ravistanut menneisyyden painolastin pois ja onko se sosialistinen ankeus poissa?
Jokos se Skoda on
11
130
Vastaukset
- Anonyymi
Joo on se poissa ja siirtynyt Toyotistien murheeksi.
Koeta kestää ja ota tuikku murheeseen, se helpottaa hetkeksi. - Anonyymi
ei ole poistunut on edelleen naurunaihe
ja kommunistien itä ihme - Anonyymi
Tiedät kyllä, että Skoda on kovin arvostettu ja kehuttu auto joka on voittanut vertailut ja testit poikkeuksetta.
- Anonyymi
MUTTA TOYOTA RULETTAA SUVEREENISESTI 🤣
- Anonyymi
Juu taas Toyota Corolla jäi ylivoimaisesti viimeiseksi Autobildin kolmen vertailussa Skoda Scala voitti, toinen oli Hyundai i30 ja peränpitäjänä Corolla.
Kyllä Toyota todellakin rulettaa.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu taas Toyota Corolla jäi ylivoimaisesti viimeiseksi Autobildin kolmen vertailussa Skoda Scala voitti, toinen oli Hyundai i30 ja peränpitäjänä Corolla.
Kyllä Toyota todellakin rulettaa....Siellä on taas ollut joku paikallinen politrukki koeajamassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Toyota todellakin rulettaa....Autobildin vertailut on aina ollut maksettuja. Niissä voittaa se mikä eniten maksaa. Toyota rehellisenä valmistajana ei maksa mitään. Silti ne menee hyvin kaupaksi. Laatu on aina myynyt.
- Anonyymi
Hyvä se on Skoda
oma varsinkin
niin satehella
kuni paahteella
Skoda on auto oiva
ei mikään nipponi - AnonyymiUUSI
Ei se mikään painolasti ole vaan ylpeä itäinen perintö.
- AnonyymiUUSI
Vuosi 1996 merkitsi lopullista vanhan rasitteen poistumista. Ja itse "rasitekaan" ei johtunut tsekeistä itsestään vaan hyökkäilevistä ryssistä.
- AnonyymiUUSI
Miksi sitä jaloa ja kunniakasta itäblokin aatetta pitä hävetä? Lada ja Skoda-da ovat aina olleet sosialismin suuria ja mahtavia saavutuksia lanseerattuna itäeuroopan tovereille kurjaa kapitalismia vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420