Asunnossani kävi toiveestani 2 huoltomiestä

Anonyymi-ap

Järkyttyivät pahoin asuntoni sotkusta. Tekevät varmaan ilmoituksen isännöitsijälle, minut häädetään. Mitäpä väliä loppujen lopuks. Venäjä hyökkää maahamme lähiaikoina, joten kaikki normielämämme saa lopun.

13

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asunnossani kävi toiveestani 1 huoltomiestä, putkimies

Humppilasta arvatenkin, Humppilan Putkiasennus Oy.

Vaihtoivat patteriventtiilit ja lattialle tippui pientä ja roskaa, tietysti.

Ihmettelen, kun nykyaikana ei heillä ole pientä käsi-imuria mukana jotta imuroisivat ne roskat heti pois.

n e roskat tietysti vähän levisivät muutamien venttiilien alta, kun koira käveli ja en huomannut roskia vasta kun 2 viikon kuluttua.

• Anonyymi

Meillä kävi kiellostani 0 huoltomiestä.

Olen sen verran tekijämies ettei semmoista hommaa minun kämpässäni olekaan mitä itse en pystyisi tekemään!

Ei tartte tulla paikkoja sotkemaan eikä nurkkiani nyyräämään, koti on yksityisaluetta ja sinne ei muilla ole mitään asiaa!

• Anonyymi

Väärin. Taloyhtiön etustaja saa vierailla asunnossasi varsin painavista syistä johtuen. Eikä aina tarvitse niin painavaakaan. Paina vaakaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Taloyhtiön etustaja saa vierailla asunnossasi varsin painavista syistä johtuen. Eikä aina tarvitse niin painavaakaan. Paina vaakaa.

Niinhän sinä luulet. Suomessa lampaat tottelee jokaista käskyä ja kumartelevat jokaiseen ilmansuuntaan pelokkaana.

Saa olla ihan fuckin "painava syy" jotta mun ovesta joku sisään kävelisi esim. taloyhtiön asialla.

Poliisi jolla on kotietsintälupa on se josta sisääntuloluvat vasta alkavat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinä luulet. Suomessa lampaat tottelee jokaista käskyä ja kumartelevat jokaiseen ilmansuuntaan pelokkaana.

Saa olla ihan fuckin "painava syy" jotta mun ovesta joku sisään kävelisi esim. taloyhtiön asialla.

Poliisi jolla on kotietsintälupa on se josta sisääntuloluvat vasta alkavat

Ei ei, olet käsittänyt wallan wäärin. Syitä voi olla esimerkiksi putkivuoto, kummallinen haju, elämätön elämä. Kyllä taloyhtiön edustaja silloin tulee, tarvittaessa poliisipartion keralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ei, olet käsittänyt wallan wäärin. Syitä voi olla esimerkiksi putkivuoto, kummallinen haju, elämätön elämä. Kyllä taloyhtiön edustaja silloin tulee, tarvittaessa poliisipartion keralla.

Minä pieren runsaasti ja jos se tapahtuu eteisessä, löyhytän hajut ulko-ovestani rappukäytävään. Tärkeintä tässä ei ole se, että haluaisin hajusta eroon, vaan se että käytävässä ravaa jatkuvasti hallituksen jäsenen puoliso tekemässä "tarkastuksiaan" niin hänelle annan ilon nuuskutella suolikaasujani!

Yhtään ketään ei ole hassusta hajusta huolimatta sisälle pyrkinyt, eikä ole tarvettakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos asut vuokralla niin huoltomies voi tulla käymään, mutta se ei saa tulla omilla avaimilla.

• Anonyymi

Jos asut vuokralla et itse saa korjailla mitään vaan ne hommat kuuluu huoltomiehille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos asut vuokralla niin huoltomies voi tulla käymään, mutta se ei saa tulla omilla avaimilla.

Voi se tulla jos on antanut luvan tulla avaimillaan.

• Anonyymi

Voivat tehdä huoli-ilmoituksen sosiaalilautakunta jos katsovat että et itse pysty hoitaan asioitasi

• Anonyymi

Jos sellaisen tekee kiusallaan, tulee vastalahjana rikosilmoitus perättömästä ilmoittelusta, kotirauhan häirinnästä ja vainoamisesta. Toisaalta hyvä vaan jos tyhmyyttään tekevät tuollaisen ilmoituksen niin saa hyvät rahat vielä kaupanpäälle häirinnän tuottamasta vahingosta ja kärsimyksestä.

• Anonyymi

Jos asunnossa asuu vanha ihminen ja kaikki roskapussit ym on sisällä ja on hajuhaittoja niin silloin esim talkkarit voi tehdä huoli-ilmoituksen sosiaaliviranomaiselle ja joku tulee sit katsoon..ei niitä kukaan kiusallaan tee.

• Anonyymi

Kun tekee huoli-ilmoituksen niin ei sinne tarvii nimeään sanoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8987
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3529
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2740
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      81
      2149
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2050
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1806
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1462
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1221
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1070
    Aihe