Saisinpa kerrankin. Olen ollut niin tuhma koko vuoden, että kuritus olisi paikallaan.
Piiskaa joulupukilta
14
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän sitä piiskaa pukilta saa. Kukas piiskaa toivomassa?
Pukki 33 - Anonyymi
Oletko nainen vai mies....
- Anonyymi
Nainen.
- Anonyymi
Haluaisit kuitenkin päästä vähän kurituspuuhiin, kun täällä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen.
Nainen haluatko kokea kurituksen.Mies 65v.
- Anonyymi
Aloituksessa hyvä kysymys, kuin tilauksesta. Vietimme Joulua pienellä kaveriporukalla saunoen ja nautiskellen ja kun pukki jakoi laahjojaan, niin siellä oli piiska (kaupasta ostettu) ja pukki kysyi, kenelle tämä on, kun siinä ei ollut nimeä. No minut äänestettiin sen saajaksi ja kaikki muu porukka kävi piiskaamassa; yksi tai kaksi iskua per henkilö. Jotkut vetelivät kyllä ihan täysillä, kun jäi niin hyvät jäljet.
- Anonyymi
Tuohan on kuin eurooppalaistyylinen syntymäiväjuhlinta: Kaikki juhlavieraat käy "onnittelemassa" hivauttamalla jollakin astalolla sankaria persuksille.
- Anonyymi
Vaimo oli toivonut jotain seksielämään piristävää lahjaksi. Hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen, kun joulupaketista tuli esiin piiska, sillä hän tiesi heti, että se oli tarkoitettu saajansa takapuolelle. Vaimo oli sitä mieltä, että tällainen piiska sattuu niin paljon, että hän ei kyllä pysyisi paikoillaan. Kuin tilauksesta, seuraavasta paketista tulikin käsi- ja jalkaraudat - joulupukki oli taas ajatellut asiat loppuun asti.
- Anonyymi
Kyllä mielellään antaisin piiskaa pikku tontille..t.61ukm
- Anonyymi
Ukm 61.Olen kuriton poika tekisitkö minusta kiltin pojan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukm 61.Olen kuriton poika tekisitkö minusta kiltin pojan.
Kyllä sinusta kiltti tulee kun hivenen käsittelen piiskalla paljasta peppua...t.61ukm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinusta kiltti tulee kun hivenen käsittelen piiskalla paljasta peppua...t.61ukm.
Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa
- Anonyymi
Mistäpäin olet?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683