HEINOLASSA ASUVA MIRKKU 18 VUOTIAS OLI HUIJARI

Onneksi sain tietää millainen kyseinen henkilö on ja se teki eilen asiat selväks.

Eipä tarvinnut ehdotella tapaamista eikä ruveta harrastamaan seksiä kyseisen henkilön kanssa.

Terveisin Rane 48 vuotias Heinola

52

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • NYT SÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES NI MÄ TAKAAN ETTÄ SÄ LÄHET TAKAS LAITOKSEE JOHON KUULUT

• Anonyymi
        48vuotiasRanekiihkeänä kirjoitti:

NYT SÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES NI MÄ TAKAAN ETTÄ SÄ LÄHET TAKAS LAITOKSEE JOHON KUULUT

Usko jo että me terveet emme joudu laitoksiin, siellä on vain sinunlaiset kehitysvammaiset ja hullut.

Turhaan kyselet kun et uskalla tavata minua, et voi asialle yhtään mitään että kerron totuuden sinusta.

Näytänkö sen viestin jossa haluat seksiä teinipojan kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

Usko jo että me terveet emme joudu laitoksiin, siellä on vain sinunlaiset kehitysvammaiset ja hullut.

Turhaan kyselet kun et uskalla tavata minua, et voi asialle yhtään mitään että kerron totuuden sinusta.

SÄ KUSIPÄÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN OSOT ON SRN JÄLKEE LAITOS JOHON KUULU

KYLLÄ NE PSYKIATRIT SAA KYLLÄ SELVILLE ETTÄ MITEN SAATATANAN SAIRAS DÄ TODELLA OOT KUTEN MONET MUUTKIN

• Anonyymi

SÄ KUSIPÄÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN OSOT ON SRN JÄLKEE LAITOS JOHON KUULU

KYLLÄ NE PSYKIATRIT SAA KYLLÄ SELVILLE ETTÄ MITEN SAATATANAN SAIRAS DÄ TODELLA OOT KUTEN MONET MUUTKIN

Kuten useasti kertonut että et tee mitään minun tiedoillani kerta et uskalla kohdata edes kasvotusten.

Sinun osoite on ollut laitos koko elämäsi ajan, me terveet emme joudu sinne.

Tosin en ole sairas mutta sinä olet kaikin tavoin, et voi mitään että kerron faktat.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten useasti kertonut että et tee mitään minun tiedoillani kerta et uskalla kohdata edes kasvotusten.

Sinun osoite on ollut laitos koko elämäsi ajan, me terveet emme joudu sinne.

Tosin en ole sairas mutta sinä olet kaikin tavoin, et voi mitään että kerron faktat.

KATO SÄ LAITOS KUSIPÄÄ PENIKKA TAJUSIT JÄLLEEN PIIPITTÄÄ ITESTÄS

• Anonyymi

KATO SÄ LAITOS KUSIPÄÄ PENIKKA TAJUSIT JÄLLEEN PIIPITTÄÄ ITESTÄS

No millon näemme kasvotusten vajakki?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⁢⁢⁢

• Anonyymi

Heinolassa asuva Rane on munaton, vammainen, neitsyt, ruma, tietämätön, pieni munainen, pieni kokoinen, huono kuntoinen ja luuseri.

• KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS

• Anonyymi

KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS

Kyseessä oli Rauno joka käyttää nimimerkkiä 48vuotiasRanekiihkeänä. Sinä olet kaikkia noita asioita joita listasin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä oli Rauno joka käyttää nimimerkkiä 48vuotiasRanekiihkeänä. Sinä olet kaikkia noita asioita joita listasin.

PIIPITÄ SAATANAN KUSIPÄÖ ITESTÄS VAA

• Anonyymi

PIIPITÄ SAATANAN KUSIPÄÖ ITESTÄS VAA

Minä en käytä nimimerkkiä 48vuotiasRanekiihkeänä, eli et edelleenkään ymmärrä että kyseessä on sinä?

• Anonyymi

Moi setä! Taitaa tulla vaan takapakkeja seuranhaussa? Tuli vaan mieleen, että kuinka hemmottelisit naisystävääsi joulun aikaan? Tuula 24 v Heinolasta

• Tuula 24 v

Se ei varmaan kuulu sulle että miten hemmottelisin

• Anonyymi

Sedällä ei nyt ole kyllä varaa yhtään mihinkään hemmotteluun ainoastaan muutaman kaljan voi ostaa mikäli edunvalvoja antaa rahaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sedällä ei nyt ole kyllä varaa yhtään mihinkään hemmotteluun ainoastaan muutaman kaljan voi ostaa mikäli edunvalvoja antaa rahaa.

• Anonyymi

Sinun edunvalvoja on veljesi, kaikki Heinolassa sen tietää. Et kykene koskaan asumaan yksin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun edunvalvoja on veljesi, kaikki Heinolassa sen tietää. Et kykene koskaan asumaan yksin.

KQTO KU TAJUSIT TAAS KERRAN PIIPITTÄÄ ITESTÄS KUSIPÄÄ

• Anonyymi

Minä olen asunut yksin siitä asti kun olin kahdeksantoista, sinä et osaisi edes asua yksin vammaisuutesi johdosta.

• Anonyymi

Miten Sedän omasta mielestäsi on tänään seuranhaku sujunut?

• Anonyymi

Tuula 24 v

Se ei varmaan kuulu sulle että miten hemmottelisin

Noinko herrasmiesmäisesti vastailet asiallisiin kysymyksiin vai onko vaan sitä sitä kesän rantahiekkaa jäänyt esarin väliin? Tuula 24

• Anonyymi kirjoitti:

Noinko herrasmiesmäisesti vastailet asiallisiin kysymyksiin vai onko vaan sitä sitä kesän rantahiekkaa jäänyt esarin väliin? Tuula 24

Hyvä että taas tuli totuus selville mitä ODOTIn.

Yritä nyt siinä löytää neito jota voi suudella ja halailla ja tehdä muutakin mukavaa

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen asunut yksin siitä asti kun olin kahdeksantoista, sinä et osaisi edes asua yksin vammaisuutesi johdosta.

KATO KU TAJUSIT PIIPTTÄÄ ITESTÄS ETTÄ OOT VAMMANEN

• Anonyymi

Hyvä että taas tuli totuus selville mitä ODOTIn.

Yritä nyt siinä löytää neito jota voi suudella ja halailla ja tehdä muutakin mukavaa

Olisiko kannattanut vastata kysymykseeni fiksummin, olisit saattanut sitä seuraa löytääkin! Oli pakko kuittailla takaisin päin. Hyvää Joulua sinulle joka tapauksessa! Tuula 24

• Anonyymi kirjoitti:

Olisiko kannattanut vastata kysymykseeni fiksummin, olisit saattanut sitä seuraa löytääkin! Oli pakko kuittailla takaisin päin. Hyvää Joulua sinulle joka tapauksessa! Tuula 24

Tuula 24 v

Just tollasia te olette .

Kyllä mä tykkään ettei kaikkia pidä kertoa etu käteen että miten minä hemmottelisin sitä neitoa joka alkaa olemaan mun Kaa

Yllätyksiä pitää olla

• Anonyymi

Tuula 24 v

Just tollasia te olette .

Kyllä mä tykkään ettei kaikkia pidä kertoa etu käteen että miten minä hemmottelisin sitä neitoa joka alkaa olemaan mun Kaa

Yllätyksiä pitää olla

Sedän yllätys: Puoli teelusikallista spermaa joka tulee minipippelistä heti kun setä saa vetoketjun auki raappahousuistaan 😆

• Anonyymi
        UUSI

Kohtelias setä!

• Anonyymi

NO OLI HYVÄ, ETTÄ SINÄ PÖKELÖ SETÄ ET ALKANUT MIRKUN KANSSA MILLEKÄÄN. OLET NIIN PÖKELÖ, ETTÄ EI SANOTUKSI SAA!

• Anonyymi

Minä olen kerran yhdeksäntoista vuotiaana nussinut enemmän kuin sinä elämäsi aikana, muutettiin kolme vuotta nuoremman tyttöystävän kanssa yhteen ja rakasteltiin kahdeksan kertaa yhden vuorokauden aikana:D

• Anonyymi

Enpä ole huijari. Todistit jälleen eiliset kertomani asiat todeksi, tekemällä näitä lapsellisia avauksiasi. Missä vaiheessa olen edes ilmaissut kiinnostukseni tavata sinua? Olet jälleen keksinyt asian omassa päässäsi. Totesin jo eilen, ettei kiinnosta noin lapsellinen seura. Kasva aikuiseksi ja kasvata selkäranka. Mirkku

• JOS TÄSSÄ ETSITÄÄN LAPSELLISTA SEURAA NI SE SEURAA KYLLÄ LÖYTYY IHAN MUUALTA MINULTA

SEN SANON ETTÄ SULLA OIS IHAN TOINEN ÄÄNI KELLOSSA JOS DÄ TUTUSTUISIT MUHUN

• Anonyymi

JOS TÄSSÄ ETSITÄÄN LAPSELLISTA SEURAA NI SE SEURAA KYLLÄ LÖYTYY IHAN MUUALTA MINULTA

Nämä kirjoituksesi ovat niin lapsellisia, ettei kiinnosta tutustua yhtään enempää. Opettele käyttäytymään ja lopeta tuo jatkuva kiroilu ja muiden haukkuminen. Mirkku

• Anonyymi

JOS TÄSSÄ ETSITÄÄN LAPSELLISTA SEURAA NI SE SEURAA KYLLÄ LÖYTYY IHAN MUUALTA MINULTA

MITEN RANE SETÄ BAIT TÄLLÄ KULLILLA 😂
        https://aijaa.com/DQBJWC

• Anonyymi kirjoitti:

Nämä kirjoituksesi ovat niin lapsellisia, ettei kiinnosta tutustua yhtään enempää. Opettele käyttäytymään ja lopeta tuo jatkuva kiroilu ja muiden haukkuminen. Mirkku

En mä ois halunnutkaan tutustua suhun ku mä kyllä arvaan millainen säkin oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mirkku
        TÄÄN NÄKLINEN RANE ON RAUHALLINEN 🥰
        https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1408848586097985

• Anonyymi

No lapsellisiahan nuo "XXXXX on huijari"-ilmoituksesi ovat! Ei kukaan järkevä ihminen anna itsestään noin typerää ja yksinkertaista kuvaa, että pitää joka helvetin "neidolle" avata oma ketju. Mieti nyt edes, jos osaat!
        Ja tähän on turha vastata "piipitä itestäs vaan homo", sillä mä en ole hakemassa seuraa täältä!

• Anonyymi

No voi kyynel... "lällällää en leiki enää sun kanssasi"! Mikä hirveä menetys neidolle, siinä meni älykäs ja komea herrasmies sivu suun!

• Anonyymi

Miksi sitten teet näitä itkuavauksia? Pidä lapselliset mölinät omana tietonasi. En ole edes missään vaiheessa sanonut, että minua kiinnostaisi tavata sinua. Nyt on parempaakin tekemistä, kuin seurata lähes 5-kymppisen ukon lapsellisia itkuja ja kommentteja. Tapasi vastatakin kertoo kaiken tarpeellisen. Ei aikuiset ja tervepäiset ihmiset puhu tai kirjoita kuten sinä teet. Kiitos, mutta ei kiitos ja hyvää joulua. Mirkku

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten teet näitä itkuavauksia? Pidä lapselliset mölinät omana tietonasi. En ole edes missään vaiheessa sanonut, että minua kiinnostaisi tavata sinua. Nyt on parempaakin tekemistä, kuin seurata lähes 5-kymppisen ukon lapsellisia itkuja ja kommentteja. Tapasi vastatakin kertoo kaiken tarpeellisen. Ei aikuiset ja tervepäiset ihmiset puhu tai kirjoita kuten sinä teet. Kiitos, mutta ei kiitos ja hyvää joulua. Mirkku

HYVÄ ETTÄ SAIN TIETÄÄ ETTÄ OOT LAPSELLINEN JA LUULET OLEVAS JOTAIN MITÄ ET OO

• Anonyymi

Sinusta ei tarvitse edes arvauksia heittää, palstaa lukevat tietävät minkälainen "mukava herrasmies" sieltä Heinolasta kirjoittaa!

• Anonyymi

HEINOLASSA ASUVA RAUNO 48 VUOTIAS ON HUIJARI!!

• Anonyymi

Rane vaan haaveilee seksistä,todellisuudessa se ei pysty naimaan ketään sillä hän on impotentti.

• KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT TAAS KERRAN PIIPITTÄÄ ITESTÄS

• Anonyymi

KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT TAAS KERRAN PIIPITTÄÄ ITESTÄS

Vammainen setä taas tyrkyttänyt katkarapuaan koko päivän 😁😁😁😁

Tietysti turhaan 😁😁😁😁

Kysyin jo eilen että tällä tavallako valmistelet Joulua mutta ehdit häipyä pakkonukutuksesi takia n. klo 22:30. 😁😁😁😁

Mitä annat veljelles joululahjaksi? Hän on sietänyt sinua loisimassa vuosikaudet niin aiotko jättää hänet lahjatta? Sitä en ihmettelisi koska olet itsekäs kusipää joka ajattelee vain omaa etuaan! 😁😁😁😁

Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vammainen setä taas tyrkyttänyt katkarapuaan koko päivän 😁😁😁😁

Tietysti turhaan 😁😁😁😁

Kysyin jo eilen että tällä tavallako valmistelet Joulua mutta ehdit häipyä pakkonukutuksesi takia n. klo 22:30. 😁😁😁😁

Mitä annat veljelles joululahjaksi? Hän on sietänyt sinua loisimassa vuosikaudet niin aiotko jättää hänet lahjatta? Sitä en ihmettelisi koska olet itsekäs kusipää joka ajattelee vain omaa etuaan! 😁😁😁😁

Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA

MINÄ VIEN SEDÄLLE JOULULAHJAKSI 5 LITRAA JOGURTTIA JOTKA SETÄ NAUTTII NUOLEMALLA NE KARVAISESTA PERSEESTÄNI SETÄ SAA TOIVOA VIELÄ ETTÄ MITÄ MAKUJA OSTAN

LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINÄ VIEN SEDÄLLE JOULULAHJAKSI 5 LITRAA JOGURTTIA JOTKA SETÄ NAUTTII NUOLEMALLA NE KARVAISESTA PERSEESTÄNI SETÄ SAA TOIVOA VIELÄ ETTÄ MITÄ MAKUJA OSTAN

LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN

Sedän piipitys loppui jo klo 22:09 , homo mieshoitsu ei ollut vuorossa ja niinpä setä ei saanut lisäaikaa yhtään. Setä on luuseri .

• Anonyymi
        UUSI

KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT TAAS KERRAN PIIPITTÄÄ ITESTÄS

Huumorintajuinen setä.

• Anonyymi

Tuskin huijari, sä et osaa vain tulkita häntä oikein.

• Anonyymi

Miksi MARKKU HUIJASI TROLLI KÄÄPIÖ SETÄÄ?

• Anonyymi
      UUSI

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🙄🙄🙄🙄🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃😱😱🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧👀👀👀👀👀👀👀👀😷😷😷😷😷😷👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻🤪🤪🤪🤪🤪🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🧑‍🎄🧑‍🎄🧑‍🎄🧑‍🎄🧑‍🎄🧑‍🎄🧑‍🎄🧑‍🎄🧑‍🎄🧑‍🎄

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti rane osaa olla rauhallinen näin joulun aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6670
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5211
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4387
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe