Asunnot, jotka on tarkoitettu alunoperin keuhkotautisten työläisten ja heidän perheittensä tueksi ja turvaksi myydään kylmästi gryndereille.
Miten tällaista voi tehdä juuri Joulun aikaan?
HS 21.12.24
Keuhkotautisten työläisten asunot myydään ja hallitus sallii sen!
12
125
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmisto ajoi Suomen suohon. Nyt on kivaa eikös olekin. Asiat muuttuu kun mudassa rämmitään.
- Anonyymi
Helsingin kaupunki on ahne. Keuhkotautisten perheet joutuvat kadulle!
- Anonyymi
Sinipunayhteistyön hedelmä pormestari Vartiainen SDP ja KOK, osoittaa sen, mitä saadaan aikaan, kun raha puhuu. Keuhkotautiset kuolevat kadulle ja levittävät tautia kaikille.
- Anonyymi
Mies ansaitsee pahoinpitelyn pukeutumisellaan, ulkonäöllään tai käytöksellään.
Mikään ei ole hakattavamman näköinen kuin keskivartalolihava mies.- Anonyymi
Naisia äärivasemisto potkii, jos ne ovat pukeutuneet provosoivasti poliisin asuun.
- Anonyymi
Miksi Sinnemäki sallii keuhkotautisten asuntojen myymisen joulun alla gryndereille?
- Anonyymi
Keuhkotauti pahenee ulkoilmassa ja sairaalat ovat täynnä. Hoitojonot ovat pitkiä.
- Anonyymi
Tähän asti ollut kaupunki velvollinen osoittamaan uuden asunnon. Ei pitäisi joutua kadulle kukaan.
- Anonyymi
Ei pitäisi, mutta ilmeisesti irtisanomislaput on jaettu sopivasti ennen joulua.
Eikö koronasta opittu mitään? - Anonyymi
Pitää paikkansa. Sosiaalitoimi osoittaa asunnon jokaiselle tarpeessa olevalle. Mutta koska ne ovat päihteettömiä ja savuttomia asuntoja, jättää moni niihin menemästä.
- Anonyymi
Ne talot siis rakennettiin 20-luvun lopulla keuhkotautisille ja niiden perheille. Niissä ei ole asunut keuhkotautisia kohta sataan vuoteen.
- Anonyymi
Tupakansavusta röhisevät persut kokevat asian toisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 991353
- 541174
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.241028Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928