Kokoomus kansalaisten puolella !

Anonyymi-ap

Heinolan kokoomus järjesti Timo Erkkilän johdolla komeat 100- vuotisjuhlat Lukiolla. Samana päivänä Heinolan Eläkkeensaajilla (sd)
oli pienimuotoinen vuosijuhla myös Lukion tiloissa. Pientä känää oli tapahtumajärjestäjien kesken.

19

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko tapaus Pirjo Riikonen Sdp pääosassa ? Ei mitään uutta.

• Anonyymi

Erkkilä sekoili kuten tavallista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erkkilä sekoili kuten tavallista!

Hienoa Mole, että jaksat tehdä hyvää järjestötyötä puolueesi hyväksi. Älä välitä kampittajista, joita aina on omassa ja vastustajien joukoissa.

• Anonyymi

Hienoa että kaikki pääsi ehjänä kotiinsa jouluksi . Siitä iso kiitos kaikille kahnauksen osapuolille. Rauhallista Joulua!

• Anonyymi

Kuinka humalassa siellä on oltu?

• Anonyymi

Kokoomus nousussa !

• Anonyymi

Kokoomus ei ole kansan puolella. Puolueessa kannatetaan eutanasiaa ja samaa sukupuolta olevien avioliittoa. Molemmat edistää kansan katoavaisuutta.

• Anonyymi

Mitä järkeä on pitää ihminen väkisin hengissä, kärsimässä kivuista tai ei pysty mitään tekemään. Sairastan itsekin vakavaa sairautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä järkeä on pitää ihminen väkisin hengissä, kärsimässä kivuista tai ei pysty mitään tekemään. Sairastan itsekin vakavaa sairautta.

Siksi kun elämä on lahja jota ei toinen ihminen voi toiselta riistää tai syyllistyy rikokseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi kun elämä on lahja jota ei toinen ihminen voi toiselta riistää tai syyllistyy rikokseen.

Jos itse sairastat parantumatonta sairautta , joka vie sinulta liikunta tai puhekyvyn ja kärsit kivuista. Mitäs sitten, kun herran sanan ei auta, mitäs teet. Helppo se terveenä on jeesuksista puhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos itse sairastat parantumatonta sairautta , joka vie sinulta liikunta tai puhekyvyn ja kärsit kivuista. Mitäs sitten, kun herran sanan ei auta, mitäs teet. Helppo se terveenä on jeesuksista puhua.

Uskotko että hän kantoi ne sairaudetkin? Perillä tulet terveeksi. Siellä ei ole enää sairauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotko että hän kantoi ne sairaudetkin? Perillä tulet terveeksi. Siellä ei ole enää sairauksia.

Höpön höpö.

• Anonyymi

Hyväksytäänköhän demareihin jäseneksi, jos vastustaa julkisesti lesboliittoja ja homopariskuntia. Eipä taideta ?

• Anonyymi

Tuo nyt on sanomattakin selvää, siellä kannatettu aina ko. liittoja. Kuka nyt ko. puolueeseen haluaa edes liittyä?

• Anonyymi

Tsemppiä Erkkilä, älä välitä epäasiallisen demarivanhuksen uhoamisesta. Joillakin kaikki ei ole ns. kondiksessa.

• Anonyymi

Kokoomuksessa ei enään ole. Joskus on ollut , mutta ei enään. Kiroilukin tullut mm. "molelle" luvalliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksessa ei enään ole. Joskus on ollut , mutta ei enään. Kiroilukin tullut mm. "molelle" luvalliseksi.

Mitääkö paikkansa että valtuutettu Pirjo Riikonen (sdp) on tehnyt valituksia kokoomuksen paikallis- ja aluejärjestöille Erkkilästä (kok) ? Hävytöntä ! Riikosen käytös huolestuttanee varmasti demareitakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitääkö paikkansa että valtuutettu Pirjo Riikonen (sdp) on tehnyt valituksia kokoomuksen paikallis- ja aluejärjestöille Erkkilästä (kok) ? Hävytöntä ! Riikosen käytös huolestuttanee varmasti demareitakin?

Kannattaa kysyä tuolta henkilöltä, kuka sitten onkaan.

• Anonyymi

Koksut ryöstää loputtomasti kansan köyhemmiltä viimeisetkin tuhkat pesästä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4243
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2945
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2848
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2633
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      332
      2583
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2179
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1925
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe