Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä vastuutonta…?,
Junan kylkeen autolla
43
416
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aja perässä sama ja kerro sitten miten kävi lum asia tuntuu sinulle niin paljon kuuluvan pösilö
- AnonyymiUUSI
Käsittämätöntä on tuo huutomerkkien ja kysymysmerkkien käyttö, oletko vammainen vai 5- vuotias?
Onnettomuustutkinta ei kuulu sinulle olit kumpi hyvänsä.- AnonyymiUUSI
Märise. Märise kunnolla joutilas
- AnonyymiUUSI
On se todella hienoa että on noin sinun kaltainen täydellinen ihminen
- AnonyymiUUSI
Oisko ollu nainen ratissa? https://www.tilannehuone.fi/tehtava.php?hash=80f0e591321f2ee4a1e9f6c9add1f64e
- AnonyymiUUSI
Isis - mies arvioi!
- AnonyymiUUSI
Oho, en huomannut. Onks siinä junarata? Kulkeeks siinä junia?
- AnonyymiUUSI
Joutuko matkustaan Ouluun asti tarkistukseen?
- AnonyymiUUSI
Lässytykset sikseen! tasoristeysonnettomuus ei ole naurun asia. Näitä vartioimattomia vielä löytyy Suomenmaasta ja rahaa työnnetään kyllä Ukrainaan ja muuhun turhanpäiväiseen kurapaskaan kun oma kansa elää kehitysmaassa
- AnonyymiUUSI
Ei ookkaan mutta onko se Ukrainan vika jos joku ei pysähy jos juna menee edessä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ookkaan mutta onko se Ukrainan vika jos joku ei pysähy jos juna menee edessä?
On.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On.
Ratkaisu olis että naisilta ajokortti pois, niin kuin lähi idän sivistysmaissa.
T Kepu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T Kepuonneks kepuilta lähteekin äänet ja valta tulevissa vaaleissa. juntti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
onneks kepuilta lähteekin äänet ja valta tulevissa vaaleissa. juntti
Hyvä niin, t Ps.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän näissäkin vartioimattomissa tasoristeyksissä pitäisi jokaisen ihmisen itse huolehtia, ettei junaa tule? Jokaisella yksilöllä on vastuu tekemisistään tai tekemättä jättämisistään!
Huudetaan apuun poliisia, palokyntaa, hallitusta, armeijaa "silottakaa mun tie, mun ei tarvi ajatella eikä nähdä, muut hoitaa mulle kaiken, mä voin mennä vaan"! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän näissäkin vartioimattomissa tasoristeyksissä pitäisi jokaisen ihmisen itse huolehtia, ettei junaa tule? Jokaisella yksilöllä on vastuu tekemisistään tai tekemättä jättämisistään!
Huudetaan apuun poliisia, palokyntaa, hallitusta, armeijaa "silottakaa mun tie, mun ei tarvi ajatella eikä nähdä, muut hoitaa mulle kaiken, mä voin mennä vaan"!Tuntuu aika uskomattomalta että ei hidasteta tasoristeykseen, varsinki jos se on paikallinen ja tienny että se risteys on tossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T KepuIsis - mies leikkii sillä....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Isis - mies leikkii sillä....
Ei ollu ainaskaan mikään perss aukinen nainen kun vinttikoiria oli kyydissä , , ne on aika kalliita hauvoja , , ja 120 km/h junassa vauhtia , , osumaa otti apukuskin puolelle. UKK sai itänaapurista lenkkikaveriksi vinttikoiran , , oi niitä aikoja .
- AnonyymiUUSI
Ens kerralla minibussilla kylkeen joka täynnä kepulaisia ja vasureita!
- AnonyymiUUSI
Persu uhkailee taas väkivallalla.
- AnonyymiUUSI
13.28.21 mieluiten Persut kyytiin ja ovi lukkoon 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persu uhkailee taas väkivallalla.
Vassuriapinat ei osaa itse edes ajatella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vassuriapinat ei osaa itse edes ajatella
Persut pitää työntä viina altaaseen 👍
- AnonyymiUUSI
Varmaan kaikki propersut yhtyvät tähän toiveeseen.
Tullut suoraan persusydämestä.
- AnonyymiUUSI
Komulla on kuollut ennenkin ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Purran aikaansaannoksia:
1, Köyhimpien asumistukileikkaukset
2. Työttömyysturvan lapsikorotusten poistaminen
3. Hoitajamitoitusten leikkaukset
4. Arvonlisäveron korotus (25,5%)
5. Sairauspäivärahojen leikkaaminen työkyvyttömiltä.
6. Ikäihmisten ympärikautisen hoivan leikkaukset
7. Ammatillisen koulutuksen leikkaukset
8, Työttömyysturvan suojaosien poistaminen
9. Ansiosidonnaisen leikkaukset
10. "Vesi on meidän" kansalaisaloitteen vesitys
11. Vuorotteluvapaiden lakkauttaminen
12. Lakko-oikeuden rajoittaminen
13. Irtisanomissuojan heikentäminen
14. Palkkakuoppalaki
15. Ensimmäisen sairauslomapäivän palkattomuus
16. Toimeentulotuen leikkaukset
17. Lääkekorvauksien leikkaukset
18. Pienten eläkkeiden verotuksen kiristäminen eläketulovähennystä leikkaamalla
19. Yli 5000 euron eläkkeiden verotuksen helpottaminen.
20. Luottamusmieheen aseman heikentäminen
21. Aikuiskoulutuksen tuen poistamien
22. Yli 150.000 euroa vuodessa ansaitsevien verotuksen keventäminen.
23. Leikkaukset opiskelijoilta
24. ...............- AnonyymiUUSI
Ihanko Purra yksin päättänyt? On niin paksua potaskaa, luetteloituna, että tuskin mahtuu ihmislapseen enempää perussuomalaisiin kohdennettua vihanpitoa.
- AnonyymiUUSI
Mitä sitte, olisko aikaa löytää niitä töitä ja miks 100v muumioita pitää paapoa mailman tappiin? Rikkaat maksaa muutenki suurimman osan veroista.
T Kepu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte, olisko aikaa löytää niitä töitä ja miks 100v muumioita pitää paapoa mailman tappiin? Rikkaat maksaa muutenki suurimman osan veroista.
T KepuKepu ei oo saanu Pyhäjärvellä aikaan muuta kuin kurjuutta, kurjuutta ja tuhoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kepu ei oo saanu Pyhäjärvellä aikaan muuta kuin kurjuutta, kurjuutta ja tuhoa
Just näin.
- AnonyymiUUSI
Oliko nainen ratissa? Toiv oli edes selvinpäin!!
- AnonyymiUUSI
Kusihoro varmaan rassannut puhelintaan.
- AnonyymiUUSI
Miksi Pyhäjärven persuilla on musta naama tai silmäkulma
- AnonyymiUUSI
Sekä isompi mùnă mitä sulla. :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekä isompi mùnă mitä sulla. :D
Siellä koira älähti, kun osui.
- AnonyymiUUSI
Hyvä joulutunnelma Pyhäjärvellä.
Kaikesta huolimatta Hyvää Joulua puoluekannasta riippumatta.- AnonyymiUUSI
Onks tää normaalia sielä päin kun näitä viestiketjuja lukee? Miten esim baareissa vklp:sin, onko eri puolueiden kannattajille omat nurkat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onks tää normaalia sielä päin kun näitä viestiketjuja lukee? Miten esim baareissa vklp:sin, onko eri puolueiden kannattajille omat nurkat?
On vissiin avattu jo joulupullojen korkit, ja suuhun valahtanut rähänäviinaa..
Baareista ei kokemusta. Tuskin eri nurkkia, taida olla baariakaan.
Ei vielä kysellä jäsenkirjaa kylällä liikkuessa.
Tämä räninäporukka ei taida kylillä liikkua, niin kun yksikseen jorottaa, niin ulosanti on karkeahkoa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On vissiin avattu jo joulupullojen korkit, ja suuhun valahtanut rähänäviinaa..
Baareista ei kokemusta. Tuskin eri nurkkia, taida olla baariakaan.
Ei vielä kysellä jäsenkirjaa kylällä liikkuessa.
Tämä räninäporukka ei taida kylillä liikkua, niin kun yksikseen jorottaa, niin ulosanti on karkeahkoa.Siltä näyttää, tuskin missää Facebookissa kehtaa öyhöttää samalla tavalla mitä täälä. :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siltä näyttää, tuskin missää Facebookissa kehtaa öyhöttää samalla tavalla mitä täälä. :D
Kehtaatko sinä🤡
- AnonyymiUUSI
didällid dota paikallaan pyhiksssä, muuten i selvitä nyt pitä kunnon jytky tulla jo
- AnonyymiUUSI
Pyhäjärven kortittomat juopot ajeloo.. mutta milläs ne ajeloo
- AnonyymiUUSI
Aijaijai nyt tuli iso lasku tälle suharille,joka junaan törmäsi
.Ei siinä enää vakuutukset auta.Aijaijai.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758