Piti tulla oikein tänne kertomaan, kun niin hämmästynyt olen vieläkin.
Ystävärouvan kanssa olimme viikko sitten Sastamalassa tuon Naomi ennustajan luona, se on meillä ollut jo pitkään perinteenä, että tässä joulun aikoihin käymme.
Tulin siinä sitten maininneeksi, että minulla on nyt ensimmäinen joulu ilman joulukuusta.
Jäin leskeksi muutamia vuosia sitten, ja nyt on poika tulossa vasta Tapanina perheensä kanssa käymään.
Lonkka ollut huonona on ollut ylimääräisiä menoja enkä pääse kunnolla liikkumaan.
Eilen sitten ovikello soi, ja mitä tavatonta sentään, Naomi siinä seisoi ovella hauska vaaleanpunainen joulutonttulakki päässään kuusen kanssa, ja kysyi että mihinkäs laitetaan?
Ihmeissäni kysyin että ei voi olla totta, että oliko varta vasten lähtenyt minulle tuomaan?
Sanoi oli joulukukkatilauksia ollut toimittamassa. Tiesi tulla tyköni kun on käynyt luonani toissavuonna omenapuita leikkaamassa.
Auttoi vielä laittamaan kuusen kuusenjalkaan, ja sain siihen jo koristeetkin laitettua, kovin kaunis on.
Mitään ei ottanut maksuksi, sanoi että pitäähän se kuusi olla ja että se on joululahja. Voi tavatonta miten hyvä joulumieli minulle tuli.
Enkeli on.
Anonyymi-ap
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä tosi kultaisesti tehty.
Itse olen yleensä hankkinut kauppareissulla, niitä onneksi kauppojen edustalla myynnissä ja on ollut ihan hyviäkin, mutta tämä minkä nyt hankin, vaikuttaisi alkaa hyvin pian varistaa neulasia.- Anonyymi
Huomannut saman. Vaikka laittaa vettä niin varistaa.
- Anonyymi
Joulumieltä parhaimmillaan, hänestä kyllä huokuu sellainen todellinen lämpö ja empatia ja välittäminen. Otan silloin tällöin ajan ja hyvin ovat nappiin menneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2387141IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its1883842- 1711775
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)721605- 701134
- 1341112
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61027Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128936Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy205914- 102863