Puheluita vuonna 2015

Anonyymi-ap

Se oli silloin Tampereella. Asuin lähellä paloasemaa. Niitä tutkittiin, mutta tekijää ei selvinnyt. Se oli sellaista, joka viittasi Kouvolan murteeseen. Siellä lähellä oli myös moottoripyöräjengiläisiä, mutta en tiedä liittyikö ne tähän.

14

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tais Korkalainen soitella tuolloin?

• Anonyymi

Kalevi Vedrorekin johdattelemana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalevi Vedrorekin johdattelemana.

Todennäköisesti asia on juuri noin. Kalevi oli eksynyt gay-senssipalstalle, jossa sattumoisin törmäsi Jukkaan. Jukka oli kuusikymppinen SDP:n kunnanvaltuutettu Itä-Suomesta. Hän ihastui Kaleviin eli nuoreen, lievästi kehitysvammaiseen, poikaan ja pyysi tältä puhelinnumeroa. Kalevi hätääntyi ja antoi hätäpäissään Jarmon puhelinnumeron. Jukka soitti Jampelle ja kiivastui jonkun verran, koska Jampe ei ollut yhteistyökykyinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti asia on juuri noin. Kalevi oli eksynyt gay-senssipalstalle, jossa sattumoisin törmäsi Jukkaan. Jukka oli kuusikymppinen SDP:n kunnanvaltuutettu Itä-Suomesta. Hän ihastui Kaleviin eli nuoreen, lievästi kehitysvammaiseen, poikaan ja pyysi tältä puhelinnumeroa. Kalevi hätääntyi ja antoi hätäpäissään Jarmon puhelinnumeron. Jukka soitti Jampelle ja kiivastui jonkun verran, koska Jampe ei ollut yhteistyökykyinen.

Kalevi toimi aivan oikeaoppisesti antaessaan Jarmon numeron Korkalaiselle.

• Anonyymi

SDP Rautavaara
      16. toukokuu 2021 ·
      Olen Jukka Korkalainen , 73 vuotias eläkeläinen/toimitusjohtaja ja syntyperäinen rautavaaralainen.
      Työurani aloitin 01.07.63 Jukolan Osuuskaupassa ja tein elämäntyöni saman työnantajan palveluksessa esimiestehtävissä, yhteensä 45 vuotta
      Vuonna 2009 olin perustamassa Rautavaaran Lämpöosuuskunnan jonka hallituksen puheenjohtajana
      olen ollut alusta alkaen ja myöhemmin toimitusjohtajana.
      Olin ensimmäisen kerran kuntavaaliehdokkaana vuoden 2017 vaaleissa ja tulin valituksi.
      SDP:n vaalivoiton ansiosta neuvotteluissa avautui puolueelle mahdollisuus kunnanhallituksen puheenjohtajuuteen ja tulin siihen valituksi. Nykyisen valtuustokauden aikana Rautavaaran kunnassa tehtiin kaksi talouden tasapainottamissuunnitelmaa yhdessä poliittisten ryhmien kanssa ja niiden ansiosta saimme talouden tasapainotettua useaksi vuodeksi eteenpäin.
      Luonto, tasa-arvo ja hyvinvointi sekä yrittäjäystävällisyys ovat teemoja, joita kunnallisvaaleissa haluan korostaa. Rautavaaralla on paljon kaunista lähiluontoa, joka pitää ottaa huomioon päätöksenteossa. Yrittäjien huomioonottaminen ja panostaminen entistä enemmän yrittäjäystävällisyyteen.
      Hyvinvointi on käsitteenä laaja, mutta sitäkin tärkeämpi. Rautavaaralla on parantamisen varaa niin nuorten palveluissa kuin vanhusten hoidossa
      Haluan huomioida kaikkien kuntalaisten tarpeet päätöksenteossani tasapuolisesti
      PIDETÄÄN HUOLTA KUNNASTA
      KUNTA PITÄÄ HUOLTA MEISTÄ

• Korkalainen toimi hyvin uhmakkaasti Jarmoa kohtaan, koska Jarmo ei lähtenyt mukaan hänen petileikkeihinsä.

• UUSI

Kunpa Jukka soittaisi taas.

• Anonyymi

Puhelut saattoivat tulla myös Tenhuselta. Vuosi 2015 oli rankaisijoiden kulta-aikaa. Samaan aikaan Tenhunen oli hyvin aktiivinen. Tuolloin myös monessa eri kanavassa tiedotettiin, että Jarmo on rankaisijoiden johtohahmo.

• Anonyymi

Jarmo ei sentään päässyt omalla naamallaan MV-lehden sivuille.

• Pääkaupunkiseudulla muuan nuori mies aukoi päätään Rankaisijoille. He päättivät kostaa asiattomuudet ja selvittivät miehen osoitteen. Kohta miehen ovella alkoi rampata kaikenlaista väkeä. Joku pöljä mies matkusti Espoon perukoilta asti, kun kuvitteli saavansa naista.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi ihmeessä hoikkalan puhelinnumeroa jaetaan noin avokätisesti ihan joka paikkaan?

• Anonyymi
      UUSI

Ei kai soittaja vaan ollut viljakainen ?

• Anonyymi
        UUSI

Oli kuka oli, tärkeintä in, että linja pysyy kuumana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kuka oli, tärkeintä in, että linja pysyy kuumana.

Ja soitot mielellään yöaikana kännipäiten.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      219
      9314
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6138
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      4996
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      62
      4886
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3980
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3520
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3467
    8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2951
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2936
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    Aihe