Hei mikä on paras sähkö sopimus

Anonyymi-ap

Onko se pörssi vai kiintee.

Mieten kulutusbaikutus vaikutaa todellisuudessa

Entä ns.,pörssisähkön hinta kiinnitys kiten se toimii

Epätietoinen haluu tietoon suomeksi

2

359

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vertailet vähän hintoja, kato ensiksi minkälaiseen hintaan tarjotaan kiinteitä soppareita, (oliskohan ne jotain luokkaa 9-11 senttiä kwh?, kannattaa ottaa selvää) ja vertaile vähän niihin hintoihin mitä pörssisähkössä tarjotaan, toki pörssisähkössä vaikuttaa just se että mihin kellonaikaan sähköä kuluttaa ja välillä ne hinnat nousee ja laskee. Eli: tutki huolella pörssisähkön hintoja mitä ne on lähikuukausina ollut ja vaikka viimeisen parin vuoden aikana, googlesta helposti löytyy kaikki tarvittava tieto. Myös se vaikuttaa oleellisesti että mihin aikaan itse käytät eniten sähköä. Itse olen kolmivuorotyössä, niin ihan pelkästään sen takia en halunnut pörssisähköä koska saatan valvoa mihin kellonaikaan tahansa niin silloin ei kiinnosta seurata minkä hintaista sähkö on. Ynnäilet kummastakin sopimusmallista ne keskiarvot mitä tulisi maksamaan ja siitä teet päätöksen.

Ei noissa oikein väärää vaihtoehtoa ole ottaako kiinteän vai pörssin, mutta se vaatii vaan sen huolellisen selvitystyön että voi valita itselleen sen sopivan sopparin.

Tuossa on jokin linkki siitä kulutusvaikutuksesta:
      https://vare.fi/mika-ihmeen-kulutusvaikutus/

• Anonyymi

Eikös vuorotyöläisen kannata ottaa pörssi kun voi käyttää sähköä halpaan aikaan yöllä kun se on usein 0.3ckwh

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      63
      594
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe