Piti tulla oikein tänne kertomaan, kun niin hämmästynyt olen vieläkin.
Ystävärouvan kanssa olimme viikko sitten Sastamalassa tuon Naomi ennustajan luona, se on meillä ollut jo pitkään perinteenä, että tässä joulun aikoihin käymme.
Tulin siinä sitten maininneeksi, että minulla on nyt ensimmäinen joulu ilman joulukuusta.
Jäin leskeksi muutamia vuosia sitten, ja nyt on poika tulossa vasta Tapanina perheensä kanssa käymään.
Lonkka ollut huonona on ollut ylimääräisiä menoja enkä pääse kunnolla liikkumaan.
Eilen sitten ovikello soi, ja mitä tavatonta sentään, Naomi siinä seisoi ovella hauska vaaleanpunainen joulutonttulakki päässään kuusen kanssa, ja kysyi että mihinkäs laitetaan?
Ihmeissäni kysyin että ei voi olla totta, että oliko varta vasten lähtenyt minulle tuomaan?
Sanoi oli joulukukkatilauksia ollut toimittamassa. Tiesi tulla tyköni kun on käynyt luonani toissavuonna omenapuita leikkaamassa.
Auttoi vielä laittamaan kuusen kuusenjalkaan, ja sain siihen jo koristeetkin laitettua, kovin kaunis on.
Mitään ei ottanut maksuksi, sanoi että pitäähän se kuusi olla ja että se on joululahja. Voi tavatonta miten hyvä joulumieli minulle tuli.
Enkeli on.
Anonyymi-ap
3
162
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä tosi kultaisesti tehty.
Itse olen yleensä hankkinut kauppareissulla, niitä onneksi kauppojen edustalla myynnissä ja on ollut ihan hyviäkin, mutta tämä minkä nyt hankin, vaikuttaisi alkaa hyvin pian varistaa neulasia.- Anonyymi
Huomannut saman. Vaikka laittaa vettä niin varistaa.
- Anonyymi
Joulumieltä parhaimmillaan, hänestä kyllä huokuu sellainen todellinen lämpö ja empatia ja välittäminen. Otan silloin tällöin ajan ja hyvin ovat nappiin menneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657