https://yle.fi/a/74-20128662
Mainonta puree tehokkaasti. Hölmöt uskovat kaikkeen, mikä on kirjoitettu virheettömällä suomen kielellä. Valheita valheen perään.
Alle 10 % voitttaa ja loput yli 90 % maksavat kaiken.
Kryptoihin sijoittavat suomalaiset ovat hyväuskoisia hölmöjä.
4
522
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kryptot ovat pelkää lottoamista.
- Anonyymi
Hyvin on mennyt, oon treidailuissa voitolla 6-numeroisen lukeman inflaatio-euroja. Eipä tuo kovin rakettitiedettä ole, pitää tietää mitä treidaa, miksi treidaa ja missä treidaa. Ja verottaja kiittää jokaa tapauksessa.
Ainoa bitcoinin voittokulkua varjostava uhkakuva on vahvan kryptauksen murtuminen kvanttitietokoneiden ja tekoälyn kehittyessä, nämä tulee ottaa mukaan laskelmiin riskejä arvioitaessa. Sopiva sekoitus toimivaa psykologiaa, teknistä analyysia ja kassanhallintaa ja menestystä seuraa. - Anonyymi
Mitään sijoita!! Ostan Monerolla huumeeni!
- Anonyymi00005
Bitcoineja jos olis ostanut vuonna 2009, kun olivat lähes arvottomia ja nyt maksaa yksi bitcoin päälle 56 000€.
Jos 10 eurolla olis ostanut, niin nyt olis miljonääri.
Mutta eipä sitä silloin tiennyt, mitä bitcoin maksaa 15 vuoden päästä.
Sama mahdolisuus on muillakin kryptovaluutoilla, joiden arvo on alle sentin.
Niidenkin arvo voi nousta korkealle, sitä on mahdoton tietää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480