Marin pääsi taas lehteen, kun raotti rintavakoa tai oikeammin nännien välistä rinta aluetta.

Anonyymi-ap

Suvakkisosialistit sekosivat ja Marin on taas valmis pääministeriksi, kunhan ensin Lindtman voittaa vaalit. Ilman lööppejä 40 kymppisenä taviksena ei voi kerta kaikkiaan elää sen jälkeen, kun on kerran polvillaan tanssinut itsensä älyvajakkien suosioon.

Marinin pitää perustaa, jos ei nyt sitten ole jo perustanut Only-Fans sivuston. Siellä voisi raottaa muutakin kuin tasaista rintakehää.

21

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hänellä oli ihonvärinen toppi jakun alla , joten ei ole vilauttanut mitään .
      Mutta pölhöt näkee mitä haluavat nähdä

• Anonyymi

Juu miten mulla tulikin Maamme -laulu mieleen: "Ei laaksoa, ei kukkulaa..."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu miten mulla tulikin Maamme -laulu mieleen: "Ei laaksoa, ei kukkulaa..."

..ja korvien välikin täysin tyhjä.

• Anonyymi

Eipä ole Marinkaan enää ihan tyttönen, kun jo neljäkymmentäkymppinen.

• Anonyymi

Juykääåålyh. Ei hetkeen ala pääministeriksi suuper noitavainon jälkkeen . Jouii66 pressaks alkaa vasta parikyt vuuen jälken . Ölioöyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juykääåålyh. Ei hetkeen ala pääministeriksi suuper noitavainon jälkkeen . Jouii66 pressaks alkaa vasta parikyt vuuen jälken . Ölioöyh

Pillulla, pullolla ja puhelimella voi hölmöjen idealistidemarien maailmassa kerran päästä pääminsteriksi. Kansakunnan presidentiksi ei koskaan. Semmingin kun parasta ennen päiväys on jo ohi. Sitten luokitus onkin luuska.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pillulla, pullolla ja puhelimella voi hölmöjen idealistidemarien maailmassa kerran päästä pääminsteriksi. Kansakunnan presidentiksi ei koskaan. Semmingin kun parasta ennen päiväys on jo ohi. Sitten luokitus onkin luuska.

Reittä pitkin...

• Anonyymi

Olette väärässä kuten usein aikaisemminkin. Marinin päivittäisen trollauksen tarkoitus mediassa on nostaa hänet päämisteriksi sikäli, mikäli Lindtman sattuisi voittamaan seuraavat eduskuntavaalit. Tätä peliä ei pelata päivää ennen vaan vuosia. Nyt pestään Marinin toilauksia puhtaaksi ja esitetään hänet muka joksikin tähdeksi maailmalla. Voi olla sitäkin, mutta hän on Suomen nykyisen taloustilanteen ja kurjuuden perussyy ja alku. Sen media jättää kertomatta vaikka useat asiantuntijat ovat tuominneet Marinin korona-ajan toimet, Korona-tuet yrityksille jne. täysin mielettömiksi päätöksiksi ja ratkaisuksi, joissa syrjäytettiin asiantuntijat.

Marin halusi ainoastaan tyhjentää valtion kassan ja pitää hauskaa kun oli hänen aikansa elää. Ja niin hän tekikin. 40 miljardia lisävelkaa ja kusessa ollaan. Nyt häntä palvoo sen ajan Nurmiset, Razimit ja muut vasurien vähävirtaset.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri näin

• Anonyymi

Minä on jutun motiivi?
      Demarien värittömyys?
      Kateus Marinille?
      Ei löydy asiaa, josta valittaa?

• Anonyymi
        UUSI

Milloin muuten saamme nähdä antavaa runsasta tissivakoa?

• Anonyymi

Minä, minä, minä ja vaan minän olen Marin. Minä olen se, joka tietää, tuntee, taitaa, osaa ja mitä ilman, ette ole mitään. Miten tämä henkilö palvonta voi olla sosialistisen aatteen mukaista? Miten se eroaa, vaikka Putinin, Erdoganin, Orban’n tai edes XI’n palvonnasta muuten kuin, että palvotulla on v-aukko haarojen välisissä? Nämä muut ovat muuten tehneet kaikkensa oman maansa hyväksi, ei sen tuhoamiseksi oman hyvänsä eduksi.

• Anonyymi
        UUSI

Hieno puhe,kiitos

• Anonyymi

rusinoiden väli tyhää täynnä, kuten korvienkin väli..näinhän se meillä demareilla.

• Anonyymi
      UUSI

Ainoastaan idioottien joukossa voi kohota idoliksi rintavakoa esittävä bimbo.

• Anonyymi
      UUSI

Miksei Marin ollu Levillä? Huippu johtajien kanssa.
      Vai pelkääkö MELONIA?
      Eu vahvin johtaja G.Meloni!

• Anonyymi
        UUSI

Sorry vaan, mutta se on päätösvaltaisten johtajien tapaaminen. Sanna Marin ei ole johtaja eikä hänellä ole päätösvaltaa.
        Levin kokouksen näkökulmasta katsoen Marin on kansalainen tavanomaisin oikeuksin ja velvollisuuksin.
        Yritä nyt rakentaa ymmärryksesi realismiin ja lopeta tuon turhuuden lähettilään palvominen. Todennäköisesti sinä itse olet kanssaihmisille Marinia arvokkaampi ja tärkeämpi.

• Anonyymi
      UUSI

Mistä tietää,että vaali lähestyy.?no sannahan se sieltä
      selkärangattoman median kutsumana saapui!

Kivakuvaa kivaa ,valoja,,kivaa ,,huh minä minä minä..

• Anonyymi
      UUSI

Ulkonäöllä pääsi pitkälle.

• Anonyymi
      UUSI

Paskaa puhuva koristeltu keskinkertaisuus villitsee hölmöjä idealisteja ja todistaa samalla näitten ravinto-opillisen harhautumisen. Hölmöt idealistit elävät sillä mitä nuoleminen kielelle tuo. Ja tiedättekin mitä se on.

• Anonyymi
      UUSI

Mutta Sanna Marin on sentään hyvännäköinen nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      172
      2315
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1557
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1017
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      862
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      790
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      789
    Aihe