Olen Liiton päivärahoilla ja mites sitte kun jään äitiyslomalle...katkeeko liiton päivärahat siihen saakka, kun äitiysloma ja kotihoidontuki on loppunut vai mikä homma siinä on.
Kelastahan sen rahan saa siis tona aikana, eikö !
Raskaus ja Työttömyyskassa
4
939
Vastaukset
- ...
Minullakin oli sama tilanne, liiton rahalla ja sitten siitä äitiyslomalle. Liiton raha katkeaa ja saat kelalta päivärhaa. Minulla loppuu kohta äitiysloma ja sitten taas liiton rahoille ja töitä etsimään...
- Ninni
Koska liittoon pitää ilmoittaa, kun on jäämässä äitiyslomalle?
- Eetuli
Ninni kirjoitti:
Koska liittoon pitää ilmoittaa, kun on jäämässä äitiyslomalle?
Itse ilmoitin viimeisessä liitolle menevässä lapussa milloin äitiysloma alkaa ja liitteeksi laitoin päätöksen saamastani sosiaalietuudesta eli kelan päätöksen. Työkkäriin pitää muistaa ilmoittaa äitiysloman alkamispäivä. Nämä antavat siitä lausunnon liittoon ja sen jälkeen et ole oikeutettu saamaan liiton päivärahaa äitysloman alkamispäivän jälkeen.
- verot
Tarkistuta saman tein veroprosenttisi, ettei käy hassusti, kuten minulla, kun tarkistutin prosentin vasta paria kuukautta ennen äitiyslomaa; se nousi huimaan 25,5 prosenttiin. Olinpa kyllä äimän käkenä, kukaan ei ollut varoittanut asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 364270
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344057- 633695
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333527Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842906
- 542825
- 252616
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142314