Poikkesin tarjouskahvia ostamaan ja olisin antanut palautetta jos olisi ollut palautelaatikko oli kyllä niin epäystävällinen kovaääninen kassa ei tervehtinyt huuteli suureen ääneen ystävälleen kuulumisia samaan aikaan viskoi ostoksia ja rahasti yhäkään ei tervehtinyt maksoin ostokset ja päätin antaa palautetta kun seuraavan kerran asioin kyseisessä kaupassa kuinka noin töykeä on päässyt asiakaspalveluun erittäin töykeä ja kovaääninen kassa.
Karhulan s-market
6
228
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnistin henkilön. Muuten on kyllä mukava ja pidettykin vakio asiakkaiden keskuudessa. Huumoria häneltä löytyy. Ymmärrän häntä ja pidän hänen tyylistään.
- Anonyymi
Ai pidät töykeästä asiakaspalvelusta? Kyllä asiakaspalvelussa pitää olla asiallinen siitähän se palkka maksetaan ettet vaan olis tuo kyseinen henkilö itse
- Anonyymi
Jostain syystänse töykeä asiakaspalvelu osuu juuri sinun kohdallesi jokapaikassa. Mietippä sitä.
- Anonyymi
Ei työpaikalla tarvitse naama olla kuin petolinnun Pe.se(takapuoli). Ei tää elämä niin vakkavaa oo. Voi hyvin ottaa rennosti ja olla oma itsensä.
- Anonyymi
Karhulan s-marketin kassat haukkuvat kilpaa asiakkaita ja kyllä se niin on että muutama kassa tosi töykeitä kauppias on ihan saamaton ei puutu epäkohtiin kyseinen kauppa oli ennen vakikauppa mutta kun ihanat ystävälliset myyjät lähtivät muualle vaihdoin kauppaa.on siellä pari ystävällistä myyjää mutta liian usein myyjät juoruavat hyllyjen välissä suureen ääneen ja nauravat asiakkaille selän takana on nähty ja kuultu. Tämä kyseinen kassa hermostui kerran vanhalle herralle ja sanoi kyllä tosi töykeästi herra oli hänen mielestään liian hidas ja jono kasvoi. Kannattaa vaihtaa kauppaa jos ja kun saa töykeää kohtelua. Hyvää Joulun aikaa kaikesta huomimatta.
- Anonyymi
Taidat olla K-marketin asialla, vai kuinka. Siellä on tosi kovat hinnat. En tule kyllä k- marketin asiakkaaksi. Mutta sanon kyllä , että noi sun väittämät esille tuomat asiat eivät kyllä pidä paikkansa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973