Tiedote ajalle 23.12.24 - 6.1.25:
https://valkeakoskenliikenne.fi/hyrysysyt_pyhina/
HYVÄÄ JOULUN AIKAA!
Tärkeää tietoa sesongin kulkijoille
40
236
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää, että on yksi yhtiö, joka kuljettaa joulunakin, nimittäin ONNIBUS.
Miten pärjäisimme ilman Onnibusia.- Anonyymi
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Huom! Paunu ei kuljeta tänä jouluna ketään. Korvaavat vuorot: valkeakoskenliikenne.fi
- Anonyymi
Valkeakosken liikenne Tampere-Helsinki joulupäivänä, missä???????????????????????????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakosken liikenne Tampere-Helsinki joulupäivänä, missä???????????????????????????????
Ei Paunukaan ajanut viime joulupäivänä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Paunukaan ajanut viime joulupäivänä!
Kyseessä perinnön virtuuttaminen
- Anonyymi
Missähän tynnyrissä tämänkin kirjoittaja on elellyt?
Vastaavana uutisena voin ilmoittaa, että Sukula ja Rajalakaan eivät liikennöi tänä jouluna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän tynnyrissä tämänkin kirjoittaja on elellyt?
Vastaavana uutisena voin ilmoittaa, että Sukula ja Rajalakaan eivät liikennöi tänä jouluna.Yhä on paljon porukkaa jotka ei muista/tiedä että Paunu ajautui selvitystilaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhä on paljon porukkaa jotka ei muista/tiedä että Paunu ajautui selvitystilaan
Näyttää vieläkin menevän sekaisin hallittu yritystoiminnan alasajo ja selvitystilaan/konkurssiin ajautuminen. Ensimmäinen on suunniteltu toimenpide, mutta jälkimmäiseen tilanteeseen joudutaan epäonnistuneen liiketoiminnan seurauksena. Jälkimmäisestä hyviä esimerkkejä viime vuosilta ovat mm. ML-Charter ja Kajaanin Kaupunkiliikenne. Näiden yritysten loppumiseen sisältyi myös asioita, joita myöhemmin lakituvassa käsiteltiin ja seurauksia jaettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää vieläkin menevän sekaisin hallittu yritystoiminnan alasajo ja selvitystilaan/konkurssiin ajautuminen. Ensimmäinen on suunniteltu toimenpide, mutta jälkimmäiseen tilanteeseen joudutaan epäonnistuneen liiketoiminnan seurauksena. Jälkimmäisestä hyviä esimerkkejä viime vuosilta ovat mm. ML-Charter ja Kajaanin Kaupunkiliikenne. Näiden yritysten loppumiseen sisältyi myös asioita, joita myöhemmin lakituvassa käsiteltiin ja seurauksia jaettiin.
Niissä virheissä, mitä Masi teki viimeisen 15 vuoden aikana, ei mikään ollut hallittua. Ja hyvin pitkälti niiden lopputulemana Paunu Oy:tä liikennöitsijänä ei enää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä virheissä, mitä Masi teki viimeisen 15 vuoden aikana, ei mikään ollut hallittua. Ja hyvin pitkälti niiden lopputulemana Paunu Oy:tä liikennöitsijänä ei enää ole.
Kaksi viimeksi Valkeakosken Liikenteen julkaistua tilinpäätöstä kertoo 1,2 miljoonaa virhettä mitä yhtiössä on tehty.
Onnibussilla niitä virheitä on toistakymmentä miljoonaa, viimeisin tilinpäätös haluttiin voitolliseksi Koskilinjan rahoilla, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi viimeksi Valkeakosken Liikenteen julkaistua tilinpäätöstä kertoo 1,2 miljoonaa virhettä mitä yhtiössä on tehty.
Onnibussilla niitä virheitä on toistakymmentä miljoonaa, viimeisin tilinpäätös haluttiin voitolliseksi Koskilinjan rahoilla,Tilinpäätölset on PAPERIA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä virheissä, mitä Masi teki viimeisen 15 vuoden aikana, ei mikään ollut hallittua. Ja hyvin pitkälti niiden lopputulemana Paunu Oy:tä liikennöitsijänä ei enää ole.
"Niissä virheissä, mitä Masi teki viimeisen 15 vuoden aikana, ei mikään ollut hallittua."
Kaikista paras ja imelin viisauven laji on jälkiviisaus, sillä alalla saahaan eniten aikaan. … Tässä lajissa ihminen on viisaimmillaan…”. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilinpäätölset on PAPERIA
Taisit jokin aika sitten sanoa tuosta tilinpäätöksen julkaisemattomuudesta, että Heini ei taivu, mutta kylläpä paronitar taipui ja toimitti vaaditun PRH:lle.
Eipä se nykyään taida pelkkää paperia olla, koska minäkin ne olen saanut sähköisinä.
Ja kun lainaa pitää näemmä joka vuosi pyytää lisää, on tilinpäätös toimitettava myös pankin luotoista päättävälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä virheissä, mitä Masi teki viimeisen 15 vuoden aikana, ei mikään ollut hallittua. Ja hyvin pitkälti niiden lopputulemana Paunu Oy:tä liikennöitsijänä ei enää ole.
Eiköhän suurin syy toiminnan loppumiseen kuitenkin ole omistajan kuolema, vaikka toisin haluat ajatella? Ikävä asia, mutta onnekas tapahtuma Valkeakosken Liikenteen kannalta. Ilman tätä tapahtumaa saattaisi VL olla jo konkurssissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän suurin syy toiminnan loppumiseen kuitenkin ole omistajan kuolema, vaikka toisin haluat ajatella? Ikävä asia, mutta onnekas tapahtuma Valkeakosken Liikenteen kannalta. Ilman tätä tapahtumaa saattaisi VL olla jo konkurssissa.
Omistaja yritti usean vuoden ajan löytää ostajan Oy:lle. Sitä ei löytynyt, koska omistaja oli pilannut Oy:n maineen. Niinpä Oy:kin loppui kun omistaja kuoli. Jotkut alalla ovat sitäkin mieltä, että omistaja sairastui ja kuolikin tekemiensä virheiden aiheuttaman ahdingon vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Omistaja yritti usean vuoden ajan löytää ostajan Oy:lle. Sitä ei löytynyt, koska omistaja oli pilannut Oy:n maineen. Niinpä Oy:kin loppui kun omistaja kuoli. Jotkut alalla ovat sitäkin mieltä, että omistaja sairastui ja kuolikin tekemiensä virheiden aiheuttaman ahdingon vuoksi.
Kyllä, alalla on kuiskittu että suohon ajautuminen -> stressi -> alkoholismi -> kuolema
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, alalla on kuiskittu että suohon ajautuminen -> stressi -> alkoholismi -> kuolema
Kunpa hän olisi kuunnellut ja kunnioittanut Lauria!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, alalla on kuiskittu että suohon ajautuminen -> stressi -> alkoholismi -> kuolema
Alalla on kuiskittu paljon muutakin. Yleensä nämä Esson baarissa kuullut kuiskailut ovat kaukana totuudesta. Tuskin ihmiset voivat kovinkaan paljoa vaikuttaa omiin sairauksiinsa tai kuolemansa ajankohtaan. Nämä ovat asioita, jotka ovat korkeammassa kädessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, alalla on kuiskittu että suohon ajautuminen -> stressi -> alkoholismi -> kuolema
Toivoisin edes hieman käytöstapoja ja kunnioitusta ihmisen elämää ja kuolemaa kohtaan, että tuollaiset retostelut jätettäisiin näistä keskusteluista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Omistaja yritti usean vuoden ajan löytää ostajan Oy:lle. Sitä ei löytynyt, koska omistaja oli pilannut Oy:n maineen. Niinpä Oy:kin loppui kun omistaja kuoli. Jotkut alalla ovat sitäkin mieltä, että omistaja sairastui ja kuolikin tekemiensä virheiden aiheuttaman ahdingon vuoksi.
Tuskin ostajaa kovin aktiivisesti etsittiin. Osaatko selittää, miksi omistajan kuoleman jälkeen ostaja löytyi nopeasti niin paikallisliikenteelle, kaukoliikenteelle, ylimääräiselle kalustolle kuin myös varikolle? Näistä ainakin kaukoliikenne ja varikkotilat myytiin yllättävän hyvään hintaan. Jos kaikki oli p***aa kuten väität, mikä selittää nämä kaupat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alalla on kuiskittu paljon muutakin. Yleensä nämä Esson baarissa kuullut kuiskailut ovat kaukana totuudesta. Tuskin ihmiset voivat kovinkaan paljoa vaikuttaa omiin sairauksiinsa tai kuolemansa ajankohtaan. Nämä ovat asioita, jotka ovat korkeammassa kädessä.
No tottakai näin mutta fakta on että JOS Paunu Oy:tä olisi johdettu järkevästi, se olisi yhä toiminnassa ikonisella Väinö Paunu Oy-nimellä ja Masi olisi ollut noin vuosikymmenen jo eläkkeellä ja kenties yhä elossakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tottakai näin mutta fakta on että JOS Paunu Oy:tä olisi johdettu järkevästi, se olisi yhä toiminnassa ikonisella Väinö Paunu Oy-nimellä ja Masi olisi ollut noin vuosikymmenen jo eläkkeellä ja kenties yhä elossakin.
Paunun brändi oli vielä Masin raskaiden töppäilyjenkin jälkeen paikoin arvostettu siellä täällä. Otan esimerkin Tampereen Teiskosta, jossa Paunu ajoi Nyssen linjoja kesään 2022 asti. Palvelu pelasi. Sitten liikenteen voitti Pohjolan Liikenne. Vuorot jäivät joko ajamatta, ne kulkivat väärää reittiä, väärään aikaan tai sitten makasivat ojanpohjissa. Tänä syksynä teiskolaiset keräsivät satojen ihmisten allekirjoittaman adressin, jossa vaadittiin Nysseä vaihtamaan Teiskon liikennöitsijä. Nyssen johtaja vain totesi ylimielisesti että Teiskon liikennöitsijää ei vaihdeta. Moni Teiskossa sanoo että Paunun aikana liikenne toimi. Nyt Pohjolan Liikenteen aikana bussi joko ei tule lainkaan tai sen kyydissä saa pelätä henkensä edestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paunun brändi oli vielä Masin raskaiden töppäilyjenkin jälkeen paikoin arvostettu siellä täällä. Otan esimerkin Tampereen Teiskosta, jossa Paunu ajoi Nyssen linjoja kesään 2022 asti. Palvelu pelasi. Sitten liikenteen voitti Pohjolan Liikenne. Vuorot jäivät joko ajamatta, ne kulkivat väärää reittiä, väärään aikaan tai sitten makasivat ojanpohjissa. Tänä syksynä teiskolaiset keräsivät satojen ihmisten allekirjoittaman adressin, jossa vaadittiin Nysseä vaihtamaan Teiskon liikennöitsijä. Nyssen johtaja vain totesi ylimielisesti että Teiskon liikennöitsijää ei vaihdeta. Moni Teiskossa sanoo että Paunun aikana liikenne toimi. Nyt Pohjolan Liikenteen aikana bussi joko ei tule lainkaan tai sen kyydissä saa pelätä henkensä edestä.
Eihän nysse valkkarillekaan potkuja anna vaikka liikennöinti onkin ollut sitä sun tätä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nysse valkkarillekaan potkuja anna vaikka liikennöinti onkin ollut sitä sun tätä
VL on oikeamielinen liikennöitsijä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tottakai näin mutta fakta on että JOS Paunu Oy:tä olisi johdettu järkevästi, se olisi yhä toiminnassa ikonisella Väinö Paunu Oy-nimellä ja Masi olisi ollut noin vuosikymmenen jo eläkkeellä ja kenties yhä elossakin.
Niinpä, ja fakta on, että JOS lehmällä olisi riittävän suuret siivet, se lentelisi paikasta toiseen heinää syöden, ja pari keetaa päivässä lypsypaikalleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ostajaa kovin aktiivisesti etsittiin. Osaatko selittää, miksi omistajan kuoleman jälkeen ostaja löytyi nopeasti niin paikallisliikenteelle, kaukoliikenteelle, ylimääräiselle kalustolle kuin myös varikolle? Näistä ainakin kaukoliikenne ja varikkotilat myytiin yllättävän hyvään hintaan. Jos kaikki oli p***aa kuten väität, mikä selittää nämä kaupat?
Ostajaa etsittiin noin 10 vuoden ajan hyvin aktiivisesti niin että yritys säilyisi kaupan jälkeenkin itsenäisenä Väinö Paunu Oy:nä. Ei siis etsitty pelkkää liiketoimintojen ostajaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin edes hieman käytöstapoja ja kunnioitusta ihmisen elämää ja kuolemaa kohtaan, että tuollaiset retostelut jätettäisiin näistä keskusteluista.
Ja minkähänlaisia "käytöstapoja" Masi osoitti Pekkaa ja Lauria kohtaan? Eikä ikinä pyytänyt anteeksi! Totuus ei pala tulessakaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja minkähänlaisia "käytöstapoja" Masi osoitti Pekkaa ja Lauria kohtaan? Eikä ikinä pyytänyt anteeksi! Totuus ei pala tulessakaan!
Ja tämä vastaus paljastaa kirjoittajan käytöstapojen puuttumisen. Eipä tarvinnut paljoa houkutella, niin häpäisevät itsensä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä vastaus paljastaa kirjoittajan käytöstapojen puuttumisen. Eipä tarvinnut paljoa houkutella, niin häpäisevät itsensä.
Häntä kehotettiin moneen kertaan pyytämään anteeksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Häntä kehotettiin moneen kertaan pyytämään anteeksi
Moukkamaisuus paljastuu aina kun kirjoitat jotain.
Normaali ihminen ymmärtäisi hävetä, mutta se lienee turha toivo. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moukkamaisuus paljastuu aina kun kirjoitat jotain.
Normaali ihminen ymmärtäisi hävetä, mutta se lienee turha toivo.En usko että hän häpesi mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paunun brändi oli vielä Masin raskaiden töppäilyjenkin jälkeen paikoin arvostettu siellä täällä. Otan esimerkin Tampereen Teiskosta, jossa Paunu ajoi Nyssen linjoja kesään 2022 asti. Palvelu pelasi. Sitten liikenteen voitti Pohjolan Liikenne. Vuorot jäivät joko ajamatta, ne kulkivat väärää reittiä, väärään aikaan tai sitten makasivat ojanpohjissa. Tänä syksynä teiskolaiset keräsivät satojen ihmisten allekirjoittaman adressin, jossa vaadittiin Nysseä vaihtamaan Teiskon liikennöitsijä. Nyssen johtaja vain totesi ylimielisesti että Teiskon liikennöitsijää ei vaihdeta. Moni Teiskossa sanoo että Paunun aikana liikenne toimi. Nyt Pohjolan Liikenteen aikana bussi joko ei tule lainkaan tai sen kyydissä saa pelätä henkensä edestä.
Sama tilannehan on Oriveden seudulla. Siellä sotkua ei ole aiheuttanut Pohjolan Liikenne, vaan eräs täälläkin useasti esillä ollut firma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ostajaa etsittiin noin 10 vuoden ajan hyvin aktiivisesti niin että yritys säilyisi kaupan jälkeenkin itsenäisenä Väinö Paunu Oy:nä. Ei siis etsitty pelkkää liiketoimintojen ostajaa.
Kun toiminta myytiin osissa, on hyvin todennäköistä että hinta nousi paljon korkeammaksi kuin kokonaisuuden myynnistä olisi saanut. Se, että Paunun toiminta meni nopeasti kaupaksi ja vielä hyvään hintaan, on muutamille todellinen katkeruuden aihe. Tämä asia saattaa jopa pilata eräiden joulun.
- Anonyymi
Nettiosoite on hyrysysyt. Siis mitkä vitun hyrysysyt. Onko ne jotain häkäpönttöromuja vai mitä? Jotain esihistoriallista kuitenkin
- AnonyymiUUSI
Hyrysysy on suomenkielinen sana saksankieliselle autolle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyrysysy on suomenkielinen sana saksankieliselle autolle.
Ei se nut noinkaan ole. Joku kauppias keksi mielestään hienon sanan 1900-luvun alussa tuoaikaiselle kulkineelle, mutta sanasta ei tullut sen kummempaa. Aku Ankassa joskus näin vuosikymmeniä sitten, kun pojallemme luimme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nut noinkaan ole. Joku kauppias keksi mielestään hienon sanan 1900-luvun alussa tuoaikaiselle kulkineelle, mutta sanasta ei tullut sen kummempaa. Aku Ankassa joskus näin vuosikymmeniä sitten, kun pojallemme luimme.
No se selittääkin. Vaikuttaisi että Valkeakosken liikenteen romukasat on juurikin sieltä 1900-luvun alkuvuosilta.
Onko ne muuten häkäpönttöautoja, kun jättävät jälkeensä niin paksun savuvanan, missä vaan rykivätkään - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se selittääkin. Vaikuttaisi että Valkeakosken liikenteen romukasat on juurikin sieltä 1900-luvun alkuvuosilta.
Onko ne muuten häkäpönttöautoja, kun jättävät jälkeensä niin paksun savuvanan, missä vaan rykivätkäänEn hyväksy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy.
No en minäkään. On silkkaa huijausta ajaa jollain savuttavilla häkäpönttöraadoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438038
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684493
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363253Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472808Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262765- 372523
- 412076
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807