Tietäneeköhän kukaan kauan sais olla kauha jotenkin kiinni jos useampi kk putki ollut päällä et b peth arvo olis viitearvois olen yrittänyt omin neuvoin vieroittautua mutta ei onnistu!
Mistä apua?
5
262
Vastaukset
- Anonyymi
Puupekille kahvittelemaan mars mars. Ja vähintään kerran, mieluiten kolmesti päivässä. Hopi hopi.
- Anonyymi
Jos haluat oikeasti vierottautua lopullisesti, et kysele miten huijata väliaikaisella kuukauden tai kahden juomattomuudella jotain yksittäistä verikoetta, yritä lopettaa kokonaan alkoholi, hakeudu vierotukseen vaikka. Se Peth reagoi jokaiseen juomiskertaan, joka ylittää ks aineen synnyn veressä, eli jos juo joku kerta vaikka neljä olutta, joista yksi menee yli viitteen, se ylitys ei nollaudu missään netin kertomassa 3-12 päivässä, koska lisää sitä nostavaa ainetta on jo tullut vereen. Eli se, että puhutaan sen arvon näyttävän vain n. edellisen kuukauden juomiset ei ole totta, jos henkilö jolta arvo katsotaan, on sitä ennen juonut toistuvasti isoja määriä, joiden väli juomisessa ei ole alentanut edellistäkään Pethin nousua. Eli Peth nousee joka juomiskerran jälkeen muttei alene ollenkaan, jos juomiskertojen välillä ei ole tarpeeksi aikaa tai on edelliskerralla juotu liikaa.
- Anonyymi
Alkoholist harmissaan ja jopparit.
Oikea teko.
Ei saa edes lahjoittaa holisteille alkoholia.
Puhumattakaan myymisestä
https://youtu.be/OdFM9433_Us?t=819 - Anonyymi
Mulle ei ole lääkäri vielä soittanut, mutta näkyi tulos tänään kun uusin reseptiä, oli 0,17 eli sallitun rajoissa kun se yläraja oli 0,30. Ihmettelen tätä kun oon juonut vuosia kännit tai hyvän hiprakan pari kolme kertaa viikko, pari laatikkoa kaljaa joka viikko, harvoin mitään viinaa. Viime vuonna tammikuu oli tipaton ja siinä oli juomaton aika. Oon alkkis tai sitten varmaan vaan alkoholin suurkuluttaja, tänään selvinpäin kuskin hommien takia mutta tuo verikoe oli ok ja ihmettelen sitä.
- Anonyymi
Se b-peth on kyllä vìttumainen, koska siitä näkee lähes kuukauden ajalta taaksepäin, jos olet edes vain KERRAN ryypännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137