Ei kovin jouluisalta sää tunnu

☔🌡🎄 Vettä sataa ja lämmintä on pari astetta. Valkoinen joulu ja aurajuustopiparkakut takan ääressä hänen kanssaan on vain haavetta❤

"With every Christmas card I write
May your days be merry and bright
And may all your Christmases be white"

I'm dreaming of the white christmas Andy Williams
https://youtu.be/t8a4B7zseb8

26

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhlavaksi tämän joulunalustan tekee vain Areenan kuninkaallisia häitä esittelevä kolmiosainen sarja missä näytetään häitä myöten miten prinsessa tai prinssi löysi taviksensa. Viimeinen myssy, lapaset ja sukat setti valmistui juuri. Mansikkasoppa jäähtyy ja liedellä muhii jälkkäriksi joulupuuro.

Vettä sataa ja plussaa on neljä.

• Oi aurinkoinen, missä olet🌞! Ei edes hänen silmistään paista 👀. Pimeätä, sateista ja pari plussaa lämmintä. Hyvää Joulua 🧑‍🎄 🎄

The 3 Tenors O Sole Mio 1994
      https://youtu.be/ERD4CbBDNI0

• Kesäkeli +5,2 omassa mittarissa ja nyt ollaan siellä minne päivä ei paista🌧 Joulu on koirille rankkaa aikaa, kun pitää vahtia kinkkua uunissa tuntikaupalla ja katsella kuinka se häviää ihmisten suihin. Kinkkuja ym. liharuokia ei kannata jäähdyttää niin että koirat voivat päästä niihin käsiksi.

Jotkut onnekkaat koirat onnistuvat kähveltämään jouluruokia:
      https://youtu.be/isd90PN_7y8

• ☔🌡🎄 jos nyt vahingossa sattuu olemaan joulumieli niin ei tarvitse kuin kaupassa käydä kun se häviää kuin tuhka tuuleen.

Joulunameja nyt oli turha hakea. Olivathan ne kyllä tarjouksessa. Kaikki muut siis paitsi fazer ja kinder. Muita ei kyllä ollut jäljelläkään kuin noita kahta. Valmiiksi paistetut kinkut ja kalkkunat oli kivan hintaisia joten jokunen pala tarttui mukaan, kun se kinkunpaistajaksi sopiva on piilossa.

Kassaa lähestyessä mieliala lässähti tyystin ja alkoi pelottamaan. Muutama liikaa nautiskellut miespuolinen henkilö selvitteli kovaäänisesti välejään vartijoiden kanssa. Kävipä joku heistä kaupan puolellakin. Odotin sitten, että nuo hävisivät ulko-ovesta ennenkuin menin kassalle. Jonkun aikaa istuin vielä mummopenkilläkin miettimässä uskallanko pimeässä kulkea kotiin. Ulkona ei sitten onneksi muuta käynyt, kuin että meinasin joutua taksin kyytiin.

• Anonyymi

Miten meinasit joutua taxin kyytiin🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Miten meinasit joutua taxin kyytiin🤔

Etelässä on ravuntoloissa sisäänheittäjät. Taksitolpilla on nykyisin sama tyyli. Yrittävät kovasti houkutella kyytiin.

• Anonyymi

Joo.ei mitenkään jouluinen sää.mut mulla ollu ihan kiva joulu tähän asti.

• Hienoa! Mulla on paras päivä huomenna kun menen jälkeläisen kanssa perinteiselle lounaalle.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Hienoa! Mulla on paras päivä huomenna kun menen jälkeläisen kanssa perinteiselle lounaalle.

Oi ku kiva.😊

• Anonyymi
      • Väittävät että jokaisella pilvellä on hopeareunus/every cloud has a silver lining

Ainakin sähköllä lämmittävät ovat tyytyväisiä. Eikä ole liukasta.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Väittävät että jokaisella pilvellä on hopeareunus/every cloud has a silver lining

Ainakin sähköllä lämmittävät ovat tyytyväisiä. Eikä ole liukasta.

Juu.ei ollut liukasta,ihan lenkkareilla pärjää

• Kesäkelit. Mittarissa plus 6,5. Kaikki lumet ja jäät sulaneet. Tänään oli perinteinen joululounas. Toinen söi grillipihviä ja toinen lehtipihvin. Vihannesta oli lautasella paljon.
      Salaattipöytä vaatimaton, eikä siinä ollut mitään leipää. Kahvi oli hyvää.

Onneksi mulla ja jälkeläisellä ei ole samaa vaivaa. Hän osasi tulla suoraan kohti kun minä vasta mietin että onko tuossa taas joku vieras jota kauempaa luulen häneksi.

• Anonyymi

Minäkin kerran huiskuttelin tuntemattomalle pojalle kun kaukaa katoin että mun poika se siinä.😆Eipä ollut,joten pyysin anteeksi.kyllä nolotti...

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kerran huiskuttelin tuntemattomalle pojalle kun kaukaa katoin että mun poika se siinä.😆Eipä ollut,joten pyysin anteeksi.kyllä nolotti...

Mä yritän olla hymyilemättäkin, etten joudu tuollaisiin tilanteisiin. Pahin tapaus mulla oli, kun menin mitään aavistamatta intin valatilaisuuteen. Siellä kun kaikilla oli samanlainen vaatetus ja kampaus niin menin ihan sekaisin!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mä yritän olla hymyilemättäkin, etten joudu tuollaisiin tilanteisiin. Pahin tapaus mulla oli, kun menin mitään aavistamatta intin valatilaisuuteen. Siellä kun kaikilla oli samanlainen vaatetus ja kampaus niin menin ihan sekaisin!

Voin uskoa.x😆

• Anonyymi
      • Olipas kiva video tehty hyvälle biisille. Vein viimeiset joulusukat äsken postilaatikkoon, enkä kastunut. Lämmintä on enää +1,3 joten ilma alkaa jäähtyä.

• 🌡🥵 Taitaa tuo ilmasto kylmetä. Tänäänkin plussaa vaan 2,7!

Joskus leffoistakin oppii jotakin hyödyllistä. Esimerkiksi yhdestä suosikkileffastani You Got Mail huomasin, että kleenexit eli kasvopaperit ovat näppäriä nenän pyyhkimiseen. Multa unohtui ne ostamatta eilen, kun huomasin pitkästä aikaa että käyttämäni silmänympärysvoide oli saatavilla. Se on ollut usein lopussa senjälkeen, kun tuotetestauksessa se oli havaittu parhaaksi.

You Got Mail - kleenex kohtaus
      https://youtu.be/pmNmFpJM3qQ

P.S. Minustakin päivänkakkarat ovat ihania.

• Anonyymi

Tulispa äkkiä kevät.🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Tulispa äkkiä kevät.🤔

Kyllä se sieltä äkkiä tulee. Tammikuun lopulla päivät on jo niin pidentyneet, että sen huomaa!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kyllä se sieltä äkkiä tulee. Tammikuun lopulla päivät on jo niin pidentyneet, että sen huomaa!

Niin se yleensä kyllä on.😊

• Nyt on sää lämmmennyt +3,4 asteeseen hovihankkijani piilteman mittarin mukaan. Palasin lisäämään tähän syyn miksi noista kleenexeistä kirjoitin. Nimittäin menin vartavasten kauppaan hakemaan niitä ja vessapaperia. Vessapaperia ostin kyllä, mutta kleenexin kohdalla ajatus siirtyi muualle. En tänään enää näin pimeällä jaksa lähteä kauppaan. Nyt täytyy niistellä paperinenäliinoihin.

Asiasta kolmanteen. Oli kiva kuulla, että peräkylällä yksi jääneelle vanhalle miehelle oli kyyneleet nousseet silmään kun hän oli saanut tekemäni villasukat varpaitansa lämmittämään. Hänen vaimonsa on joutunut vanhainkotiin. Yhden sukulaiseni talonmiehen sukat on vielä matkalla postissa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Nyt on sää lämmmennyt 3,4 asteeseen hovihankkijani piilteman mittarin mukaan. Palasin lisäämään tähän syyn miksi noista kleenexeistä kirjoitin. Nimittäin menin vartavasten kauppaan hakemaan niitä ja vessapaperia. Vessapaperia ostin kyllä, mutta kleenexin kohdalla ajatus siirtyi muualle. En tänään enää näin pimeällä jaksa lähteä kauppaan. Nyt täytyy niistellä paperinenäliinoihin.

Asiasta kolmanteen. Oli kiva kuulla, että peräkylällä yksi jääneelle vanhalle miehelle oli kyyneleet nousseet silmään kun hän oli saanut tekemäni villasukat varpaitansa lämmittämään. Hänen vaimonsa on joutunut vanhainkotiin. Yhden sukulaiseni talonmiehen sukat on vielä matkalla postissa.

Kiva kun heitäkin joku muistaa.kiitos kutomisestasi.👏

• Anonyymi kirjoitti:

Niin se yleensä kyllä on.😊

Kävin huvikseni katsomassa netistä, että päivä pitenee parilla tunnilla tammikuussa. Olipas kiva kalenterilehti, kun löytyy nimipäivät ja kuun asennot samasta paikasta.
        https://calendar.center/fi/kalenteri/2025/tammikuu/

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kävin huvikseni katsomassa netistä, että päivä pitenee parilla tunnilla tammikuussa. Olipas kiva kalenterilehti, kun löytyy nimipäivät ja kuun asennot samasta paikasta.
        https://calendar.center/fi/kalenteri/2025/tammikuu/

On tosi mukavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe