Levottomasti etsit aina uusia aistimuksia, etkä pysy ikinä aloillasi. Vaihdat kumppania huolettomasti ja olet koko ajan liikkeessä. Seksi on sinulle älyllistä toimintaa. Saatat keskustella älyllisesti tunteista, mutta ne eivät ole sinulle kovin tärkeitä.
Rakkauselämäsi on useimmiten toverillista ja sinulta voi yleensä odottaa vain viileää kiintymystä. Saatat silloin tällöin tuntea himoa, mutta tavallisesti suhtautumisesi seksiin on huoletonta. Hurmaat kiinnostuksen kohteen sulavalla puheella ja uskottelet hänelle, että elätte kaikkien aikojen rakkaustarinaa ja juuri kun toinen osapuoli uskoo kaiken, joko rakastut toiseen tai livahdat karkuun.
Sinulle on ajoittain ongelmallista ymmärtää miltä kumppanistasi tuntuu. Saatat olla niin tietämätön rakastettusi tunteista, että murskaat tämän toiveet rakkaudesta edes huomaamatta sitä. Sinun täytyisikin oppia kuuntelemaan muita. Oletat usein, että kaikista muista tuntuu samalta kuin sinustakin. Toisaalta et aina välttämättä edes tiedä miltä sinusta itsestäsi tuntuu. Tämä on varsin vaarallinen oletus, etenkin kun kumppanisi voivat olla paljon tunteellisempia kuin sinä ja elättelevät mielessään romanttisia kuvitelmia.
Olet puhelias ja vilkas. Sinua ei voi pakottaa pysymään aloillasi. Olet nuorekas ja koet ikuista halua kulkea eteenpäin. Osaat kiertää muut pikkusormesi ympärille hunajaisilla sanoilla ja valheellisilla lupauksilla. Kiinni jäätyäsi vain naurat ja poistut paikalta. Olet myös pohjattoman utelias, nopeatoiminen ja luonteeltasi ailahtelevainen. Et myöskään epäröi pitää yllä pinnallisia suhteita. Eikä sinua ikinä löydä sieltä missä olit hetki sitten.
Sinulle ystävyys on rakkautta tärkeämpää. Olet niin nopea liikkeissäsi ettei seksiin ole aina edes tilaisuutta. Toisaalta saatat harrastaa rentoa seksiä ystävyyden osoituksena. Joskus tyydyt seksiin, vaikka haluaisitkin oikeastaan kumppanuutta, sillä sinun voi joskus olla vaikeaa erottaa näitä kahta asiaa toisistaan.
Puhut lakkaamatta, mistä on toisinaan haittaa rakkauselämälle. Pidät kuitenkin seksistä ja siitä keskustelemisesta.. Nautit pystyessäsi ylipuhumaan jonkun sänkyyn kanssasi. Olet kekseliäs ja mielikuvituksekas. Fantasiasi saattavat hätkähdyttää vähemmän uskaliaita.
Olet synnynnäinen flirttailija, eikä huikentelevaisuutesi häviä minnekään edes vanhemmiten. Käytät flirttaillessasi hyväksesi nokkeluuttasi ja vilkasta mielikuvitusta, joista on hyötyä myös silloin kun sinulle tulee kiire poistua paikalta.
Flirttailu kiehtovan ihmisen kanssa kiinnostaa sinua pitempään kuin useimmat muut ajanvietteet. Kuitenkin mielenkiintosi saattaa lopahtaa yhtäkkiä, ja vaihdat keskustelukumppania - ellet ole jo päätynyt sänkyyn tämän kanssa. Saatat myös huvin vuoksi omaksua mielipiteen, joka on täysin vastakkainen kuin sinun juuri suureen ääneen esittämäsi mielipide.
Kun viimein rakastut, rakkautesi kohde on samanhenkinen ihminen kuin sinä ja hauska seuralainen. Rakastettusi pitää olla ystävä, kumppani, ihminen, joka on kanssasi samalla aaltopituudella. Saatat keskustella tuntikausia aistimuksistasi, mutta pohdit harvoin vakavasti sisimpiä tunteitasi. Et myöskään viihdy ruumiissasi niin hyvin, että pystyisit nauttimaan täysin rinnoin seksin fyysisistä puolista. Sanallisesta läheisyydestä huolimatta parisuhteestasi puuttuu syvyyttä, jota tunteista puhuminen ja yhteiset nautinnon hetket voisivat siihen tuoda.
Rakastuneensa saatat ilmaista romanttista puoltasi ostelemalla kumppanillesi punaisia ruusuja ja kirjoittamalla runoja kuolemattomasta rakkaudestasi. Luonnollisesti puhut tuntikausia puhelimessa rakastettusi kanssa. Sitoutuminen on kuitenkin eri asia. Kestää hyvin kauan aikaa, että olet valmis kosimaan. Toisaalta saatat luulla hyvinkin olevasi rakastunut, mutta huomaat ajan mittaan olleesi rakastunut lähinnä ajatukseen rakastuneena olemisesta.
Aivot ovat yksi erogeeninen alueesi. Kiihotut fantasioista ja seksin ajattelemisesta. Myös puhuminen on mielestäsi eroottista. Sanat ja ajatukset saavat sinut syttymään. Koko pää on sinulle erogeenista aluetta. Nautit pääsi silittelystä, ehkä läheltä hiusrajaa, tai hartioihin ja käsivarsiin ulottuvista niskan sivelystä. Et pidä siitä, että sinun käsistäsi pidetään kovin tiukasti kiinni, mutta käden kevyt sively voi kiihottaa sinua. Samoin kämmenen ja sormien suuteleminen ja näykkiminen, kunhan vain kumppanisi muistaa pitää kosketuksen kevyenä. Myös korvien koskettelu voi tuottaa sinulle suloista nautintoa, etenkin korvan hellä hyväily kielellä.
Nautit fantasioistasi niin paljon, että saatat tyytyä niihin etkä edes yritä toteuttaa niitä kenenkään kanssa. Voit ylläpitää suhdetta omaan itseesi jonkin aikaa täysin riittävänä, ainakin jonkin aikaa.
Pidät naurusta. Leikinlaskusi on vähän ivallista, mutta se on silti hyväntahtoista. Arvostat kumppania joka osaa antaa sinulle samalla mitalla takaisin.
Olet niin muuttuvainen, että sinun mieltymyksiäsi ei voi tarkkaan tietää. Saatat hetken päästä pitää aivan eri asioista kuin tällä hetkellä. Kammoat pitkästyneisyyttä ja siksi partnerisi on oltava halukas ja valmis kokeilemaan mitä tahansa, vaikka ehdotus tuntuisi anatomisesti mahdottomalta. Siinä sivussa kumppanisi pitäisi osata keskustella kirjallisuudesta, uusista juoruista, elokuvista ja teatterista.
Pidät myös kaikenlaisista peleistä ja leikeistä, kuten seksileikeistä ja sanaleikeistä. Jos pystyt muuttamaan seksin peliksi, et kyllästy koskaan. Sinun täytyy keskittää ajatuksesi ruumiiseesi edes vähäksi aikaa, jotta rakkauselämäsi olisi todella tyydyttävää.
Et pidä voimakkaasta fyysisestä kontaktista. Sinut saavat syttymään kevyet kosketukset, pikaiset hyväilyt ja hellästi viipyilevät perhosen keveät suudelmat. Saatat nauttia myös siitä, että sängyssä on kahden sijaan kolme.
Puhut paljon käsilläsi ja inhoat siksi sitä, että sinun käsistäsi pidetään lujasti kiinni. Se saa sinut ahdistumaan, ellei toinen osapuoli ole hyvin läheinen ihminen. Et kuitenkaan silloinkaan halua olla käsi kädessä kovinkaan usein.
Jalkojesi koskettelusta et pidä. Se palauttaa sinut takaisin maanpunnalle ja sitä jos mitä inhoat.
Levottomana et siedä minkäänlaista sitomista. Kaipaat vapautta ja itsenäisyyttä ja siksi samaan paikkaan tai edes samaan suhteeseen jämähtäminen liian pitkäksi aikaa nostaa stressitasoasi sietämättömän korkealle.
Sinulla on todella paljon villejä fantasioita ja kuvitelmia. Sinulta ei koskaan lopu ideat kesken ja voit uppoutua fantasioihisi niin totaalisesti, että unohdat todelliset ihmissuhteet. Mielikuvitus partnerisi tuntuu paljon tyydyttävämmältä kuin oikeat kumppanit.
Pitkästyt helposti ja siksi tarvitset älyllisesti virkistäviä kuvitelmia, jotka antavat työtä aivoillesi ja vapauden vilkkaalle mielikuvituksellesi. Miten olisi fantasia tutkimustyönä Kama Sutran kakkososan kirjoittamista varten? Siinä pitäisi riittää ajattelemista tunniksi tai pariksi. Monipuolisuutesi ja kekseliäisyytesi ansioista kirjasta tulisi varmasti varsin kiehtova opus.
Haaveilet mielelläsi myös kiihkeästä seksistä ja orgioista ihan vain kokeillaksesi, miltä ne tuntuisivat. Mielikuvituksessasi voi tapahtua aivan mitä tahansa.
Esiinnyt mielelläsi makuuhuoneessa tai vaatehuone juhlissa, joihin sinun pitää osallistua. Myös kirjasto saattaisi olla otollinen paikka viettelyyn, tai ravintola tai sinkkubaari.. Sinulle sopii mikä tahansa paikka, missä on yleisöä. Verbaalinen viettely ei edellytä mielestäsi yksityisyyttä ja sitä paitsi sinussa on ripaus ekshibitionistia.
"Jätä hänet nauramaan" on mottosi, kun on kyse suhteen päättämisestä. Toivot että kumppanisi tajuaa lähtösi vasta sen tapahduttua. Olet loistava poistumaan nopeasti paikalta, sillä et kestä riitoja etkä jaksa puolustella tekojasi. Luikahdat vain ulos ovesta ja jätät hämmentyneen kumppanisi lukemaan jäähyväiskirjettä ja miettimään "mitä minä tein väärin?". Luultavasti kumppanisi ei kuitenkaan tehnyt mitään väärin. Ehkä kyllästyit tai löysit uuden kiehtovan ihmisen tai ehkä vain halusit katkaista suhteen. "Älä katso taaksesi" on toinen mottosi.
Jos joskus satut päätymään naimisiin, otat avioeron mahdollisimman nopeasti. Et halua olla kahlittuna menneisyyteen. Annat mieluimmin omaisuutesi kumppanillesi kuin alat riitelemään tavaroista - paitsi tietysti kirjoistasi ja levyistäsi.
Usein entiset kumppanisi muistelevat päättynyttä suhdetta lämpimin tuntein. Olihan yhteinen aikanne ainakin hauskaa ja viihdyttävää.
Pidät seurasta ja hauskanpidosta. Sinut huomataan helposti. Olet puhelias, innokas ja vilkasliikkeinen. Et koskaan lakkaa puhumasta ja sinun kätesi elehtivät koko ajan. Hermostuneisuuden energiaa huokuu sinusta paljon ja katselet vähän väliä ympärillesi. Nautit muiden seurasta ja olet sekä vaikuttava, että viihdyttävä persoona. Kestät selibaattiakin tavallista ihmistä kauemmin kuin sinulla on niin paljon muita kiinnostuksen kohteita.
erosanalyysi kaksosista
24
5174
Vastaukset
- KaksosNainen
..että ihan itkettää! Yhtäkään sanaa ei voisi karsia eikä yksikään ole valetta, ei edes pientä liioittelua.. ainakaan minun kohdallani.. Kunpa joku vielä ymmärtäisi ja hyväksyisi kaiken tämän!
- Nimetön
juu luin kanssa kaksosta koskevan jutun ja voisin vaikka väittää, että oli kuin suoraan omastaelämästä!
- Riina
Tämä kyllä osui niin nappiin,että koittakaa ymmärtää
meitä kaksosia hyvät immeiset!
- taina
Ei pidä paikkaansa ollenkaan, ei oikeastaan mistään kohdin
- sussuli
vou aika hyvin kuvaa minua. ei paljon paremmin vois sanoo
Totta lähestulkoon joka sana! Onneksi olen löytänyt samanhenkisen jousimiehen, jonka kanssa voi jopa toteuttaakkin näitä villejä fantasioita, eikä hän säikähdä niitä pahimpiakaan ;)
- Rhin
Jotkut kohdat totta, mutta paljon kyllä väärin, esim kumppaninvaihto nopeasti ja usein, valehtelu, pinnallisten suhteiden ylläpito..?
- true
it hurts!
- Nimetön
TOTTA ON!!!!!
t.räpätätikaksonen x) - Sandra
Kuka haluaa olla missään tekemisissä kaksosten kanssa luettuaan tuon? En minä ainakaan!
- eri
kaippa siitä jotain oli tunnistettavissa,mut aika vähän.itse en ainakaan ole mitään höpöttäjä tyyppiä enkä mitenkään yli sivistynyt eli teatteri käynnit sun muut hömpötykset ei sovi mulle..
- Sandra
eri kirjoitti:
kaippa siitä jotain oli tunnistettavissa,mut aika vähän.itse en ainakaan ole mitään höpöttäjä tyyppiä enkä mitenkään yli sivistynyt eli teatteri käynnit sun muut hömpötykset ei sovi mulle..
Entäs tuo "koko ajan haku päällä" -juttu. Kun näitä kaksosten luonnekuvauksia lukee, kaikissa on tuosta, että kaksonen vaihtaa kaveria kuin paitaa... Eikä levottomuuttakaan niin järin positiivisena piirteenä voi pitää suhteessa. :)
- Hanski
olipahan ihan pakko kommentoida!
kaksonen voi olla kypsä tai kypsymätön (kuten mikä tahansa horoskooppimerkki). Osa tuosta tekstistä viittasi jompaan kumpaan. Omia puoliaan voi muuttaa itse elämänkoulua edetessään.
Olen sisäänpäinkääntynyt (introvertti) luonne, se tarkoittaa usein että valitsen tarkasti kenen kanssa juttelen. En juttele jokaiselle, enkä yritä hurmata jokaista. Nuo seksiin viitatut asiat pitivät paikkansa aika hyvin omalta kohdaltani. Kuitenkin kun viimeksi seurustelin olin täysin uskollinen tyttöystävälleni. Kun hän alkoi hoputtamaan yhteisestä asuntolainasta yms.(vuoden seurustelun jälkeen), silloin kyllä meille tulikin vakava erimielisyys, joka johti eroon. Hyvää tarinanheittäjää tarvitaan aina, olkaamme kaksoset ylpeitä siitä!- rta
Hassua miten mun kaksosmies on se joka haluaa muuttaa yhteen, mennä kihloihin ja naimisiin ja elää loppuelämänsä mun kanssa (itse taas en ole valmis vielä) Eikä koskaan juttele kenellekkään muille naispuolisille ja kertoo aina kaiken mitä on tehnyt ja mitä on tapahtunut päivän aikana eikä valehtele, kun ei edes osaa valehdella, heh.
- maarit67
Kaikki mitä oli on totta kaksoset on tosi petollisia! Meidän aviliitto loppui kun kaksosukko meni kauppaan.. sille tielle jäi! laitto parin päivän sisällä textarin et jättää perheen. No vielä naimisiss ollessaan raahas pohjosesta naisen... mulle rakkaus viestejä lähetti mut en kenenkään jätteitä huoli! repikää siitä
- djvenla
ei se todellakaan tarkota, et KAIKKI kaksoset olis samanlaisii! jotkut on tosi luotettavii, eikä haluu kumppanillensa mitään pahaa! jos kokemuksella on yks, ei kantsii yleistää!!!
- pimu
djvenla kirjoitti:
ei se todellakaan tarkota, et KAIKKI kaksoset olis samanlaisii! jotkut on tosi luotettavii, eikä haluu kumppanillensa mitään pahaa! jos kokemuksella on yks, ei kantsii yleistää!!!
mun kaksosmieheni petti, jätti perheen,palasi takaisin 15 vuoden ajan. sitten minä jätin hänet.
- aino.a
Olen kuvitellut, etten ole tyypillinen kaksonen. En ole puhelias seuran keskipiste, mutta kun luin tuon analyysin, huomasin sen olevan kohdallani niin totta. Livahdan karkuun, olen pinnallinen, kavahdan riitaa, rakastan pelejä... Ja vaikka en olekaan käsillä elehtijä, minun käsiäni ei saa kahlita... Olen levoton ja kärsimätön.
Hieno analyysi! - LähtiKuHaukiRannasta
Laittoi miehen hiljaiseksi. Kuulostaa tutulta ja opin tuntemaan itseäni tekstin luettuani. Kiitos myös maarit67 kirjoittamalle jutulle,... olin kuolla nauruun :D ...vaikkei saisi.
- Annie
Uskomatonta. Menin kerrankin sekunniksi hiljaiseksi. Enpä ole parempaa luonnekuvausta itsestäni lukenut. Täysin pitää paikkaansa, jokainen sana. Karmivaa melkein:D
- MIES-25
aika pelottavaa kuinka paljon toi kuulosti multa. siis mähän oon just tollanen. paitsi se selibaatti-kohta. ;D
- Kaksosnainen
kehtaa vielä väittää että horoskoopit ovat pelkkää hölynpölyä.. :D tämä oli kyllä täyttä totta :)
- -kakonen-
Miten jokin asia voikin pittää näin hyvin paikkansa! Ihan ku itteään lukis! Uskomatonta!
- Kaksosnainen
"Hurmaat kiinnostuksen kohteen sulavalla puheella ja uskottelet hänelle, että elätte kaikkien aikojen rakkaustarinaa ja juuri kun toinen osapuoli uskoo kaiken, joko rakastut toiseen tai livahdat karkuun." Kaverikin vain nauroi..tais osua kohdalleen :D:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201