Monelta eurojohtajalta konjakit väärään kurkkuun eilen....

Anonyymi-ap

Kun Trump esitti euroopalle vaatimuksen
täydelliseen sotatalouteen siirtymisestä.
5% bkt:stä on niin iso vastimus että, esim Suomessa siirrytään täyteen sotatila
valmiuteen.6-7miljardia lisää jo luultujen
5 miljardin euron päälle joka vuosi velvoittaa
meitä palkkaamaan noin 20 000 ammattisotilasta lisää koska kustannuksia ei
voida pelkillä 12 miljardin euron vuotuisilla
asekaupoilla kattaa.Niin kannattaa ehkä täyttää velvoitetta siirtämällä kustannuksia henkilöstöön.

10

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Stubb lupadi 5000 sotilasta NATO johdon käyttöön Kaukoidän sotiin.

    • Anonyymi

      Suomi joutuu noin nelikertaistamaan puolustus-
      voimien budjetin,verrattuna aikaa ennen natoa.
      Tässä taloustilanteessa kun velkaa ei saa ottaa.
      Suomea ja muuta eurooppaa ollaan ajamassa
      suureen talousahdinkoon.Euroopassa yhtäkkiä
      loydyttävä 1000 miljardia aseisiin?

      • Anonyymi

        Niin ja se pitää löytyä joka vuosi.Kuinkahan Usa
        itse laittavatko 5% natoon joka vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja se pitää löytyä joka vuosi.Kuinkahan Usa
        itse laittavatko 5% natoon joka vuosi.

        USA ja Trump ei ole mikään NATON johtaja joka määrää yksipuolisesti muiden budjetit vaan NATOssa päätökset tehdään yhdessä.


    • Anonyymi

      Hyvä näin , ihan johtajien itsensä saamattomuutta ukrainassa , ovat vetuloineet jo useamman vuoden sodan äärellä , selityksiä on kuunneltu jo liian pitkään .

      • Anonyymi

        Se tarkoittaa että verotusta kiristettävä
        rajusti.Esim natovero joka voitaisiin lätkäistä
        tuloveron päälle noin 3% nuppia päälle.Tällä
        keinolla saataisiin velvoite hoidettua ilman
        velanottoa.Ainoa huono puoli on se että
        kulutus pysähtyy lähes tyystin ja joudumme
        sitä kautta ahdinkoon.Tarvitaan järeitä keinoja
        selvitä Trumpin määräämästä velvoitteesta?


    • Anonyymi

      Sehän maksaa, joka tilaa.

    • Venäjän talous ainakin romahtaa tuossa varustelukilvassa.

      • Anonyymi

        Sitä romahdusta on odotettu jo pitkään ja sen povaajien maalitolppa siirtyy joka vuosi eteenpäin. Länsi teki virheen kuvitellessaan ettei Venäjä kykene varustautumaan ja paikkaanmaan menetyksiään sodassa. Suomessakin tehtiin tämä sama virhe, ja nyt puolustusministeriö maan johtoa myöten on asian todennut, että Venäjän kykyjä aliarvioitiin raakasti alakanttiin. Etkö lukenut parin päivän takaista puolustusselontekoa? Samaa virhettä' ei tule toistaa enää uudelleen ja työntää päätä pensaaseen odottamalla Venäjän "romahdusta". Nato on yhtä hyvä kuin sen heikoin lenkki. Varustautuminen ja varautuminen tulee tehdä nyt.


    • Surkuhupaista - puolustusmenojenhan pitäisi kaiken järjen mukaan pienentyä, kun sitä taakkaa on ymmärtääkseni tullut jakamaan yli 30 maata , niin kuinka ollakaan: eiku lisäsatsauksia van roimasti....artisti maksaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe