Olisi yhteistyön kannalta sekä Venäläisten ja Suomalaisten vapaan liikkumisen kannalta ,hyvä aukaista yksi raja asema Venäjälle .
Onhan Virossakin raja auki Venäjälle.
Ei ole inhimillistä että Suomesta täytyy lähteä Viron kautta Venäjälle tapaamaan omaisiaan.
On paljon Suomalaisia joilla sukua ja tuttuja Venäjän puolella.
Neuvotteluja kaivataan kipeästi tässäkin asiassa.
Vaan onko sitä yhdelläkään Suomen päättäjällä?
Siitä kärsivät suomalaiset ihmiset joille tulee järkyttävän kalliiksi kaikki sotavarustelu ja Venäjä pakotteet.
Iso painolasti on EU sekä Nato jotka rahastavat meitä järkyttävästi.
Venäjä /Suomi raja.
3
128
Vastaukset
- Anonyymi
Putinatsien pahuudesta kaikki johtuu.
- Anonyymi
No mitäpä nuo venäjällän asuvat omaiset ovat konkreettisesti tehneet venäjän demokratisoitumiseksi ja venäjän hyökkäyssotaa vastaan?
- Anonyymi
Raja voidaan avata Suomen ja Venäjän kahdenkeskisellä sopimuksella, kunhan Putin on lopettanut sotansa Ukrainassa.
Jos sulkemisen pääsyy oli paperittomat turvapaikanhakijat, Venäjä osannee vastaisuudessa hoitaa rajavyöhykkeensä niin, ettei Suomenkaan tarvitse olla siitä huolissaan.
Itse suosittelen kuitenkin, että raja avataan vasta kun Putin ei ole enää vallassa. Mitään hänen aikanaan tai nimissään tehtävää sopimusta ei voi pitää luotettavana, valehtelija kun on.
Useat venäläiset ystäväni ovat kärsineet rajan sulkemisesta. Syyttömiä he tähän sotkuun ovat.
Sen suhteen taas, että suomalaiset ovat menettäneet luottamuksensa Venäjään, tilanne ei ole yhtä nopeasti korjattavissa. Suomalaisten turismi Venäjän suuntaan tuskin tulee elpymään pitkään, pitkään aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185010Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332762- 342559
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282249- 1191590
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191438En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91317Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 851091