olipa ihana ohjelma jouluaattona: Kaihon karavaanit ja kivat juontajat.
Kiitos Ylelle,
6
248
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka tykkää mistäkin. Mulle riitti 10 minsaa ja sitten vaihtu kanava.
- Anonyymi
Alettiin katsomaan jotain "suoraa lähetystä" positiivisella mielellä, että tuleehan täällä jotain tuorettakin kunnes vuosia sitten kuollut juontaja alkoi juontamaan lähetystä. Meni toosa kiinni ja suoratoistopalveluja katsellen sitten myöhemmin ilta.
- Anonyymi
Ylen taso laskee koko ajan. Radioa ei vain saata kuunnella, Alma Hätönen ja joku toinen akka kälättää kuin mielipuolet, vaihdoin kanavaa.
- Anonyymi
Ylessä usein kaksi toimittajaa pitää kivaa ja puhetta piisaa. Nyt Jenni Lehtinen ja Alma Hätönen suoltavat puhetta, jutustelevat ja hauskaa kuulostaa olevan. Melkoinen täyteohjelma ja tämän tästä muistavat ilmoittaa nimensä. Vaikkakin hyvätuulista niin tuota ei vain saata eikä jaksa kuunnella. Jaksaakohan Ylen johto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylessä usein kaksi toimittajaa pitää kivaa ja puhetta piisaa. Nyt Jenni Lehtinen ja Alma Hätönen suoltavat puhetta, jutustelevat ja hauskaa kuulostaa olevan. Melkoinen täyteohjelma ja tämän tästä muistavat ilmoittaa nimensä. Vaikkakin hyvätuulista niin tuota ei vain saata eikä jaksa kuunnella. Jaksaakohan Ylen johto?
Totta. Olen ikäihminen ja tottunut kuuntelemaan Ylen kanavaa. Koko päivän pareittain juontajat viihdyttävät toisiaan studiossa. Melkoista hälinää. Muka kevyttä mukavaa jutustelua. Tätäkö on Yle nykyisin?
Sitten kun siirrytään alueille niin pelkkää Whats appia. Eipä toimittajien ammattitaidosta juurikaan voi puhua, kepeää keskustelua ja samaa toistellaan moneen kertaan.
En osaa sanoa mikä kanava on kuunneltavampi, mutta radiossani on nappula mistä vaiennan, kun meno ei enää miellytä. Tuon hälinän ja pölötyksen jälkeen hiljaisuus on musiikkia korvilleni.
- Anonyymi
PASKA ohjelma ja peltsi tunkee itsensä joka toiseen ohjelmaan joko juontajaksi tai sitten pääosan esittäjäksi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1411845- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681