Vaimon pikkarit

Anonyymi-ap

Itse käytän avovaimon pikkareita, mutta vain käytettyjä, otan pyykkikorista seksikkäät pikkumustat, jotka tuoksuvat pillulta, vedän ne jalkaani ja runkkaan niin, että laukeen niihin. Joskus käytän myös hänen stayupeja ja korkkareita. Oon 59v ja hän edustustöissä ja käy myös joskus vieraissa, koska joskus pikkarit spermaiset, mutta ei minun mehuista. Jotenkin kiihottaa vain enempi, onko muilla naisten vaatteisiin pukeutumista salaa ?

14

883

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä vaimon se saa kiimaan

• Anonyymi

Ex-anopin luona käydessä tulee nuuhkittua ja spermalla sotkettua hänen pikkarit pyykkikorissa.vanha yksin asuva nainen pitää siitä kun saa nuoremman miehen huomion.

• Täällä myös yksi, joka tykkää pitää vaimon käytettyjä pikkareita ja runkata niihin. Meillä välillä aika tahraset, ehkä vieraan mälleitä

• Anonyymi

Vaimon sukkahousut tulee sotkettua pyykkikorista usein..t.61ukm

• Anonyymi

61ukm onko vaimosi huomannut spermaiset sukkahousut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä,mutta ne on pesuun kuitenkin menossa...eli ei oikein pidä siitä..!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun paskat lahkeessa

• Anonyymi

Haluisiko joku kuka pitää vaimonsa pikkareita ja liivejä ym, että tulisin ottamaan suihin tai peppupanoja ym. kivaa. T. +60ukm.

• Anonyymi

Piere ikeniis kaappihomo runkkari

• Anonyymi

mistä olet +60ukm

• Anonyymi

Minä käytän samalla tapaa anopin alushousuja. Ei ole pikkumustat, vaan sloggit kokoa 48.

• Anonyymi

Jätätkö anopin nähtäväksi spermaiset sloggyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätätkö anopin nähtäväksi spermaiset sloggyt

Alkuun en uskaltanut. Sen jälkeen olen, kun anoppi alkoi jättää alushousujaan pesukoneen viereen pöytätasolle. Oli varmaan huomannut, että haistelen niitä. Ajattelin, että tämä oli merkki asian hiljaisesta hyväksynnästä.

• Anonyymi

Onkos ne pikkarit edestä keltaiset ja takanta ruskeat?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe