Hyvää huomenta päivää mukavaa. Sunnuntai joulukiireineen. ✨☕❄️🎄😊❤️
Joulu lähestyy
40
236
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta ja päivää ♥️😊👩
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Oikein hyvää päivää huomenta. Mä vasta heräsin. 😊❤️☕🎄❄️✨
😊hyvä oot levännyt tarpeeksi 👍🥱💤🍒♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
😊hyvä oot levännyt tarpeeksi 👍🥱💤🍒♥️👩
Olisin voinut jäädä vielä peiton alle. Alkaa tuo työ verottamaan jaksamista nyt kyllä.🥱
Ja täällä satelee lunta nyt sakeesti 😊❤️☕🎄❄️✨
Mites sinua nukuttanut? 😊❤️☕- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Olisin voinut jäädä vielä peiton alle. Alkaa tuo työ verottamaan jaksamista nyt kyllä.🥱
Ja täällä satelee lunta nyt sakeesti 😊❤️☕🎄❄️✨
Mites sinua nukuttanut? 😊❤️☕Hyvin on nukuttanut niin paljon jouluhommia ollu😊💤🍒♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on nukuttanut niin paljon jouluhommia ollu😊💤🍒♥️👩
Se on hyvä juttu se. Mä oon lievästi kipeenä varmaan, kun niin väsyttää kovin. 😊❤️☕🎄❄️✨
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Se on hyvä juttu se. Mä oon lievästi kipeenä varmaan, kun niin väsyttää kovin. 😊❤️☕🎄❄️✨
Vielä on paljon tekemistä😊♥️👩🍒
Anonyymi kirjoitti:
Vielä on paljon tekemistä😊♥️👩🍒
Mä uskon sen. 😊 Onneksi on vielä aikaa kuitenkin. 😊❤️☕
Oletko huomenna lähdössä, vai vasta tiistaina? Mä en pääse ku vasta tiistaina lähtee. Huomennakin on vielä töitä. Alan olla ihan poikki... 🙃🎄❄️✨♥️- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mä uskon sen. 😊 Onneksi on vielä aikaa kuitenkin. 😊❤️☕
Oletko huomenna lähdössä, vai vasta tiistaina? Mä en pääse ku vasta tiistaina lähtee. Huomennakin on vielä töitä. Alan olla ihan poikki... 🙃🎄❄️✨♥️Huomenna😊♥️👩🍒❄️
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna😊♥️👩🍒❄️
Joo. Kiva juttu. Onko sinne pitkä matka? Mulla on semmoinen 100 km ajamista. 😊❤️🎄❄️✨
- AnonyymiUUSI
Hyvää päivää ,juostu on kaupoissa.
- AnonyymiUUSI
Ei ole kiireitä eikä tule nyt saa pari viikkoa löhöillä.🫡☕️
- AnonyymiUUSI
👍👍👍Noin sitä pitää. Hyvää Joulua 🎅
- AnonyymiUUSI
Tunnit vähenee ja joulutekemiset pukkaa yön tunteihin, mikä vaikuttaa mielen päälle😗🤨
Niinpä. Minäkään en ehdi missään välissä noita joululahjoja käärimään papereihin, kun kaikki aika menee töissä tai nukkukessa...
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niinpä. Minäkään en ehdi missään välissä noita joululahjoja käärimään papereihin, kun kaikki aika menee töissä tai nukkukessa...
Ootteko panneet merkille, miten heipparallaan ohutta ja höttöä joulupaperit ovat. Herkästi repeilevät ja ala siinä hikipinnassa niitä teippailemaan. Sanoin hyvästit ja ostin halvat mutta ihan jouluiset lahjakassit , joihin on kätevä sujauttaa pukin terveiset.
Anonyymi kirjoitti:
Ootteko panneet merkille, miten heipparallaan ohutta ja höttöä joulupaperit ovat. Herkästi repeilevät ja ala siinä hikipinnassa niitä teippailemaan. Sanoin hyvästit ja ostin halvat mutta ihan jouluiset lahjakassit , joihin on kätevä sujauttaa pukin terveiset.
Niin ne tosiaan on. Niissäkin alettu puuta säästämään ilmeisesti.
Mietin myös noita kasseja. Olisi paljon helpompia. En jaksta muutenkaan noita papereita, kun en ole mikään hyvä tekemään niiden kanssa.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei joulupaketteja tarvii kummemmin kääriä. Tehnyt helposti kasattuja paperikasseja (eri kokosia) jouluisista kääröistä ja laittaa antamat lahjat niihin.
Mielikuvitusta kehiin sullekin😆😜 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee itse ne lahjapussit. Tulee jokaisesta omanlainen.
Mies tuskin hallitsee kasamista, eli ymmärrettävää tuo ostopuoli. Anonyymi kirjoitti:
Tee itse ne lahjapussit. Tulee jokaisesta omanlainen.
Mies tuskin hallitsee kasamista, eli ymmärrettävää tuo ostopuoli.Tässä ei oikeasti nyt Ehdi tekemään mitään, kun töitä ja nukkua... 🫡🎁
- AnonyymiUUSI
Hyvää sunnuntaita ja työjaksamista 🤗. Tauti pitää otteessaan aikansa. Käsitin, että parin päivän päästä pääset joulua julistamaan omiesi parissa 🎄😊.
Tämän sinkun hipiälle kiireet ovat tuntematon käsite. Elän varojeni ja tapojeni mukaisesti etukäteen järkkäämällä tulemiset. Joulun sanoma ja tunnelma on kunkin koettavissa ja aistittavissa ilman överiä rihkamaa ja hössötystä. Päivät tulevat ja myös menevät omalla painollaan.
❄🎄❄🎅❄🎄❄Kiitos kovasti. 😊
Niinhän se kyllä on, että joulu tulee ilman suurempaa hössöttämistäkin. En minäkään oikein enää jaksa mitään kulutushysteriaa. Maailma hukkuu jo jätteisiin muutenkin. Just havaitsin eilen, että kolme vuotta sitten ostamani talvitakkikin on jo roskiskamaa. Näin meitä kuluttajia huijataan. 🎄- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos kovasti. 😊
Niinhän se kyllä on, että joulu tulee ilman suurempaa hössöttämistäkin. En minäkään oikein enää jaksa mitään kulutushysteriaa. Maailma hukkuu jo jätteisiin muutenkin. Just havaitsin eilen, että kolme vuotta sitten ostamani talvitakkikin on jo roskiskamaa. Näin meitä kuluttajia huijataan. 🎄Oho. Itselläni on käytössä yli 15 vuotta vanha toppatakki ja hyvin on pysynyt ehjänä. Ja maksoin aikoinaan siitä alle 40 e.
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Itselläni on käytössä yli 15 vuotta vanha toppatakki ja hyvin on pysynyt ehjänä. Ja maksoin aikoinaan siitä alle 40 e.
Nykyisin ei saa edes 100e:llä mitään hyvää ja kestävää. Suurin osa vaatteistakin valmistetaan tekokuiduista, eli muovista. Se on ihan järkyttävää ajatella. Sukat sun muut, kuluu viikossa puhki. Ei tässä touhussa tunnu enää olevan järjen häivääkään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Nykyisin ei saa edes 100e:llä mitään hyvää ja kestävää. Suurin osa vaatteistakin valmistetaan tekokuiduista, eli muovista. Se on ihan järkyttävää ajatella. Sukat sun muut, kuluu viikossa puhki. Ei tässä touhussa tunnu enää olevan järjen häivääkään.
Aijaa. Kyllä mulla vaan vaatteet kestää. Myös sukat.
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa. Kyllä mulla vaan vaatteet kestää. Myös sukat.
No se on hyvä jos niin. Kaipa se myös riippuu siitä, mistä ostaa ja millaisia.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No se on hyvä jos niin. Kaipa se myös riippuu siitä, mistä ostaa ja millaisia.
Ihan tavallisesta tavaratalosta ostan vaatteeni.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos kovasti. 😊
Niinhän se kyllä on, että joulu tulee ilman suurempaa hössöttämistäkin. En minäkään oikein enää jaksa mitään kulutushysteriaa. Maailma hukkuu jo jätteisiin muutenkin. Just havaitsin eilen, että kolme vuotta sitten ostamani talvitakkikin on jo roskiskamaa. Näin meitä kuluttajia huijataan. 🎄Kiitti vastauksesta ja mukava kun ajattelet laillani 😊. Olen huomannut sen aikaisemminkin sulle tekstailtuani.
Sori, nyt sulla alkaa olla kiire autonrattiin ja vieläpä flunssan kourissa., joten palaillaan keskustelemisiin myöhemmin. ❄🎄❄ Anonyymi kirjoitti:
Kiitti vastauksesta ja mukava kun ajattelet laillani 😊. Olen huomannut sen aikaisemminkin sulle tekstailtuani.
Sori, nyt sulla alkaa olla kiire autonrattiin ja vieläpä flunssan kourissa., joten palaillaan keskustelemisiin myöhemmin. ❄🎄❄Kannattaa ajella varovasti taikka kiireet loppuu ojan penkalle.
- AnonyymiUUSI
Jotain 180 km😊♥️👩🍒❄️
Okei. Onhan siinäkin matkustamista. 😊❤️🎄❄️✨
Kohta mun täytyy taas kiiruhtaa työmaalle takaisin. 😊- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Okei. Onhan siinäkin matkustamista. 😊❤️🎄❄️✨
Kohta mun täytyy taas kiiruhtaa työmaalle takaisin. 😊Ok kivaa päivää lumista ❄️😊♥️👩🍒
Anonyymi kirjoitti:
Ok kivaa päivää lumista ❄️😊♥️👩🍒
Kiitos kovasti ihana. Oikein mukavaa talvista päivää sinullekin. 😊❤️🎄❄️✨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok kivaa päivää lumista ❄️😊♥️👩🍒
Kirsikalla tapana jatkaa jaarittelua. Toivottaa nyt kivaa ja lumista päivää automiehelle kilometritehtaan pintaan.
- AnonyymiUUSI
Lounasta kohden, Masku...Taivassalo...
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä muuten teet joulukiireinesi? (Näsi....:)
Kun mulla on nyt vähän jouluton joulu.
Mutta haluan tietää mitä sinä teet.
Mutta tuo tuli sitten ilman itkua ainakin mullakin.Mä en nyt oikein ole muuta kerinnyt vielä, kuin juosta töissä ja nukkua välissä. Harmittaa että tää on tällaista. En sentään tullut kipeäksi, kun yhtenä yönä olin kuumeisena.
Odotan kovasti, kun ylihuomenna pääsen vihdoin joulun viettoon.
Kuinka sinulla?
Hyvää iltaa tännekin. ✨❄️🎄❤️🌌😊
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195670- 173146
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192916Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6352162Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1552049Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701412Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421395Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31188Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061126Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641097