Ruotsissa olevat syyrialaiset eivät halua palata takaisin - eipä ullata

Anonyymi-ap

Kukas sitä nyt haluaisi luopua ilmaisesta elatuksesta ja terveydenhoidosta.

Syyrian pääministeri toivotti kaikki syyrialaiset muuttamaan takaisin.

17

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät lähe vaikka saisivat ison summan rahaa.

      • Anonyymi

        Kyllä kotimaa on aina paras jos siellä ei ole sotaa eikä diktatuuria . Pian kyllä lähden kotisuomedts ulkomaille . Suomi on äärioikeisto natsimaa .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kotimaa on aina paras jos siellä ei ole sotaa eikä diktatuuria . Pian kyllä lähden kotisuomedts ulkomaille . Suomi on äärioikeisto natsimaa .

        Kyllä suomalainen tietää!
        Tämä osoittaa todeksi sekin, että nuo 60- ja 70-luvulla Ruotsiin muuttaneen suomalaiset pysyvät siellä kunnes kupsahtavat vaika täällä ei liene sotaa eikä diktatuuria..


      • Anonyymi
        Aktivisti kirjoitti:

        Kyllä suomalainen tietää!
        Tämä osoittaa todeksi sekin, että nuo 60- ja 70-luvulla Ruotsiin muuttaneen suomalaiset pysyvät siellä kunnes kupsahtavat vaika täällä ei liene sotaa eikä diktatuuria..

        Suomalaiset menivät Ruotsiin töihin.
        60ja 70- luvulla täältä lähteneet monet tulivat käymää suomessa , oli uudet Volvot ym. Kyllä niiden hankintaan on täytynyt tehdä töitä.
        Ei siihen aikaan elätetty laiskoja kuten nykyää Suomessa ja Ruotsissa tehdään.
        Silloin oli kunnia-asia hankkia elantonsa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kotimaa on aina paras jos siellä ei ole sotaa eikä diktatuuria . Pian kyllä lähden kotisuomedts ulkomaille . Suomi on äärioikeisto natsimaa .

        Juu, venäjä sopii sulle.


      • Anonyymi
        Aktivisti kirjoitti:

        Kyllä suomalainen tietää!
        Tämä osoittaa todeksi sekin, että nuo 60- ja 70-luvulla Ruotsiin muuttaneen suomalaiset pysyvät siellä kunnes kupsahtavat vaika täällä ei liene sotaa eikä diktatuuria..

        Surkea kommentti suvakilta.


    • Anonyymi

      Ei pidäkkään kysellä mitään haluaako ne lähteä.

    • Anonyymi

      Eivät varmaa halua lähteä Suomestakaa,täällähän noi on kans maannu 10v.asuvat samassa taloyhtiössä.Veroeurojen tienaaminen ei ole kiinnostanut koko aikana!! Mutta kummasti on autot tulleet kaikkien persuksien alle,ja elämä on hulppeaa KELAN tukia nostettaessa. Kyllä Suomella on rahaa kun näitä kestitetään ja elättäminen vain jatkuu!!! Turha syyllistää suomalaisia valtionvelasta,joku muu on nyt ryssiny ja pahasti.Hallitus peiliin katsomisen paikka kaikilla jotka olleet päättäjiä tänä aikana. Samin ukrainalaisten hyysääminen lopetettava!

    • Anonyymi

      Ei ne ehdi edes vaan itsehän tulivat. Nuo rauhattomat pelleilemään jäätävyydellä. Tulta.

    • Anonyymi

      Eipä ne vielä tiedä minkälainen hallinto Syyriaan tulee . Vaarallista siellä vielä on kun Turkkikin sotii siellä kurdeja vastaan !.

    • Aloittajako aivan tuosta vaan haluaisi lähteä paikasta, jossa on ehkä asunut koko ikänsä?

      • Anonyymi

        Ei takuulla kun kela-gold extrakin katoaa.


      • Anonyymi

        Syyrialaiset eivät ole asuneet koko ikäänsä Ruotsissa.


    • Anonyymi

      Saksa liemessä on jos 5728 syyrialaista lääkäriä palaa Syyriaan . Nää lääkärit työskentelevät lääkäreinä Saksassa !

      • Anonyymi

        Toivottavasti eivöt ole yhtä pimeitä kuin tää yks auto terroristi .


    • Anonyymi

      Syyrialaisdiasporasta voitaisiin muodostaa muukalaislegioonia Ukrainaan lähetettäväksi jos kotiinpaluu syyriaan ei maistu. Demokratiassa on myös mahdollisuus tehdä päätös kokonaisen etnisen ryhmän karkoittamisesta.

    • Anonyymi

      Tietävät minkälainen yhteisö siellä teki vallankaappauksen. Ei tämä Al-Qaidan sivujärjestö HTS ole yhtään sen parempi kuin ex-diktaattori tai isis joita lähtivät pakoon. Pääjehuhan vaihtoi jo nimensäkin. Vaikka jihadistit lupaavat demokraattisempaa tulevaisuutta niin totuus tulee olemaan hirveä useimmille.
      Johan sieltä Syyriasta kristityt ja muut vähemmistöt ovat alkaneet lähteä, kun tietävät mikä tulevaisuus heitä odottaisi.
      Katsotaan nyt ensin kun Turkissa asuneet Syyrian pakolaiset menevät takaisin (heitä on miljoonittain) minkälainen kaaos syntyy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe