Onko teillä kokemusta rappukäytävähiippareista?

Anonyymi-ap

Siis juopoista jotka hiippailee ja kyylää oman talonsa rapussa naapureita. Kuulustelevat ovien takana, aukovat postiluukkujakin.

Mitä tällaiselle voi tehdä?

7

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa a.nyt pistit pahan.

• Anonyymi

This.

• Anonyymi

Meidän rapussa ei kukaan hiippaile.
      Monta vuotta sitten, kun olin syvissä vesissä päihteiden kanssa, tapahtui kyllä aika kummia välillä. Saatoin usein kuulla ovikellon soivan, alkuun menin ovelle katsomaan, mutta eihän siellä ketään ollut.
      Taisi vain päihteiden aikaansaama psykoottinen mieli tehdä kepposiaan. Voisi kai sanoa, että ajoittain tuli jonkinlaista harhaisuutta. Muitakin harhaluuloja, kuvitelmia minulla oli, kuin ainoastaan tuo ovikellon ääni.

• Anonyymi

Jännä juttu, mutta silloin kun olin myös syvän meren kala, niin saatoin itsekkin aina paniikissa heräillä känniunilta ovikellon rimputuksiin vaikka todellisuudessa siellä ei ollut ketään.

Onkohan nuo jotain huonon omatunnon aiheuttamia harhoja, kun tietää että tekee väärin ja pelkää, että joutuu vastuuseen ja joku tulee rankaisemaan tai sitten kuin eräänlaisia hälytysmerkkejä.

• Anonyymi

Mahdollisia ovihyökkääjiä. Tiedät mitä tehdä, uzi laulaa.

• Anonyymi

Tissu sanoi videolla, että valitettavasti tää ei oo mun.. tuossa on yks kundi taustalla joka ei halua näyttäytyä, ymmärrettävistä syisyä..

Oliko se kundi eräs toinen tunnettu palstalainen?

:O

• Anonyymi

Meidän talossa on asunut tollanen tyyppi. Viinaan menevä, tuurijuoppotyyliin. Muuten hyvin introvertti mutta putken aikana haahuili rapussa ja ihmisten ovien takana ilman oikeaa asiaa. Ei koskaan ulkovaatteita päällä eli siis ei ollut menossa ulos tai tulossa sieltä. Varsinaista häiriötä ei kummiskaan aiheuttanut mutta olihan tuo outoa. Oli se ainakin kerran munkin oven takana. Muutti sittemmin pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2057
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1812
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1501
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1010
    Aihe