Siinä tulee mukana salainen koodi, joka poistaa tämän esim. sosiaaliturvatunnuksessa olevan nykyisen koodin, jonka avulla ihmisille on tehty kipuja. Minullakin on ollut kovia kipuja, ne poistuivat.
Ei-uskovaiset kunnolliset ihmiset, pyytäkää te Taivaan sinettiä, joka ajaa melkein saman asian.
Pyytäkää uskovaiset Jumalan sinettiä ja sen lisäosaa Taivaan Isältä rukoilen
10
134
Vastaukset
- Anonyymi
alien olio on päässyt laittamaan toukan sun sisäpuolelle se on koteloituvat kohta synnytät alienin siitä tulee käsiä jotka repivät selkärangan kahtia
- Anonyymi
oot luultavasti palstan järkevin kaveri pidä toi asenne pääset vielä pitkälle
- Anonyymi
Näpäkkä juttu.
Mainittakoon Vihan ajoista, että valtiovalta itse ajoittain pyörittää niitä. Tämä viimeinen oli Taivaan sallima, ei tekemä. Valtiovallan tekemistä tässäkin Vihan ajassa oli, että Sosiaali- ja Terveysministeriö lisäsi sosiaaliturvatunnukseeen koodin, jonka avulla uskovaisille ihmisille sai tehtyä Paholaisen laitteilla haittaa terveydelle.
- Anonyymi
Harvoin törmää ihmisiin, oiden äo on negatiivinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luova hulluus on elämän parantava voima koodi mikkojen aivo pesemä robotti ajattelu ei johda muualle kuin keski Venäjälle kulttuuriin tarpeisiin rakentamaan aitaa idästä nousevalle kuninkaalle loppuu positiivinen ajattelu aötä saa mitata desibeli mittarilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeestaan oon enemmän pihalla kuin onegas aivan älyvapaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeestaan oon enemmän pihalla kuin onegas aivan älyvapaa
En vedä vertoja edes onegasille se voittaa mut älykkyydessä
- Anonyymi
Onneksi Jumala ei hylkää harhaista ihmistä...
- Anonyymi
Saatko jo apua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420