Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, mukava, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minä lupaan nuolla sinun pillua vaikka sinun ystävätär näkee.
Teidän homojen on turha leikkiä neitosia koska sukupuoli selviää kyllä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA REHELLISTÄ 17-18 VUOTIASTA NEITOA JOKA ETSII MUKAVAA SETÄÄ JOKA NUOLEE SINUN PILLUA
37
173
Vastaukset
- Anonyymi
TERO HARRASTAA ANAALISEKSIÄ ELI OTTAA LEFAN KALUA PERÄSUOLEEN
- Anonyymi
Kyllä kyllä mutta vaihtelu virkistää!
Nyt tämän kautta avautuu tilaisuutenne!
No sitten...jos haet herrasmies imuri- nuolijaa ( ei siivooja) niin oikea herrasmiesten herra on Rauno setä Kajjanderson Heinolassa on etsimäsi aito tyyppi!
Hän esittää alkuun muuta muka "tyttöjä hakien" mutta todellisisuus on toinen, kerta ukko on vielä "kaapissaan" sitkeesti mutta tulee palstalla ulos omien ilmoitteluidensa kautta kyllä em. aiheessa!
Löydät ukon kyllä täällä seksi S24 palstalla helposti! Joskus jakaa puh. numeroaankin avoimesti!
Onnea!
Happy End odottaa sua / teitä !
- Anonyymi
Sulla setä on tosi pieni pippeli 🤭
- Anonyymi
Eipä näyttänyt sedälle seura kelpaavan, kun et eilen vastannut. Mirkku
Mirkku
Onneks teit asiat eilen saatanan selväksi että millainen säkin todella olet .
- Anonyymi
Kyllä meitä on aika monta mutta mistä löytyisi se setä joka toteuttaisi unelman.
- Anonyymi
SETÄ TEROLLA ON VALKOINEN JOULU. PERÄAUKOSTA VALUU VALKOISTA SPEHMAA
- Anonyymi
Miten sinä kehitysvammaisena saisit kenenkään sukupuolta selville?
- Anonyymi
48vuotiasRanekiihkeänä kirjoitti:
Kato ku sä kusipää tajusit piipittää itestäs
Mutta sinä olet oikeasti kehitysvammainen, siitä sinulla on ihan lääkärin diagnoosi.
Minä olen henkisesti ja fyysisesti täysin terve, sinä et. Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä olet oikeasti kehitysvammainen, siitä sinulla on ihan lääkärin diagnoosi.
Minä olen henkisesti ja fyysisesti täysin terve, sinä et.KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT TAAS KERRAN PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- Anonyymi
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT TAAS KERRAN PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Niin kyllä kirjoitin itsestäni että olen henkisesti ja fyysisesti täysin terve.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä kirjoitin itsestäni että olen henkisesti ja fyysisesti täysin terve.
SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT ETTÄ OOT VAMMANEN LAITOS PENIKKA
- Anonyymi
SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT ETTÄ OOT VAMMANEN LAITOS PENIKKA
Minä en ole noita asioita mutta sinä olet, sinulla oikeasti lääkärin diagnoosi että olet kehitysvammainen.
Etkö edes itse ymmärrä tätä?
Tiedän nuo asiat koska tunnen perheesi. Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole noita asioita mutta sinä olet, sinulla oikeasti lääkärin diagnoosi että olet kehitysvammainen.
Etkö edes itse ymmärrä tätä?
Tiedän nuo asiat koska tunnen perheesi.KATO KU TAAS TAJUSIT PIIPTTÄÄ ITESTÄS ETTÄ OOT KEHITYSVAMMANEN KUSIPÄÄ
- Anonyymi
KATO KU TAAS TAJUSIT PIIPTTÄÄ ITESTÄS ETTÄ OOT KEHITYSVAMMANEN KUSIPÄÄ
Minulla ei ole sellaista diagnoosia mutta sinulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen henkisesti ja fyysisesti täysin terve, sinä et.🤔
👹👺🤬Oootko tosissaan??? Kyllä vaikuttaa myös omien ulostulojesi kautta et ole ihan kypsä aikuinen ikääsi nähden - jos ei manailujenne kohdekaan ole sitä!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔
👹👺🤬Oootko tosissaan??? Kyllä vaikuttaa myös omien ulostulojesi kautta et ole ihan kypsä aikuinen ikääsi nähden - jos ei manailujenne kohdekaan ole sitä!?Itse sinä taas kirjoittelet tällaisia: "On tosi söpö setä 😘🥰🥰🥰 kulli pamahti seisomaan , RANE haluan jouluna nussia sinua . Marko 17v"?
- Anonyymi
Rane,ketään ei kiinnosta sun seura usko jo
- Anonyymi
Kukaan täysijärkinen ei anna sun nuolla pilluaan,eikä mitään muutakaan,sä olet ihan helvetin rasittava tyyppi,noi sun ilmoitukset on ihan vitun typeriä.
- Anonyymi
Niin on mutta eihän tuo palikka Setä tunnu tajuavan yhtään mitään..
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mutta eihän tuo palikka Setä tunnu tajuavan yhtään mitään..
Kato ku säkin kusipää tajusit piipittää itestäs
- Anonyymi
Onko kellään kuvaa siitä Ranen vammaisesta munasta?
Kato ku säkin kusipää kuvittelet että jollain ois mun munan kuva vaikka mä en todellakaan levittele kuvia mun munasta
- Anonyymi
Kato ku säkin kusipää kuvittelet että jollain ois mun munan kuva vaikka mä en todellakaan levittele kuvia mun munasta
Itse olit laittanut sen snäpissä samalla kun laitoit kasvokuvan.
Anonyymi kirjoitti:
Itse olit laittanut sen snäpissä samalla kun laitoit kasvokuvan.
KYLLÄ TEISTÄ KUSIPÄISTÄ HUOMAA ETTEI TEILLÄ OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA
MÄ EN LEVITTELE KUVIA MUN MUNASTA- Anonyymi
KYLLÄ TEISTÄ KUSIPÄISTÄ HUOMAA ETTEI TEILLÄ OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA
MÄ EN LEVITTELE KUVIA MUN MUNASTAMeillä on muumit laaksossa mutta sinulla siellä laaksossa on vain pieni vammainen muna.
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on muumit laaksossa mutta sinulla siellä laaksossa on vain pieni vammainen muna.
KATO KU TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS ETTÄ SULLA ON OLEMATON MUNA VITUN HUORAN KUSIPÄÄ PENIKKA
- Anonyymi
KATO KU TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS ETTÄ SULLA ON OLEMATON MUNA VITUN HUORAN KUSIPÄÄ PENIKKA
PITÄÄ RANEN JOULUKUVA LAITTAA 🥰 https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1408848586097985
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PITÄÄ RANEN JOULUKUVA LAITTAA 🥰 https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1408848586097985
On tosi söpö setä 😘🥰🥰🥰 kulli pamahti seisomaan , RANE haluan jouluna nussia sinua . Marko 17v
- Anonyymi
TERO LEVITTELEE KUVAA LEFAN KULLISTA EI OMASTA PILISTÄÄN
- Anonyymi
Mitä sä rane riehut?Etkö osaa muita sanoja kuin ne mitä toistat joka päivä?
- Anonyymi
Ne pää å
- Anonyymi
Ei se osaa muuta. Kun se on yksinkertainen ja vähä-älyinen. Ja on vain apukouluopintoja takana kolme vuotta. Ja vielä harmi, todellakin harmi, kun on noin hassun pieni mulukku. Ja kukaan tervejärkinen neitonen ei ole kiinnostunut vähääkään tuosta sedästä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se osaa muuta. Kun se on yksinkertainen ja vähä-älyinen. Ja on vain apukouluopintoja takana kolme vuotta. Ja vielä harmi, todellakin harmi, kun on noin hassun pieni mulukku. Ja kukaan tervejärkinen neitonen ei ole kiinnostunut vähääkään tuosta sedästä.
KATO KU SÄKIN KUSIPÄÄ TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- Anonyymi
🤪😡👻😷🧐☃️⛄🤡🧑🎄🤪😡👻😷🧐☃️⛄🤡🧑🎄😓💩🤧👀🥶🤢😴🥱🙄😓💩🤧👀🥶🤢😴🥱🙄🤮😱🎃🫥🤮😱🎃🫥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048706
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634367- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886