kaipaisin hyviä kokemuksia psyykelääkkeistä tääl löytyy vaan niitä haukkuvia ketjuja oon ite saanu niistä apua pää toimii ihan ja ei oo oireita mut haluisin kokeilla pärjäiskö ilman lääkkeitä :( koska ku unohin ottaa eilen masennus lääkkeen niin tuli vierotusoireet ja en haluis olla riippuvainen mistään lääkkeestä kuitenkaan.
mulla menee sertalin ja abilify lääkkeet ja pitäs tarvittavana ottaa risperdal mut siit tulee liikaaa haittoja jalkoihin nii sitä en suostu ottamaan
hyvät kokemukset
6
171
Vastaukset
- Anonyymi
Itse päätin koleilla lääkkeitä itsemurhayrityksen jälkeen, koska mitään menetettävää ei enää siinä vaiheessa ollut, enkä henkilökohtaisista syistä halunnut kokeilla sähköhoitoa, oikeastaan sen huonojen mielikuvien vuoksi.
Lääkkeet ei tietenkään poista millään tavalla niitä ongelmia, minkä takia olin ajautunut siihen tilanteeseen että yritin itsemurhaa, mutta ne antoivat sitä sellaista ylimääräistä ”energiaa” lähteä korjaamaan tilannetta.
Lääkkeissä oli tietenkin sivuvaikutuksia, joidenka takia aikanaan sitten myös lopetin lääkkeiden käytön, kun en enää niitä tarvinnut. Vieroituksesta tuli tietenkin vieroitusoireet, mutta ne on erittäin helppo tunnistaa, eikä niitä voi mitenkään sekoittaa, vaikkapa psykoosiin. Eikä minulla ole ollut ongelmia niistä sen jälkeen.
Kokonaisuudessaan lääkkeille kuuluu se iso kiitos, että sain muutettua elämäni suuntaa. Elämässäni on edelleen niitä ongelmia, mitkä ovat johtaneet vakavaan masennukseen, ja itsemurhan yritykseen, mutta lääkkeiden ansiota on se, että olen tällä hetkellä hyvässä asemassa, esimerkiksi taloudellisesti, ja monella mittarilla mitattuna elämäni on ihan hyvää. - Anonyymi
kiitos vastauksestasi :)
- Anonyymi
Kun nuoruudessani jouduin suureen kriisiin,niin psyykenlääkkeet nostivat minut montusta.Dain voimaa jatkaa töitänl.Sain myös puhtia aloittaa dieetti.Se oli työterveyslääkärin kehotus. No
- Anonyymi
Juu kuulostaa hyvältä et lääkkeistä muutkin saanu apua
- Anonyymi
Minä olen saanut apua opamoxista ja tenoxista. Opamox auttaa ahdistukseen ja tenox unensaantiin.
- Anonyymi
Mulla on venlafaxin ja Latuda. Masennus ja psyykenlääke. Oon kokenut hyötyjä.
Itekin joku vuosi sitten ajattelin, että on hienompaa olla lääkkeetön. Ja olin lääkevierotusryhmässä facessa.
Yritin vähentää venlaa, mut sit Alko ahdistaa ja toimintakyky laski. Tosin jotkut sanoo, että ne on vieroitusoireita.
Heti ku otin taas lääkkeen ni noi tuntemukset meni pois.
Monet ihannoi ilman lääkkeitä oloa. Että se on ikäänkuin puhtaampaa ja kokee tunteet aidommin. Mäkin ajattelin että ajattelen ja kohtaan tunteet jos jätän lääkkeet.
Mut mikä vika on lääkkeissä, jos ne tekee iloseks ja toimintakykyseks? Kuten mulla venlafaxin.
Pitää mielialan pirteänä. En oo ajatellu, että oisin masennukseen taipuvainen. Mutta ehkä mulla kuitenkin on ollut negatiivinen ajattelutapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143