Teen rikosilmoituksen ja ilmoitan, että HE OVAT VAINOAJIA.
Minä saan suojauksen ja siellä missä minä olen on SUOJASSA KAIKKI ja meitä EI SAA NÄKYÄ SOMESSA EIKÄ KUVATA ILMAN LUPAA, koska se on VAINOAMISTA.
Kyllä tässä kylässä POLIISEJA TARVITAAN.
He saavat ratsata kaikkien autojen kameroita ja ihmisten puhelimia, koska EN MINÄ ANTANUT LUPAA OTTAA MINUSTA YHTÄÄN KUVAA JA EIHÄN SE VAINOUS SUOJAA TOIMI JOS EI KAIKKI NOUDATA TUOTA.
EN MINÄ VOI LOPPU IKÄÄNI OLLA KOTONA ERISTYKSISSÄ NIIN VAINOAJAT SAAVAT JATKAA VAINOUSTA.
EI KUKAAN OIKEESTI TYKKÄÄ SIITÄ, ETTÄ HEITÄ KUVATAAN SALAA JA EI EDES TIEDETÄ KUKA ISTUU KOTONA JA KATSELEE KUVIA TAI VIDEOITA SEKÄ RUNKKAA SAMALLA.
TUO ON NIMITTÄIN SEKSUAALISTA AHDISTELUA SEKÄ HYVÄKSIKÄYTTÖÄ ELI RAISKAUSTA.
Minä laitan nuo kaikki nippuun
7
183
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet niin kiihottava näky, että se vauhkoonnuttaa pohjois-lappilaisen alkuasukkaan???
Tai ties vaikka ei olisikaan aboriginaali niin kiihottuu.
Minullakin alkoi kiinnostamaan millainen Madame se siellä sanailee.
PS.
Älä käytä sitä caps lockia, ettei sinun kaikkia kirjoituksia tunnisteta. Muuten kirjoitustaitosi ylittää tavan lappalaisen kirjoitustaidot.- Anonyymi
Ei ole capslock vaan minä käytän vain sanoja jotka olen syöttänyt puhelimeen, kun olen kirjoittanut.
Eihän täällä väki voi paikallista seosta.
VAINOAJAT ovat suurin osa naimisissa ja parisuhteessa olevia naisia.
He varmaan olettavat, että minä olen kiinnostunut heidän puolisoistaan.
Ei minulla poliiseja vastaan ole mitään ja kyllä minulle sopii, että minä menen tulevassa marjaan, sieneen ja kalalle poliisien kanssa ja he poistuivat VAINOAJAT niin minä saan olla rauhassa.
Eihän minun tarvi edes poimia tai kalastaa vaan minä voin sanoa, että: Voitte te kalastaa/poimia minun puolesta.
- Anonyymi
Suosittelen SUOJAKAASUA.
- Anonyymi
Helvetin isä ja poika on tässä kyllä tehneet vielä omia kokki sotkuja.
Ei he ole oikeesti edes isä ja poika, mutta minä olen istunut tuon isän kanssa penkillä vierekkäin ja hän sanoi minulle, että: MINÄKIN OLEN ISÄ!
Olihan se verran isä, että istu äidin kanssa penkillä ja kaveri vahti lapsia sillä aikaa.
Lapsi kyllä kysy mummolassa isältä mummon ja ukin kuullen, että: Mitä äiti on tehnyt.
Ei tässä biologisen isän kunniaa voi loukata, koska hän on itse katkonut yhteyden lapseen.
En minä ole edes ajatellut näin, mutta jos hän on lapseton ja hän tulee toimeen kyseisen lapsen kanssa niin minä saan hoitaa sen toisen asian jonka olin aloittanut.
Isän ja lapsen oikeus päättää asioista, mutta minun pitää vaatia heitä kunnioittamaan minua.
Vainouksella saan suojan niin kukaan ei saa tietää, että hän on.
Ei se kuuluu kenelläkään.- Anonyymi
Pitää siirtyä koneelle kirjoittamaan niin saan tulostettua.
Vainoajat eivät ole kunnioittaaneet minua ja minun perheeni uutta isää. Eihän me voida edes asua perheenä yhdessä, koska aina on joku vahtimassa että mitä minä teen ja kenen kanssa olen.
Kyllä lapsella on oikeus päättää kuka hänen uudeksi isäksi kelpaa.
Aikuisten ihmisten pitää salaa tapailla niin kukaan ei vaan pahoita mieltään.
Muslimitkin pääsee helpommalla mitä me.
En usko, että meidän PERHEET tuomitsee meidän suhdetta vaan YHTEISKUNTA jossa me eletään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää siirtyä koneelle kirjoittamaan niin saan tulostettua.
Vainoajat eivät ole kunnioittaaneet minua ja minun perheeni uutta isää. Eihän me voida edes asua perheenä yhdessä, koska aina on joku vahtimassa että mitä minä teen ja kenen kanssa olen.
Kyllä lapsella on oikeus päättää kuka hänen uudeksi isäksi kelpaa.
Aikuisten ihmisten pitää salaa tapailla niin kukaan ei vaan pahoita mieltään.
Muslimitkin pääsee helpommalla mitä me.
En usko, että meidän PERHEET tuomitsee meidän suhdetta vaan YHTEISKUNTA jossa me eletään.Minä olin keskittynyt itseeni ja oman elämän kuntoon laittamiseen.
Ei tuo ole edes minun tapaista vaan minun pitää hoitaa myös isän asia, koska äitien tehtävä on huolehtia isästä myös.
Meillä alkaa uusi SALAINEN PERHE ELÄMÄ.
En minä sitä voi luvata, että loppu elämä ollaan koska minä olen niin vaikeaa ihminen ja melkein unohdin koko isän jo nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin keskittynyt itseeni ja oman elämän kuntoon laittamiseen.
Ei tuo ole edes minun tapaista vaan minun pitää hoitaa myös isän asia, koska äitien tehtävä on huolehtia isästä myös.
Meillä alkaa uusi SALAINEN PERHE ELÄMÄ.
En minä sitä voi luvata, että loppu elämä ollaan koska minä olen niin vaikeaa ihminen ja melkein unohdin koko isän jo nyt.Tuleeko uudet salkkarit leffana vai sarjana?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36705Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696