroa. Sota tulee varmasti ja ehdotan että maksetaan 1% maanpuolustusveroa kaikista tuloista ja siten että KAIKKI MAKSAVAT ei vain köyhät. Minä olen syntynyt niin lähellä sodan loppumista ja muistan hyvin ne ajat jolloin mitään ei ollut ja kuinka yhteiskunta sitten alkoi parantua pikkuhiljaa. Haluan sellaisen veron joka menee suoraan puolustusvoimien budjettiin eikä sitä pääse ahneet koskemaan. Toivon että nuoret ymmärtävät tämän veron tarpeellisuuden vaikka ovat eläneet vapaassa maassa, mutta se voi loppua ellei puolustukseen löydy riittävästi varoja.
Maanpuolustusvero
3
283
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä köyhät on keksineet, että he osallistuisivat muuhun kuin kulutukseen ja valitukseen?
- Anonyymi
En tiedä verosta,mutta voisivat avata tilin mihin halukkaat ja siihen vapaehtoiseen maksuun kykenevät voisivat halutessaan lahjoittaa jonku summan mikä sopivalta tuntuu.
Uskoisin , että halukkaita riittäisi.
Itse voisin muutaman satasen laittaa jos sellainen tili olisi. - Anonyymi
Ekana hommassa mättää se, että valtiolla on vain 1 budjetti. Veroja ei voi korvamerkitä tiettyyn asiaan vaan valtiolla on tuloja ja menoja.
Toisekseen sota on vapaaehtoista ja vaatii molempien osapuolien halun sotia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471