olette paljon korjanneet Marinin hallituksen aikaan saamaa rappiotilaa.
Todella työnhaluisille on työtä ja tulevaisuuden näkymää.
HyvääJoulua ja työ jatkuu
Kiitos, Perussuomalaiset ministerit
10
149
Vastaukset
- Anonyymi
10eh ei kiitos työnteolle😖
- Anonyymi
Aloittaja on ihan eri planeetalta. Tosiasia on, että työttömyys lisääntyy, työpaikat vähenee, tuet pienenee, terveydenhuolto supistuu, listaa voisi jatkaa pitkäänkin. Niin että ei mitään hyvää joulua.
- Anonyymi
Aloittaja vaan haluaa provosoida. Kyllähän kaikki tietää missä todellisuudessa mennään, kun uutisissa jatkuvasti vain miinusmerkkisiä tilastoja. Omasta takaa ei riitä osaavia tekijöitä, lisäksi yrityksillä on rekrykiellot ja YT-neuvottelut monin paikoin.
Näiden lisäksi yrityksetkään eivät halua investoida Suomeen samalla tavalla kun eivät tiedä, voiko tai uskaltaako tänne tulla. Itänaapurin läsnäolo ja kantaväestön rasistinen asenne eivät ainakaan paranna asioita.
- Anonyymi
Ei tullut korona . Ei alkanut Ukrainan sota . Ei tullut energiakriisi . Ei tullut tuhansittain ukro pakolaisia . Ei tullut mitään ! Hei hei , kyllä tuli , tuli äärioikeisto Tuhohallitus.
- Anonyymi
Yritteliään ihmisen on hyvä olla , kiitos Tavio ja Purra
- Anonyymi
Yöpäivystysten lopetus oli rohkea ja järkevä päätös. Järki voitti populistit.
- Anonyymi
Veronmaksajien etu, hoitajat valittaa kun jenettivät suuret yölisät.
- Anonyymi
Sosialismiin NYT
- Anonyymi
Persuministerit on peruspenttiä yksilöitä
- Anonyymi
Vilhelm Junnila, paras, taklattiin ulos hallituksesta.
Wilhelm tulee takaisin.
Eurooppa oikeistolaistuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451830- 401517
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii301325Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281170- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104820Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53732