tervehdys. eli asia on tälläinen että noin vajaa kuukausi sitten kävi kehnosti ja siltä kerralta sain klmaydian. kävin verikokeissa ennen kuin otin lääkkeet tuohon klamydiaan. eli eikös tuo klamydia ole bakteeriperäinen ja nosta Crp eli tulehdusarvoa koska se oli kohollaan verikokeessa enkä silloin vielä siis ollut lääkkeitä syönyt tuohon.
onko jollakin tietoa asiasta, tai kokemusta?
Crp ja klamydia?
nostaako?
3
3733
Vastaukset
- klamydia
välttämättä CRP-arvoa.
- mahdollista?
mutta on siis mahdollista että nostaa sitä arvoa?
- nes
CRP ei kohoa kauheen herkästi. Ainakin jos esimerkiksi on sairastanut pari päivää flunssaan niin arvo kohoaa pikkusen, jonkun 20-30 paikkeella. En tiä onko taas klamydia yhteydessä CRP:hen. Kyl klamydia on bakteeriperäinen ko kert siihen on lääkkeen (virusinfektioihin ei siis ole lääkettä). Mut ko jollain klamydia voi olla oireeton eikä tiä et sairastaa klmydia...Joten ei tulohdusarvotkaan nouse....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284