Se oli silloin Tampereella. Asuin lähellä paloasemaa. Niitä tutkittiin, mutta tekijää ei selvinnyt. Se oli sellaista, joka viittasi Kouvolan murteeseen. Siellä lähellä oli myös moottoripyöräjengiläisiä, mutta en tiedä liittyikö ne tähän.
Puheluita vuonna 2015
9
284
Vastaukset
- Anonyymi
Tais Korkalainen soitella tuolloin?
- Anonyymi
Kalevi Vedrorekin johdattelemana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalevi Vedrorekin johdattelemana.
Todennäköisesti asia on juuri noin. Kalevi oli eksynyt gay-senssipalstalle, jossa sattumoisin törmäsi Jukkaan. Jukka oli kuusikymppinen SDP:n kunnanvaltuutettu Itä-Suomesta. Hän ihastui Kaleviin eli nuoreen, lievästi kehitysvammaiseen, poikaan ja pyysi tältä puhelinnumeroa. Kalevi hätääntyi ja antoi hätäpäissään Jarmon puhelinnumeron. Jukka soitti Jampelle ja kiivastui jonkun verran, koska Jampe ei ollut yhteistyökykyinen.
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti asia on juuri noin. Kalevi oli eksynyt gay-senssipalstalle, jossa sattumoisin törmäsi Jukkaan. Jukka oli kuusikymppinen SDP:n kunnanvaltuutettu Itä-Suomesta. Hän ihastui Kaleviin eli nuoreen, lievästi kehitysvammaiseen, poikaan ja pyysi tältä puhelinnumeroa. Kalevi hätääntyi ja antoi hätäpäissään Jarmon puhelinnumeron. Jukka soitti Jampelle ja kiivastui jonkun verran, koska Jampe ei ollut yhteistyökykyinen.
Kalevi toimi aivan oikeaoppisesti antaessaan Jarmon numeron Korkalaiselle.
- Anonyymi
SDP Rautavaara
16. toukokuu 2021 ·
Olen Jukka Korkalainen , 73 vuotias eläkeläinen/toimitusjohtaja ja syntyperäinen rautavaaralainen.
Työurani aloitin 01.07.63 Jukolan Osuuskaupassa ja tein elämäntyöni saman työnantajan palveluksessa esimiestehtävissä, yhteensä 45 vuotta
Vuonna 2009 olin perustamassa Rautavaaran Lämpöosuuskunnan jonka hallituksen puheenjohtajana
olen ollut alusta alkaen ja myöhemmin toimitusjohtajana.
Olin ensimmäisen kerran kuntavaaliehdokkaana vuoden 2017 vaaleissa ja tulin valituksi.
SDP:n vaalivoiton ansiosta neuvotteluissa avautui puolueelle mahdollisuus kunnanhallituksen puheenjohtajuuteen ja tulin siihen valituksi. Nykyisen valtuustokauden aikana Rautavaaran kunnassa tehtiin kaksi talouden tasapainottamissuunnitelmaa yhdessä poliittisten ryhmien kanssa ja niiden ansiosta saimme talouden tasapainotettua useaksi vuodeksi eteenpäin.
Luonto, tasa-arvo ja hyvinvointi sekä yrittäjäystävällisyys ovat teemoja, joita kunnallisvaaleissa haluan korostaa. Rautavaaralla on paljon kaunista lähiluontoa, joka pitää ottaa huomioon päätöksenteossa. Yrittäjien huomioonottaminen ja panostaminen entistä enemmän yrittäjäystävällisyyteen.
Hyvinvointi on käsitteenä laaja, mutta sitäkin tärkeämpi. Rautavaaralla on parantamisen varaa niin nuorten palveluissa kuin vanhusten hoidossa
Haluan huomioida kaikkien kuntalaisten tarpeet päätöksenteossani tasapuolisesti
PIDETÄÄN HUOLTA KUNNASTA
KUNTA PITÄÄ HUOLTA MEISTÄ Korkalainen toimi hyvin uhmakkaasti Jarmoa kohtaan, koska Jarmo ei lähtenyt mukaan hänen petileikkeihinsä.
- Anonyymi
Puhelut saattoivat tulla myös Tenhuselta. Vuosi 2015 oli rankaisijoiden kulta-aikaa. Samaan aikaan Tenhunen oli hyvin aktiivinen. Tuolloin myös monessa eri kanavassa tiedotettiin, että Jarmo on rankaisijoiden johtohahmo.
- Anonyymi
Jarmo ei sentään päässyt omalla naamallaan MV-lehden sivuille.
Pääkaupunkiseudulla muuan nuori mies aukoi päätään Rankaisijoille. He päättivät kostaa asiattomuudet ja selvittivät miehen osoitteen. Kohta miehen ovella alkoi rampata kaikenlaista väkeä. Joku pöljä mies matkusti Espoon perukoilta asti, kun kuvitteli saavansa naista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187