Kansaneläke siis lakkautetaan ulkomailla asuvilta. Eli tulee "muuttoliike" takaisin
Suomeen tukien piiriin. Eräs Unkarissa asuva ja pienellä eläkkeellään pärjäävä
henkilö kertoi HS:ssa, että kansaneläkkeen maksun lakkauttamisen myötä
hänen on muutettava Suomeen ja anottava ainakin asumistukea.
Löytyipä hyvä säästökohde, joka osuu pienituloisiin, muttei säästä valtiolle
mitään.
Voiko tällaisen päätöksen tulkita muuksi kuin kiusanteoksi ei kai hallitus
voi niin laskutaidoton olla ?
Hallituksen "säästö", josta ei tule säästöä
6
83
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi, varovasti tohdin kysyä miten hallitus voisikaan pystyä hoitamaan
isompia ja tärkeämpiä asioita, kun tälläkin tasolla tulee ilmi sen osaamattomuus ? - Anonyymi
Laitetaan samalla rikkaille ulkomailla asuville sairaalamaksujen lopettaminen ..maksakoon ihan ite...sen on totta että valtiolle maksut nousee kun köyhät ei saa muuttaa ulkomaille..varm moni psoriaasia sairastava kärsii kun joutuu suomeen tulemaan takaisin..olemmeko pohjois-korean mallissa...köyhät ei ulkomaille lähde..
- Anonyymi
Rikkaat menevät nykyään Sveitsiin verottajaa pakoon.
- Anonyymi
Kiusa se on pienikin kiusa. Mistä löytyy v-mäisempiä ihmisiä kuin kokoomuksesta ja persut tukee tällaista toimintaa. Pitää vastata itse, ei mistään maailman kolkasta
- Anonyymi
Yhtä v-mäisiä ja henkisesti kehittymättömiä sadisteja ovat molemmat
puolueet. Mahtaa olla kauhea alemmuuskompleksi, koska heikompiaan pitää
rääkätä. Henkisesti kehittyneellä ja tasapainoisella ihmisellä ei ole
tuollaisia raukkamaisia tarpeita valtansa voimalla kurittaa itseään
heikompia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420