Kyllä Prismasta ostetaan paljon valmiita joululaatikoita. Itsekkin ostin.
Ei paha hintakaan. Mut tietysti itse tehty on aina itse tehtyä ja parempaa. Mut sähkökin on aika kallista
Sitten piti ostaa suklaalevy, mut oli yli 4€ Fazerin sininen. Kyllä oli kallis. Ja kaikki muukin suklaa on hirveen kallista
Joululaatikot
10
270
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa Marabou suklaa olla nyt vähän halvempi vaihtoehto. Ihan hyvää sekin.
- Anonyymi
Suklaalevyt kannattaa tarjouksista hankkia kuten kahveetkin mutta jouluna moni aika hövelisti kaikkea ostelee mutta nuukaillaan taas kun arki alkaa.
- Anonyymi
Sähkö on sentään aikas marginaalinen kustannus, kun sitä kuluu laatikoiden paistossa ehkä 1-2 kWh. Omalla sähkönhinnalla tekisi 10-20 snt, eikä kai sentään kellään ole kymmenien senttien sopimusta.
Sama kokemus, että muut kuin kaupasta ostetut parempia struktuurin ja voimakkaamman maun takia . Saarioisten on minusta parasta vaihtoehto kaupassa.
lajijasuris - Anonyymi
Sitä vaan ihmettelen että kun ihmisillä on kärryt kukkupäillään ruokaa niin mihin ne sen kans joutuu. Luulevat et ruoka kaupasta loppuu
- Anonyymi
Ihmisillä on tapana syödä aivan liikaa jouluna, pula-ajan peruja kun kerran vuodessa sai mahansa täyteen. Itse ainakin syön ihan yhtä maltillisesti ja terveys edellä kuin aina ennenkin, eikä ole keski-iän lähentyessä painoa tullut lisää sitten nuoruuden urheiluvuosien. Järki käteen tämänkin kanssa.
- Anonyymi
Pitääkin huomenillalla mennä S-markettiin etsimään punalaputettuja laatikoita. Jos ei ole, niin Joulun jälkeen sitten lienee? Kinkkua en osta, mutta saattaa Balkaninmakkaraa pötkö eksyä ostoskoriin.
- Anonyymi
Niinpä, ei jouluna sen enempää kuulu syödä kun muullosinkaan. Sit valitetaan joulun jälkeen et kaikki rahat meni.
Makkaroita en osta ollenkaan. Metwursti olis hyvää mut se on niin rasvasta ja sit närästää.
Joulupuurookaan ei viitsi keittää koska riisi on muuttunut huonoksi siitä ei tuu enää hyvää puuroo- Anonyymi
Se on just näin. HK kyllä tekee aika vähärasvaista meetwurstia mutta on turhan kallista, ja mä en ole tainnut just tuota maistaakaan. Viimeksi Snellmannia mutta kun kevytversiossakin rasvaa 25%, ei oikein nappaa.
lajijasuris
- Anonyymi
Kyllä oli Prismassa joululimppuja. En oo varmaan ikinä nähnyt siellä niin paljon limppuja. Mahtaako ne kaikki mennä. Kyllä sit ihmettelen. Laatikot ihan kukkupäällään
- Anonyymi
Tapaninpäivänä sitten hakeen alesta niinku montaa muutakin ne kellä kaapeissa tilaa tai pakastin. Tota leipää ei varmaan saa pakastaa uudelleen. Lukee siis pussissa, ja aina ollut näin mitä nyt muistan. Siis ollut pakkasessa ja se on varmaan pakko, kun sesonkituote ja hurja menekki. Tuskin se leipä syömäkelvottomaksi maultaan ja rakenteeltaan muuttuu vaikka uudelleen pakastaa.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817597
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883539- 592444
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701568Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201396- 571383
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038