hyvät kokemukset

Anonyymi-ap

kaipaisin hyviä kokemuksia psyykelääkkeistä tääl löytyy vaan niitä haukkuvia ketjuja oon ite saanu niistä apua pää toimii ihan ja ei oo oireita mut haluisin kokeilla pärjäiskö ilman lääkkeitä :( koska ku unohin ottaa eilen masennus lääkkeen niin tuli vierotusoireet ja en haluis olla riippuvainen mistään lääkkeestä kuitenkaan.
mulla menee sertalin ja abilify lääkkeet ja pitäs tarvittavana ottaa risperdal mut siit tulee liikaaa haittoja jalkoihin nii sitä en suostu ottamaan

6

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse päätin koleilla lääkkeitä itsemurhayrityksen jälkeen, koska mitään menetettävää ei enää siinä vaiheessa ollut, enkä henkilökohtaisista syistä halunnut kokeilla sähköhoitoa, oikeastaan sen huonojen mielikuvien vuoksi.

Lääkkeet ei tietenkään poista millään tavalla niitä ongelmia, minkä takia olin ajautunut siihen tilanteeseen että yritin itsemurhaa, mutta ne antoivat sitä sellaista ylimääräistä ”energiaa” lähteä korjaamaan tilannetta.

Lääkkeissä oli tietenkin sivuvaikutuksia, joidenka takia aikanaan sitten myös lopetin lääkkeiden käytön, kun en enää niitä tarvinnut. Vieroituksesta tuli tietenkin vieroitusoireet, mutta ne on erittäin helppo tunnistaa, eikä niitä voi mitenkään sekoittaa, vaikkapa psykoosiin. Eikä minulla ole ollut ongelmia niistä sen jälkeen.

Kokonaisuudessaan lääkkeille kuuluu se iso kiitos, että sain muutettua elämäni suuntaa. Elämässäni on edelleen niitä ongelmia, mitkä ovat johtaneet vakavaan masennukseen, ja itsemurhan yritykseen, mutta lääkkeiden ansiota on se, että olen tällä hetkellä hyvässä asemassa, esimerkiksi taloudellisesti, ja monella mittarilla mitattuna elämäni on ihan hyvää.

• Anonyymi

kiitos vastauksestasi :)

• Anonyymi

Kun nuoruudessani jouduin suureen kriisiin,niin psyykenlääkkeet nostivat minut montusta.Dain voimaa jatkaa töitänl.Sain myös puhtia aloittaa dieetti.Se oli työterveyslääkärin kehotus. No

• Anonyymi

Juu kuulostaa hyvältä et lääkkeistä muutkin saanu apua

• Anonyymi

Minä olen saanut apua opamoxista ja tenoxista. Opamox auttaa ahdistukseen ja tenox unensaantiin.

• Anonyymi

Mulla on venlafaxin ja Latuda. Masennus ja psyykenlääke. Oon kokenut hyötyjä.

Itekin joku vuosi sitten ajattelin, että on hienompaa olla lääkkeetön. Ja olin lääkevierotusryhmässä facessa.

Yritin vähentää venlaa, mut sit Alko ahdistaa ja toimintakyky laski. Tosin jotkut sanoo, että ne on vieroitusoireita.
      Heti ku otin taas lääkkeen ni noi tuntemukset meni pois.

Monet ihannoi ilman lääkkeitä oloa. Että se on ikäänkuin puhtaampaa ja kokee tunteet aidommin. Mäkin ajattelin että ajattelen ja kohtaan tunteet jos jätän lääkkeet.

Mut mikä vika on lääkkeissä, jos ne tekee iloseks ja toimintakykyseks? Kuten mulla venlafaxin.

Pitää mielialan pirteänä. En oo ajatellu, että oisin masennukseen taipuvainen. Mutta ehkä mulla kuitenkin on ollut negatiivinen ajattelutapa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 499
      7404
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2588
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1879
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1143
    Aihe