Itse käytän avovaimon pikkareita, mutta vain käytettyjä, otan pyykkikorista seksikkäät pikkumustat, jotka tuoksuvat pillulta, vedän ne jalkaani ja runkkaan niin, että laukeen niihin. Joskus käytän myös hänen stayupeja ja korkkareita. Oon 59v ja hän edustustöissä ja käy myös joskus vieraissa, koska joskus pikkarit spermaiset, mutta ei minun mehuista. Jotenkin kiihottaa vain enempi, onko muilla naisten vaatteisiin pukeutumista salaa ?
Vaimon pikkarit
14
639
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä vaimon se saa kiimaan
- Anonyymi
Ex-anopin luona käydessä tulee nuuhkittua ja spermalla sotkettua hänen pikkarit pyykkikorissa.vanha yksin asuva nainen pitää siitä kun saa nuoremman miehen huomion.
Täällä myös yksi, joka tykkää pitää vaimon käytettyjä pikkareita ja runkata niihin. Meillä välillä aika tahraset, ehkä vieraan mälleitä
- Anonyymi
Vaimon sukkahousut tulee sotkettua pyykkikorista usein..t.61ukm
- Anonyymi
61ukm onko vaimosi huomannut spermaiset sukkahousut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä,mutta ne on pesuun kuitenkin menossa...eli ei oikein pidä siitä..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun paskat lahkeessa
- Anonyymi
Haluisiko joku kuka pitää vaimonsa pikkareita ja liivejä ym, että tulisin ottamaan suihin tai peppupanoja ym. kivaa. T. +60ukm.
- Anonyymi
Piere ikeniis kaappihomo runkkari
- Anonyymi
mistä olet +60ukm
- Anonyymi
Minä käytän samalla tapaa anopin alushousuja. Ei ole pikkumustat, vaan sloggit kokoa 48.
- Anonyymi
Jätätkö anopin nähtäväksi spermaiset sloggyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätätkö anopin nähtäväksi spermaiset sloggyt
Alkuun en uskaltanut. Sen jälkeen olen, kun anoppi alkoi jättää alushousujaan pesukoneen viereen pöytätasolle. Oli varmaan huomannut, että haistelen niitä. Ajattelin, että tämä oli merkki asian hiljaisesta hyväksynnästä.
- Anonyymi
Onkos ne pikkarit edestä keltaiset ja takanta ruskeat?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575529- 954461
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731177Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799