Asun n. 20km:n päässä hanhikiven voimalan alueesta. Hyvä ystäväni oli aiemmin töissä raosprojektilla. Hänen kaikki venäläiset työkaverit olivat upseereita, sen verran opiskelleet paikallisissa sotilasaketemioissa rakennusalaa, että oli viranomaispätevyydet kunnossa suomessa. Yksi heistä asui minun alapuolella, Dubaref , näin itse hänen dronea lennättävän, v. 2018. Fennovoima tilasi voimalan rosatomilta avaimet käteen toimituksena. Rakentakaa voimala niinkuin tahdotte , maksaatämän verran tehot tämän verran ja valmis tuotantoon tällöin. Täällä Raahessa hyvin on tiedossa, että tästä voimala-alueesta tehtiin venäläistä sotilastukikohtaa. Kunnanjohraja soronen kommentoi kun alueelta puretaan n 100 000m2 rakennuksia tällähetkellä, ettei länsimaiset voimalaitostoimitsijat tarvitse näitä tiloja ( lentokone hangaareita
tykistöhalleja yms.) Alakurtista on n. 20min lentomatka pyhäjoelle. Paljon muutakin olis kerrottavaa....
Hanhikivi voimala
Anonyymi-ap
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Onko todisteita?
- Anonyymi
Ahaa nyt valkeni mistä tuossa on kyse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906538- 1723702
- 533239
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2172294- 361988
- 361940
- 471849
- 591746
- 191723
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201717