Tähän aloitukseen ystävyys aloitus
Ystävyys aloitus tähän tänään
8
147
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäli haluat siinä yli 35 vuotias nainen minun kanssani seksisuhteeseen niin vastaa tähän sinulle sopivan mielikuvitus vastauspohjani ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi ja paikasta missä olisit voinut mielikuvituksessasi olla ja mitä sinulla olisi mielikuvituksessasi ollut päälläsi.
Tämän jälkeen järjestät siten, että näet minua irl mahdollisimman pian.Pian tarkoittaa noin viikon aikana näkemistä.Ellei mahdollista niin sitten viestiä minulle irl Mahdollisimman pian.
Olen fiksu, mukava sympaattinen todellinen herrasmies.Olen kaikkea muuta kuin palstan trollit väittää.
Luotettava, en hypi vieraissa, oikea helmi mies.
Vastauspohjani mitkä ovat puhdasta mielikuvitusta, tässä täytyy oikeasti tietää minut irl ja olla kiinnostunut minusta IRl vain silloin tähän vastaa mitenkään..Ja täytyy olla huumorintajuinen ja osata käyttää mielikuvitusta, ei elämä ole aina liian vakavaa.
Vastauspohjani mielikuvitusta käyttäen.
Vaalealla naisella uimapuku, uimahallissa ohimennen näkemistä ja muutama sana juttelua tämän syksyn, talven aikana.
Muodokkaalla vaalealla naisella uimapuku uimahallissa uimaaltaan reunalla juttelemista noin 13 vuotta sitten.
Vaalealla naisella talvinen ulkoiluasu ohimennen kaupassa näkemistä.
Naisella oma vastauspohjasi.
Naisella lyhyet shortsit ja paita kauan aikaa sitten kesällä minun tai naisen talo juttelua.
Naisella oma vastauspohjasi, niukkaa asua päällä
Naisella mekko, sukkahousut, ohimennen näkemistä, lähiaikoina.
Naisella minihame ja tiukka paita kesä muuta vuosi sitten rannalla juttelua
Naisella farkut ja paita talvi muutama vuosi sitten minun tai naisen talo juttelua
Naisella mustat sukkahousut ja hame, paita,takki ohimennen näkemistä ja juttelua
Naisella mustat tiukat housut ja paita, ohimennen näkemistä vuoden sisällä
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta jos vastasit minulle pyytämälläni tavalla
Aloitus on auki huomiseen aamu kello 8 asti- Anonyymi
En lue kuin yli 100 sanan vastaukset. Niitä odotan noin 7
- Anonyymi
Helsingissä ei muuta
- Anonyymi
Oi, missä olet tumma ja kuuma ori?
Salaa haaveilen ratsastavani sinulla rannalla auringon laskiessa.
https://m.youtube.com/watch?v=qr6uYaExs6o - Anonyymi
Alle 100 sanan vastauksia en lue.
Vastauksesta minun täytyy nainen tunnistaa.- Anonyymi
Muuten en vastausta lue
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten en vastausta lue
Luet kuitenkin, kulta 😘
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184651Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982447Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422011Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181929- 811586
- 1461505
- 121256
- 102994
- 124852
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849