Onko se pörssi vai kiintee.
Mieten kulutusbaikutus vaikutaa todellisuudessa
Entä ns.,pörssisähkön hinta kiinnitys kiten se toimii
Epätietoinen haluu tietoon suomeksi
Hei mikä on paras sähkö sopimus
2
147
Vastaukset
- Anonyymi
Vertailet vähän hintoja, kato ensiksi minkälaiseen hintaan tarjotaan kiinteitä soppareita, (oliskohan ne jotain luokkaa 9-11 senttiä kwh?, kannattaa ottaa selvää) ja vertaile vähän niihin hintoihin mitä pörssisähkössä tarjotaan, toki pörssisähkössä vaikuttaa just se että mihin kellonaikaan sähköä kuluttaa ja välillä ne hinnat nousee ja laskee. Eli: tutki huolella pörssisähkön hintoja mitä ne on lähikuukausina ollut ja vaikka viimeisen parin vuoden aikana, googlesta helposti löytyy kaikki tarvittava tieto. Myös se vaikuttaa oleellisesti että mihin aikaan itse käytät eniten sähköä. Itse olen kolmivuorotyössä, niin ihan pelkästään sen takia en halunnut pörssisähköä koska saatan valvoa mihin kellonaikaan tahansa niin silloin ei kiinnosta seurata minkä hintaista sähkö on. Ynnäilet kummastakin sopimusmallista ne keskiarvot mitä tulisi maksamaan ja siitä teet päätöksen.
Ei noissa oikein väärää vaihtoehtoa ole ottaako kiinteän vai pörssin, mutta se vaatii vaan sen huolellisen selvitystyön että voi valita itselleen sen sopivan sopparin.
Tuossa on jokin linkki siitä kulutusvaikutuksesta:
https://vare.fi/mika-ihmeen-kulutusvaikutus/ - Anonyymi
Eikös vuorotyöläisen kannata ottaa pörssi kun voi käyttää sähköä halpaan aikaan yöllä kun se on usein 0.3ckwh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803