Mitä ihmiset kuvittelevat tai luulevat saavuttavansa, myymällä maatiais ja navettakissoja monilla sadoilla. Kissoja jaetaan maatiloilla ilmaiseksi. En maksaisi ikinä mistään kissasta yli 50e jos tarvii hyvän hiirikissan.
Lopettakaa se eläimillä "tienaaminen"
Kissojen myynti ?
2
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos et ole vamis maksamaan eläimestä hintaa joka pyydetään niin et sinä oikeasti tarvite sitä kun et todellakaan arvosta sitä. Jokainen lemmikki ansaitsee kodin joka on valmis satsaamaan sen ostoon ja hoitoon sekä tarvikkeisiin ja kunnon lajiperäiseen ja sille räätälöityyn ruokaan, ilman viljaa ja väriaineita, ym. lisäaineita.
Kyllä ilmaiseksikin voi saada, mutta ei hyväkuntoisia, madotettuja ja hyvin hoidettuja ja sosiaalistettuja kissoja. Kissojahan voi syntyä ei toivottuina ja huonosti hoidettuna ja eikä yhtään sosiaalistettuna. Kissanpentujen madotus, ruoka ja hygienianhoito ei ole ilmaista eikä niiden kuluva aika niitä hoitaessa.
Jos joku pyytää hintaa eläimestä, hän varmistaa silloin että eläin pääsee oikeaan ja hyvään kotiin ja siellä on varaa ruokkia eläintä sekä viedä tarvittaessa eläinlääkärille.
Itse en ole ottanut ilmaiseksi lemmikkiä, vaan olen maksanut lemmikistä hinnan. Vasta maksaessani lemmikistä koen että se on todella omani ja osoitan kasvattajalle että olen tosissani sen lemmikin suhteen ja arvostan sitä.
Rotukissojen ja joidenkin maalaiskissojen mukaan lähtee usein tarvikkeita ja ruokaa sekä ulkoiluvälineet ja nekin maksavat. Riippuu ihmisistä. Tiineet kissaemot tarvitsevat 4 kertaisen määrän ruokaa normaaliin verrattuna ja kun pennut lasketaan mukaan niin emän ruoan tulee kertoa myös asteittain muuttuvalla luvulla siihen asti kun pennut ovat 12vk, mikä on normaali luovutusikä.
T. 10v kissan omistaja.
Ps. Missä kissani on tällä hetkellä - Vieressä kuorsaamassa, kuten enimmäkseenkin.
(Kissanhoito ei ole koiranhoitoa helpompaa, päin vastoin. Ja kissanhoito tulee kalliimmaksi kuin koiranhoito. Tällä samat ruokakustannukset kuin 80kg edesmenneellä koirallani, sillä kissanruoka maksaa enemmän kun siinä pitää olla enemmän lihaa kuin koirienruoassa eli fosforin ja kalsiumin suhde on oltava erilainen verrattuna koiranruokaan.) Ja kissani on kastroitu uros, eli leikattu ja suurikokoinen oman arvonsa tunteva itsevaltias.
Ihmisruoka ei ole kissalle soveliasta. Liian suolainen ruoka aiheuttaa kissalle virtsakiviongelmia. Ja lehmänmaito ei sovi kissoille, eikä jäätelö, kerma tai voi jne.
Ja tiesithän jo, että on lakimuutosprosessi käynnissä että kissoja ei saisi pitää vapaana ulkona? Joutuisit siis hankkimaan valjaat vaikka sinulla olisi kissallesi sisävessa. Minun kissalla on kaksi sisävessaa kun yhteen se tekee isot hädät ja toiseen se vain pissaa 99%. Näin on monen kissan kohdalla jos siihen kissan omistaja satsaa. Kivempi siivota ja kissakin pitää että on kummallekkin hädälle oma vessansa.
Muista että kissa on aivan eri eläin verrattuna koiraan luonteen suhteen. Se ei ole palvelualtis - sinä olet sen palvelija. Jotkut kissat voi lahjoa, kaikkia ei.
Koiralla on isäntä / emäntä - Kissalla on palvelija.
Itse en kasvata mitään ja- AnonyymiUUSI
... Minne hävisi lopputekstini... Itse en kasvata mitään jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912