Kyllä Prismasta ostetaan paljon valmiita joululaatikoita. Itsekkin ostin.
Ei paha hintakaan. Mut tietysti itse tehty on aina itse tehtyä ja parempaa. Mut sähkökin on aika kallista
Sitten piti ostaa suklaalevy, mut oli yli 4€ Fazerin sininen. Kyllä oli kallis. Ja kaikki muukin suklaa on hirveen kallista
Joululaatikot
6
76
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Taitaa Marabou suklaa olla nyt vähän halvempi vaihtoehto. Ihan hyvää sekin.
- AnonyymiUUSI
Suklaalevyt kannattaa tarjouksista hankkia kuten kahveetkin mutta jouluna moni aika hövelisti kaikkea ostelee mutta nuukaillaan taas kun arki alkaa.
- AnonyymiUUSI
Sähkö on sentään aikas marginaalinen kustannus, kun sitä kuluu laatikoiden paistossa ehkä 1-2 kWh. Omalla sähkönhinnalla tekisi 10-20 snt, eikä kai sentään kellään ole kymmenien senttien sopimusta.
Sama kokemus, että muut kuin kaupasta ostetut parempia struktuurin ja voimakkaamman maun takia . Saarioisten on minusta parasta vaihtoehto kaupassa.
lajijasuris - AnonyymiUUSI
Sitä vaan ihmettelen että kun ihmisillä on kärryt kukkupäillään ruokaa niin mihin ne sen kans joutuu. Luulevat et ruoka kaupasta loppuu
- AnonyymiUUSI
Ihmisillä on tapana syödä aivan liikaa jouluna, pula-ajan peruja kun kerran vuodessa sai mahansa täyteen. Itse ainakin syön ihan yhtä maltillisesti ja terveys edellä kuin aina ennenkin, eikä ole keski-iän lähentyessä painoa tullut lisää sitten nuoruuden urheiluvuosien. Järki käteen tämänkin kanssa.
- AnonyymiUUSI
Pitääkin huomenillalla mennä S-markettiin etsimään punalaputettuja laatikoita. Jos ei ole, niin Joulun jälkeen sitten lienee? Kinkkua en osta, mutta saattaa Balkaninmakkaraa pötkö eksyä ostoskoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924