Lihashuoltovasara toimiiko?

Anonyymi-ap

Olen miettinyt jonkuntyyppisen lelun hankkimista kun muut konstit kyllästyttää tai ovat alkaneet tuntua vaan runkkaamiselta ja homma on siinä sitten.

Kaupoissa myydään isoja kasoja lihashuoltovassroita. Mihinkähän niitä käytetään..? Tuhma mielikuvitukseni ehdottelee monenlaista käyttöä ja olen pohtinut olisiko tuo itellekkin joku juttu. Muutamalla kaverilla on sellainen ihan avoimesti esillä mutten ole heiltäkään kehdannut kysyä mihin sitä käyttävät.

Se olisi kumminkin vähemmän ilmeinen tavara jota (kait) ei tartte piilotella mihkään. Yhdellä kaverilla on joskus noita varsinaisiakin leluja ollut eri puolilla huonetts ihan näkyvästi esillä ja jotenkin ällö olo ollut käydä kun tietää mihin niitä käytetään.

Mut olisko toi lihashuiltovasara toimiva myös seksileluna? Tai miten noita muita vois säilyttää niin ettei ihan ilmeisimmäsdä paikassa kuten yöpöydän laatikossa, josta joku utelias ne helpoiten löytää? Vinkkejä kiitos 😁

N25

16

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sillä orkun saa helposti, kun täryyttää kullin vartta.hyvää tekee t.m.52

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi

Työnnä koko härpäke perseesees rämesika

• Anonyymi

peppua varten on iso vibra samaan aikaan

• Anonyymi

Olisko asiallisiakin kommentteja

Alkup.

• Anonyymi

Kai sitä voi tyydykseenkin käyttää. Itsellä on erillisessä laatikkossa lelut ja eikä seksuaalisuutta tarvitse hävetä mitenkään. 😄

• Anonyymi

Kyllä sekin toimii jos mies on puuhaamassa, mutta se on aivan lian tehokas. Mikä tahansa väline millä mies sinua kutkuttelee, toimii. Naisen seksuaalinen kiihottuminen edellyttää hänen erogeenisten vyöhykkeiden aktivoitumista, sen aiheuttaa vain mies.

• Anonyymi

Miksi mies kirjoitelet Naisten itsetyydytys -palstalla?

• Anonyymi

Mä oon jonkinlainen sormihieroja, kun ei toi värkki enää pelaa ihan normaalisti. Kaikkein tehokkainta on luontainen hellyys, pienet klitoris kiihottimet kielen kera ja tosi kiihkeät kielarit. Nää vasarat sopii kyllä isoille lihaksille, esinm. pakaroille, mutta ne ei oo mun juttu, mä oon perinteisen seksihieronnan linjoilla!

• Anonyymi

toimii ainakin miehellä välilihan ja pallien alueella naisilta en oo kysynyt

• Anonyymi

Oon käyttänyt miehelle ihan vaan hartiahierontaan. Minusta ensinnäkin se on liian raju klitorikselle ja vie nopeasti tunnon pois, eli sillä pilaa herkästi alapäänsä herkkyyden. Toiseksi se pyöreä pallopää on huokoista ainetta että en sitä pimpsaa vasten hieroisi.
      Kyllä oikeat naisten seksilelut on parempia. Säilytä vaikka jossain peltirasiassa ja voit pitää sitä vaikka olkkarin hyllyssä kirjapinon alla.

• Anonyymi

No jotain tuon suuntaista ounastelinkin 🤔

Näyttää vähän heviltä toi vasara.. Mut toisaalta eihän sähköhammasharjaakaan pimppiin ole tarkoitettu mutta sitäkin käytetään.

Mun kaveri sit taas yks 16v, käytti äitinsä aivan laatikon mallista hartioiden hierojaa joka tärisi vielä iha helvetisti. Oli suorastaan riippuvainen siitä. Aattelin että josko tuommoinen vasarakii.. onko kukaan ees saanu sen kaa mitään 🤔?

Alkup.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jotain tuon suuntaista ounastelinkin 🤔

Näyttää vähän heviltä toi vasara.. Mut toisaalta eihän sähköhammasharjaakaan pimppiin ole tarkoitettu mutta sitäkin käytetään.

Mun kaveri sit taas yks 16v, käytti äitinsä aivan laatikon mallista hartioiden hierojaa joka tärisi vielä iha helvetisti. Oli suorastaan riippuvainen siitä. Aattelin että josko tuommoinen vasarakii.. onko kukaan ees saanu sen kaa mitään 🤔?

Alkup.

Siis sehän noissa hevimmissä just on, ettänkyllä niillä orkun saa, mutta kin totut siihen niin et enää saakaan orkkua ilman sitä. Ei kai se haittaa jos aiot elää loppuelämäs sinkkuna lelujen kanssa. Mutta sitten se vähä alkaa haitata kun et saa miehen kanssa orkkua kun oot takonu paikat niin tunnottomiksi jollain vasaralla. Itellä tullu tuota ongelmaa vastaan jo satisfayerillakin. Muistan ku ekaa kertaa kokeilin sitä ja se tuntui ihan rajulta ja orkku tuli heti. No nykyään saa painaa täydellä tehollakin ihan jonkun aikaa että tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sehän noissa hevimmissä just on, ettänkyllä niillä orkun saa, mutta kin totut siihen niin et enää saakaan orkkua ilman sitä. Ei kai se haittaa jos aiot elää loppuelämäs sinkkuna lelujen kanssa. Mutta sitten se vähä alkaa haitata kun et saa miehen kanssa orkkua kun oot takonu paikat niin tunnottomiksi jollain vasaralla. Itellä tullu tuota ongelmaa vastaan jo satisfayerillakin. Muistan ku ekaa kertaa kokeilin sitä ja se tuntui ihan rajulta ja orkku tuli heti. No nykyään saa painaa täydellä tehollakin ihan jonkun aikaa että tulee.

Joo tästä puhutaan muuten mun mielestä liian vähän. Kum joku tabu leluihin varmaan vieläkin liittyy 🤔

Mulla on parikin kaverii sanonut et tarvii vibra.a joko samaan aikaan tai jälkeen seksin vaikka ennen ei ollut ongelmia saada miehen kaa. Ja sillä toisella vielä kuulemma vasta aika lailla runkkaamalla tulee 🙄

Olen kokeillut sähköharjaa pari kertaa ja tuntu niin perkeleen hyvältä ihan se toinenkin puoli (ei harjapuoli) Mut pelkäsin et tosta tulee sit se juttu niin palasin sormileikkeihin kun masturboin, en mä haluu tehdä itestäni ”laiterunkkaria” joka ei saa kumppanin kaa.

Alkup.

• Anonyymi

Mulla on kans klitasta menny tunto sätisfaierin käytöstä. Emätinorkkuja saan kumppanin kanssa mut sitä varten joudun usein laittamaan liukastetta kun ei esileikeillä sormilla siis meinaa kostua. Tää alko siis kun käytin tuota klittaimuria liikaa. Nyt kaduttaa koko juttu, olishan sitä voinut muutenkin masturboida

• Anonyymi

Miks pitäs käyttää korvikkeita kun sitä varten on suunniteltu varta vasten välineitä. On sauvaa, kuulaa, vibraa kiihotinta jos vaikka mitä. Kannattaa hommata niitä. Säilytä makuuhuoneen kaapissa rasiassa, tai laatikossa, jos et halua niitä yöpöydän laatikossa pitää. Kuka niitä sieltä etsii kodissasi?

Tuo toisilla laitteiden reilusti esillä pitoa muiden nähtävillä on osa omaa kiihotusleikkiä. Hivelee, kun joku näkee välineet ja tietää mihin niitä käytetään ja jotkut vaan ovat niin sinut välineiden kanssa, että ovat vapaasti esillä, eikä asialla ole väliä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1569
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1370
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      227
      1351
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1029
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      960
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe