Ystävyys aloitus tähän tänään

Anonyymi-ap

Tähän aloitukseen ystävyys aloitus

8

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäli haluat siinä yli 35 vuotias nainen minun kanssani seksisuhteeseen niin vastaa tähän sinulle sopivan mielikuvitus vastauspohjani ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi ja paikasta missä olisit voinut mielikuvituksessasi olla ja mitä sinulla olisi mielikuvituksessasi ollut päälläsi.
      Tämän jälkeen järjestät siten, että näet minua irl mahdollisimman pian.Pian tarkoittaa noin viikon aikana näkemistä.Ellei mahdollista niin sitten viestiä minulle irl Mahdollisimman pian.
      Olen fiksu, mukava sympaattinen todellinen herrasmies.Olen kaikkea muuta kuin palstan trollit väittää.
      Luotettava, en hypi vieraissa, oikea helmi mies.
      Vastauspohjani mitkä ovat puhdasta mielikuvitusta, tässä täytyy oikeasti tietää minut irl ja olla kiinnostunut minusta IRl vain silloin tähän vastaa mitenkään..Ja täytyy olla huumorintajuinen ja osata käyttää mielikuvitusta, ei elämä ole aina liian vakavaa.
      Vastauspohjani mielikuvitusta käyttäen.

Vaalealla naisella uimapuku, uimahallissa ohimennen näkemistä ja muutama sana juttelua tämän syksyn, talven aikana.
      Muodokkaalla vaalealla naisella uimapuku uimahallissa uimaaltaan reunalla juttelemista noin 13 vuotta sitten.
      Vaalealla naisella talvinen ulkoiluasu ohimennen kaupassa näkemistä.
      Naisella oma vastauspohjasi.
      Naisella lyhyet shortsit ja paita kauan aikaa sitten kesällä minun tai naisen talo juttelua.
      Naisella oma vastauspohjasi, niukkaa asua päällä
      Naisella mekko, sukkahousut, ohimennen näkemistä, lähiaikoina.
      Naisella minihame ja tiukka paita kesä muuta vuosi sitten rannalla juttelua
      Naisella farkut ja paita talvi muutama vuosi sitten minun tai naisen talo juttelua
      Naisella mustat sukkahousut ja hame, paita,takki ohimennen näkemistä ja juttelua
      Naisella mustat tiukat housut ja paita, ohimennen näkemistä vuoden sisällä
      Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta jos vastasit minulle pyytämälläni tavalla

Aloitus on auki huomiseen aamu kello 8 asti

• Anonyymi

En lue kuin yli 100 sanan vastaukset. Niitä odotan noin 7

• Anonyymi

Helsingissä ei muuta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Alle 100 sanan vastauksia en lue.
      Vastauksesta minun täytyy nainen tunnistaa.

• Anonyymi

Muuten en vastausta lue

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten en vastausta lue

Luet kuitenkin, kulta 😘

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4651
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2447
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2011
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1929
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1256
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      994
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      852
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe