Is: ssä toimeentulotukea nauttiva kertoo kuinka ei halunnut muuttaa halvempaan asuntoo, vaikka niitä on.
Mitä?🙄
Näin ei voi olla, koska toimeentulotukea saava: Ei saa valita asuin ympäristöään, eikä asuntoa jossa on sauna. Nämä ovat ns, ylellisyyttä tälläiselle köyhälle ihmiselle, joiksi nämä on osoitettu, nauttiessaan köyhäin apua.🤣😅
Nyt pitäisikin pikaisesti, toimeentulotuen korjata tälläinen vääryys muita kohtaan, kun kysymyksessä on se ns, tasavertaisuuslaki.😇😇🤭🤗🤭🤗🫢😔
Tai sitten tälläinen pykälä tulee ooistaa, että kaikki toimeentulotukea saavat myöskin nauttisivat näistä ylellisyyksistä.👍🫶
Toimeentulotukia nauttiva
5
209
Vastaukset
- Anonyymi
Et vissiin pölvästi tiedä mitä asunnot porin ulkopuolella ja varsinkin pääkaupunkiseudulla maksaa?
Oletko koskaan käynyt söörmarkkua pidemmällä persupoika? 😂😂😂😂😂- Anonyymi
Tuo oli niin tyhmästi kirjoitettu kaikkine kirjoitusvirheineen, joten isot JOULUNAURUT sINULLE!
- Anonyymi
Pitäisi olla vieläkin halvempia siis 500-1000 kk nykyisin vesi ja sähkö päälle.
- Anonyymi
No naapuri olis mulle antanut miljoonan mut en ottanut . Oli se päällimmäinen viisisatanen jotenkin niin likaisen näköinen .
- Anonyymi
Nii nii sitten olisit voinut maksaa omilla rahoilla velkasi. Nii no onhan se toimeentulon tukikin omaa rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940