Hei ottaako tuo Orimattilan työkkäriin että työttömät voisi lähteä samalla tavalla kun 60– 80 luvulla lähtivät ruotsiin tekemään töitä ehdottaako työvoiman viranomainen enää nykyään tuommoista?
Muuttakaa työttömät ruotsiin tai norjaan
9
287
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mittään hättää kun Urpo ja Purra hoitaa hommat niin että töitä riittää kaikille Suomessa. Ei tartte lähtee Ruottiin.
- Anonyymi
Kyllä aika huonosti on hoitanut asiassa nyt työttömyys on pahentunut pätkätyöt kaa ei kannata enää että se siitä purasta ja orposta ja seuraavat vaalit demarit vasemmistoliitto vihreät ja tää Väyrysen tää keskusta muodostaa hallituksen silloin alkaa vasta niinku talous nousta ja työttömyys parantuu ja se on aina semmoinen homma ettei ei oikeasti ole ikinä saa työllisyyttä kuntoon se on ihan mahdoton ajatus ainoastaan SDP on se joka on pelastanut tämän maa SDPN johdolla suomesta on rakennettu hyvinvointivaltio SUOMI oli ihan siis takapajua sotien jälkeen alkoi nousukausi teollistuminen ja se on SDP koivisto kekkonen nää tällaiset nää on niitä kovia nimiä ollut niitten johdolla mä oon noussut tietenkin suomesta lähti satojatuhansia ihmisiä ruotsiin silloin 60 ja kahdeksankymmentäluvun mutta se oli sen ajan henki sinun piti lähteä jos alkoi töitä tehdä maaseutu autioitu räikeiden muutos ootko kuullut me oltiin laudat ikkunoin ja sitten tuo jamppa tuominen lauloi että kuumat kyyneleet mä muistat sen laulun se on hirmu hyvä teksti se koskettaa tällainen rahamieskin kyynelehtii kun sitä kuuntelee on kuumat kyyneleet poskiltain kuivuneet sanoo jamppa ja tuomisen jamma muistat sinä tuomisen jamppa oli hirmu hyvä laulaja teki niin koskettavia lauluja ja tästä ei just tästä niinku maalta kaupunkiin muutosta ja siitä että muutetaan poissa että koti kotiseutu joutuu jättämään no niin koskettavia lauluja eihän nykypäivänä enää ruotsiin muuteta niinhän se nyt vaan meni mutta ruotsissa ja norjassa niitä hommia olisi ja hyvät palkat mutta se että kieltä pitää osaa ei sinne ummikkona lähdetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aika huonosti on hoitanut asiassa nyt työttömyys on pahentunut pätkätyöt kaa ei kannata enää että se siitä purasta ja orposta ja seuraavat vaalit demarit vasemmistoliitto vihreät ja tää Väyrysen tää keskusta muodostaa hallituksen silloin alkaa vasta niinku talous nousta ja työttömyys parantuu ja se on aina semmoinen homma ettei ei oikeasti ole ikinä saa työllisyyttä kuntoon se on ihan mahdoton ajatus ainoastaan SDP on se joka on pelastanut tämän maa SDPN johdolla suomesta on rakennettu hyvinvointivaltio SUOMI oli ihan siis takapajua sotien jälkeen alkoi nousukausi teollistuminen ja se on SDP koivisto kekkonen nää tällaiset nää on niitä kovia nimiä ollut niitten johdolla mä oon noussut tietenkin suomesta lähti satojatuhansia ihmisiä ruotsiin silloin 60 ja kahdeksankymmentäluvun mutta se oli sen ajan henki sinun piti lähteä jos alkoi töitä tehdä maaseutu autioitu räikeiden muutos ootko kuullut me oltiin laudat ikkunoin ja sitten tuo jamppa tuominen lauloi että kuumat kyyneleet mä muistat sen laulun se on hirmu hyvä teksti se koskettaa tällainen rahamieskin kyynelehtii kun sitä kuuntelee on kuumat kyyneleet poskiltain kuivuneet sanoo jamppa ja tuomisen jamma muistat sinä tuomisen jamppa oli hirmu hyvä laulaja teki niin koskettavia lauluja ja tästä ei just tästä niinku maalta kaupunkiin muutosta ja siitä että muutetaan poissa että koti kotiseutu joutuu jättämään no niin koskettavia lauluja eihän nykypäivänä enää ruotsiin muuteta niinhän se nyt vaan meni mutta ruotsissa ja norjassa niitä hommia olisi ja hyvät palkat mutta se että kieltä pitää osaa ei sinne ummikkona lähdetä
Hyvä kirjotus. Oliko tämä jamppa tuominen orimattilan tuomisia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Jamppa "perusti" Tuomisen alueen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se soittanu myös Mutkattomissa, mie muistelen.
- Anonyymi
Volvon tehtailta moni suomimies sai hyvän eläkkeen ja nyt viettää mukavaa joulua ennen kuin virta vie.
- Anonyymi
Niin ja marabou suklaatehtaalla siellä on moni moni kuule tehnyt hyvät rahat kuule sitten muistatko sä sellaista kun tulivat kotimaahan on volvolla ruotsin kilvissä olevalla volvolla se oli kuule menestyvä ihminen sitä moni katsoo että sieltä se tulee se meidän kylän matti matti volvon maat matti volvolla ajaa matti 2 neljäkymppisenä farmari volvolla se on menestynyt sillä saanut volvon hankittua sitten osasivatkin ruotsia puhuakin sitä ei sen ajan maailmassa moni suomalainen puhunut ruotsia mutta sitten katso tuli suomalainen siirtolainen ja ruotsi ja puhui isi brother svenska
- Anonyymi
En tiedä miten tästä selviän kaikesta kaikki nuoruuteni idiootit on kuolleet loiri ruonansuu neuvostoliitto YA sopimusta kiitos meillä on word kaikki on mennyttä meillä ei ole enää mitään sitä hyvää mitä meillä oli aikoinaan meillä oli jopa pitkän matkan juoksumenestys on mennyttä kaikki menee on se käsittämätöntä mieltäisi miten näin voi edes mennä muistathan se miten loiriki lauloi hyvin Lapin kesän aarne ja tuomisen jamppa lauloi kuumat kyyneleet mä en niinku ole mitään enää sellaista mitä oli ennen heiskan kauppa on mennyt kysytään niin sieltä kun saa varsin sieltä on marketin talo kai tämä meidän kyllä mä sanoin että kaikki meni
- Anonyymi
Meitsil on töitä mä oon demari räp n roll stara mun poras on kara poraan dekkiis para olympics mama.
Hou hou hou ja jou, joulu tuli ja multa tuli siin laulus sydämes suli fak thät jees multa tuli.
Sveduis sjungas fogelit duurii ku laitoin tuhkaan ja kuvasin luuriin. Skulaan fistaan sut sfääriin, fäärsaarille kääriin savun midleen hääriin.
Tsäpä däpä geifeissarit!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605798- 1155010
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4062967Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961455Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65971
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839