Mitenkä kiire teillä taksimiehillä/naisilla oli tänä pikkujoulukautena?
Minä varauduin etukäteen tuttavani poika vei ja haki minut parista pikkujouluista. Maksoin toki hänelle vähän enemmän kuin olisin joutunut maksamaan taksille. Mutta ei tarvinnut jonottaa sateisella taksiasemalla tunteja.
Toivottavasti teitte hyviä tilejä ja onhan tässä vielä uudenvuodenaatto edessä.
Silloinkin olen jo hankkinut kyydin kotiini tuttavani pojalta joka lupautui jo nyt.
Hyvää ja rauhallista joulua teille taksareille ja niiden rengeille.
Taksien pikkujoulu kiireet?
Anonyymi-ap
3
72
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä ostin paikallisesta kaupasta karkeaa suolaa ja olihan se tarpeen. Saavillinen riksarahaa.
- AnonyymiUUSI
Hienoa kuulla että olette saanut riksarahaakin. Onhan se rankkaa kun joutuu joskus valvomaankin.
- AnonyymiUUSI
minä ajoin joka viikonloppu sain kassaa keskimäärin 200 euroa perjantaisin. Joten tienasin neljästä perjantaista 800 euroa ei huono vai mitä. Olen niin sanottu villi joten en joutunut maksamaan keskuksille mitään. Ainoastaan polttoainekuluja tuli. Niitä tuli noin 100 euroa jotka sain tipeillä kuitattua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440