Oletko päättänyt

Anonyymi-ap

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa

72

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä jätän kaikki taakseni ens vuonna. Ei tarvi kuunnella mun juttuja eikä pelkoa että mihinkään seuraan itseäni tyrkyttäisin. 👍

• Anonyymi

Miksi muutit mielesi?

• Anonyymi

Oikein hyvä.

• Anonyymi

Alkoiko kaduttamaan koko rakastuminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi muutit mielesi?

En ole mieltä muuttanut vaan ottanut opiksi että mun seuraa ei kaivata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt viitsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt viitsi

Kun tarpeeks kauan on kuin ilmaa muille, niin jossain vaiheessa sitä viisastuu ja ymmärtää pysyä omissa oloissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tarpeeks kauan on kuin ilmaa muille, niin jossain vaiheessa sitä viisastuu ja ymmärtää pysyä omissa oloissa.

Mikä sua vaivaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku suoraan kasvotusten noin sanonut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sua vaivaa

Tiedät ettet ole ilmaa. Nyt on joulu ja pakko on ajatella niitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia ei sulle kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sua vaivaa

Ei mikään. Sitä viisastuu kun on ilmaa ja mitätön toisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kasvotusten on meillä sanottu aika paljonkin kaikenlaista. 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et taida päästä ikinä tästä gubelle kuiskaamisesta yli🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmasti ymmärtänyt väärin tai joutunut sivullisten huijaajiennkiusaamaksi..tai hän on .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmasti ymmärtänyt väärin tai joutunut sivullisten huijaajiennkiusaamaksi..tai hän on .

Sinä vaikutat kuule ihan itse huijaavasi itseäsi tämän palstan sedän monologioinnin suhteen ja muodostat näitä makaabereja skeemoja, mihin sotket ulkopuolisia

• Anonyymi

Mikäli olet paikkakunnalla niin jo tänä vuonna.

• Anonyymi

Jono, vai oliko tää AP

• Anonyymi

Ehkä näemme jo tänä vuonna, jos nainen haluaisi nähdä vaikka ensi vkl..

• Anonyymi

Sinustahan kaikki on aina kiinni. Sinähän et halua kontaktia ja näkemistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinustahan kaikki on aina kiinni. Sinähän et halua kontaktia ja näkemistä

Höpsis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsis.

Ihan tarpeeksi jo yrittänyt kun ei ole muuta kontaktia kuin tämä paska eikä irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tarpeeksi jo yrittänyt kun ei ole muuta kontaktia kuin tämä paska eikä irl.

Voisitko itse tehdä asian eteen jotain?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko itse tehdä asian eteen jotain?

En

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Ei olla yritetty irl ja kyllä minä tulen vielä yrittämään.

• Anonyymi

Minä en tiedä uskallanko ikinä olla avoin asioista. Olisi kyllä kiva jos voisi luottaa yhteen naiseen ja kertoa hänelle kaikki salaisuudet ja hän ei niistä ikinä hiiskuisi. Paljastaisin kaiken mikä harmittaa ja hän olisi kanssani ja pysyisi vierellä. Mutta en tiedä pystynkö luottamaan noin.

• Anonyymi

Mikä auttaisi siihen että pystyisit luottamaan?

• Anonyymi

Olen luottamuksen arvoinen

• Anonyymi

Kun katsot silmiini, näet valehtelenko. En kykene valehtelemaan sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä auttaisi siihen että pystyisit luottamaan?

En tiedä. Olen omastakin mielestäni liian hankala. En ymmärrä miten minut saadaan luottamaan ja uskoutumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun katsot silmiini, näet valehtelenko. En kykene valehtelemaan sinulle.

Ei ole tilaisuutta katsoa silmiin.

• Anonyymi

Olen päättänyt

• Anonyymi

Miten se tapahtuu? Soitatko ja pyydä että voisimmeko jutella vai tuletko luokseni ja pyydät tutustumista? Vai kaadatko suoraan sänkyyn

• Anonyymi

Tottakai kerään rakas. Tulen mahdollisesti joka päivä ovellesi.

• Anonyymi

Ei tule olemaan helppoa. Pelottaa niin pirusti. Kun vaan saisi sanottua, kerranhan se vain kirpaisee. Ja sitten voisin lopettaa tämän kääntelyn ja kiemurtelun, pääsisin eteenpäin. Nyt mun mieli on kietoutunut liian tiukasti sinuun, enkä kykene ajattelemaan ketään muuta.

Pahin pelko on tässä se, että meidän toveruus tuhoutuu mun rakkaudentunnustuksen myötä. En halua sitä. Kavahdan ajatusta.

• Anonyymi

Ihan turha on pelko. Hulluksihan tässä tulee jos näitä ei sanota jo ääneen. Kultaseni sä tunnet mut jo ihan tarpeeksi. Olenko sellainen joka ei tunne myötätuntoa ja välittämistä aina toisia kohtaan? Eikä se toveruus mihinkään katoa. Sitä en tiedä tuleeko meillä miten enemmän vai ei. Sen näyttää vain aika mutta tiedät että tunteita on molemmin puolin.

• Anonyymi

En haluaisi sinun ajattelevan ketään muuta

• Anonyymi

Kiinnostaa miten aijot sen toteuttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan turha on pelko. Hulluksihan tässä tulee jos näitä ei sanota jo ääneen. Kultaseni sä tunnet mut jo ihan tarpeeksi. Olenko sellainen joka ei tunne myötätuntoa ja välittämistä aina toisia kohtaan? Eikä se toveruus mihinkään katoa. Sitä en tiedä tuleeko meillä miten enemmän vai ei. Sen näyttää vain aika mutta tiedät että tunteita on molemmin puolin.

Lupaatko, että varmasti sitten ollaan edelleen toverillisia ja sopuisia? Meni tämä miten tahansa? Aina ja iankaikkisesti, hautaan asti?

Kyllä, tunnen mielestäni sut jo niin hyvin, että tiedän sun olevan empaattinen ja välittävä. Ei mulla ole syytä pelätä sua. Olet turvallinen ja luotettava. Sun seurassa kykenen rauhoittumaan.

Jätetäänkö kohtalon käsiin? Kun ajoitus on oikea, niin tiedän miten edetä ja toimia. Tai sitten sä otat tilanteen haltuun, jos mulla kestää liian kauan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaatko, että varmasti sitten ollaan edelleen toverillisia ja sopuisia? Meni tämä miten tahansa? Aina ja iankaikkisesti, hautaan asti?

Kyllä, tunnen mielestäni sut jo niin hyvin, että tiedän sun olevan empaattinen ja välittävä. Ei mulla ole syytä pelätä sua. Olet turvallinen ja luotettava. Sun seurassa kykenen rauhoittumaan.

Jätetäänkö kohtalon käsiin? Kun ajoitus on oikea, niin tiedän miten edetä ja toimia. Tai sitten sä otat tilanteen haltuun, jos mulla kestää liian kauan.

Lupaan sulle että meidän välit säilyy aina hyvänä ❤️. Olit niin varma siinä iskuyrityksessä että vaikea kuvitella sun jännittävän mua. Kyllä mä tuen sua siinä vaiheessa jos tuntuu että mua siihen tarvitaan. Jännittävä tilanne molemmille mut luota nyt tähän. En mä valehtele.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaan sulle että meidän välit säilyy aina hyvänä ❤️. Olit niin varma siinä iskuyrityksessä että vaikea kuvitella sun jännittävän mua. Kyllä mä tuen sua siinä vaiheessa jos tuntuu että mua siihen tarvitaan. Jännittävä tilanne molemmille mut luota nyt tähän. En mä valehtele.

Liittyikö asiaan muutakin kun iskuyritys.?♥️
        Tämä naiselta kuka yritti "iskeä" tumpelona.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyikö asiaan muutakin kun iskuyritys.?♥️
        Tämä naiselta kuka yritti "iskeä" tumpelona.

Onhan tämä sinun fantasia iskevistä naisista toki herttainen, palstasetä joka piirtelee sydämiä itselleen ja tuottaa banaalia naiskuvaa elämänkoululaisille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa miten aijot sen toteuttaa?

No varmaan sillä puheyhteydellä kun palstasetä kerran niin toverillinen on heh

• Anonyymi
      UUSI

Oletko valmis heti jos joku muu nainen tarjoaa itseään siinä merkeissä jos et voi kaivattusi kanssa

• Anonyymi
        UUSI

Never!

• Anonyymi
        UUSI

En kokisi sitä aiheelliseksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kokisi sitä aiheelliseksi

Mitä jos se toinen tarjoaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos se toinen tarjoaa

Vaikka olen elänyt paskassa suhteessa loppuajan, en ole silti ikinä pettänyt, vaikka kaikenlainen läheisyys puuttunut vuosia. Ja on tarjottu, enkä tarkoita tätä kehuna. Kyllä nämä asiat on ihmisestä kiinni.
        Eli ei kiinnosta jollei ole tunteita.-sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olen elänyt paskassa suhteessa loppuajan, en ole silti ikinä pettänyt, vaikka kaikenlainen läheisyys puuttunut vuosia. Ja on tarjottu, enkä tarkoita tätä kehuna. Kyllä nämä asiat on ihmisestä kiinni.
        Eli ei kiinnosta jollei ole tunteita.-sivusta

Toivon todella että hän olisi sellainen ja minä merkitsisin hänelle

• Anonyymi
        UUSI

Pitäisikö olla loppuelämän yksin,jos kaivatun kanssa ei onnistu?

• Anonyymi
      UUSI

En aio sanoa mitään, jos hän ei tee aloitetta siihen. Mä teen kaikkeni, jotta tää on hänelle mahdollisimman helppoa ja että meidän välit pysyy hyvinä.

• Anonyymi
      UUSI

En voi paljastaa tunteitani. Se olisi sopimatonta siellä, missä tapaamme. Muuta yhteyttä Häneen ei ole, vaikka tiedän yksityisnumeronkin.

• Anonyymi
        UUSI

Kivat sulle jos et sitä tee. Pyydä häntä ulos ja paljasta muualla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En voi tehdä niin, se olisi täysin sopimatonta. En kehtaisi mitenkään.

• Anonyymi
        UUSI

Koska tapaamme seuraavan kerran?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota ittees niskasta kiinne ja ole mies viä ku joku uskoo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tapaamme seuraavan kerran?

Loppiaisen jälkeen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota ittees niskasta kiinne ja ole mies viä ku joku uskoo

Nainen olen.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Kyllä se on kuule palstasetä, eikä kukaan nainen jota ajattelet obsessiivisesti monen mutkan kautta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä annat mielipuolisen kuvan itsestäsi kun roikut anonyymilla palstalla syyllistämässä palstasetää ja turkyttämässä ohjeitasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on kuule palstasetä, eikä kukaan nainen jota ajattelet obsessiivisesti monen mutkan kautta

Monologimies analysoi ja luokittelee kirjoittajia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe o sitkas kiusaaja,ihan pakkomielteinen, tuo nainen ,jota nämä kaks naismaista miehekettä kiusanneet niin fyysisesti kuin psyykkisesti joutaisivat niuvaan! Stalkkaavat ja vainoavat,on mennyt tää vuosi peläten noita,eikä mitään rauhaa missään ole ollut! Yrittävät todellakin ajaa itsemurhaan ton naisen,eikö noille ole lakia,että sais elää edes rauhassa??Eivät noudata Suoen perustuslakia!Psyykkisesti epävakaat pitäis saada lukkojen taakse, tollaset,jotka satutta toista ihmistä jatkuvasti! Valehtelemalla saaneet muitakin mukaan! Hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt viitsi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Loppiaisen jälkeen.

Tiistaina loppiaisen jälkeen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt viitsi

Älä itse viitsi innostua maanittelemaan gubbea sitä innokkaammin kun absurdeja ajatuksiasi tuntematonta kommentointia ilmestyy näihin dialogeihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe o sitkas kiusaaja,ihan pakkomielteinen, tuo nainen ,jota nämä kaks naismaista miehekettä kiusanneet niin fyysisesti kuin psyykkisesti joutaisivat niuvaan! Stalkkaavat ja vainoavat,on mennyt tää vuosi peläten noita,eikä mitään rauhaa missään ole ollut! Yrittävät todellakin ajaa itsemurhaan ton naisen,eikö noille ole lakia,että sais elää edes rauhassa??Eivät noudata Suoen perustuslakia!Psyykkisesti epävakaat pitäis saada lukkojen taakse, tollaset,jotka satutta toista ihmistä jatkuvasti! Valehtelemalla saaneet muitakin mukaan! Hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta!

Ei sinun palstasetä kannata innostus muokkaamaan ja ohjailemaan tätä narratiivia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiistaina loppiaisen jälkeen?

Kyllä, näin juuri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anna olla sitten ja unohda.

• Anonyymi
      UUSI

Ensi vuonna.

• Anonyymi
      UUSI

Olit sanovinaan jotakin,kun puhuimme mutta ei uskallettu sanoa enempää.Naiselle.

Itse menin tumputtamaan sen jälkeen

• Anonyymi
      UUSI

Joskus jos meidän välillä on enää mitään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4316
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2479
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      24
      1211
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      106
      880
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe