Tekstiviestejä vuonna 2017

Anonyymi-ap

Niitä tuli useita ja tein niistä ilmoituksen poliisille. Tekijä siitä selvisi. Poliisi otti tähän henkilöön yhteyttä, mutta ne viestittelyt vain paheni siitä. En tuntenut tätä tekijää ollenkaan. Sain tietää, että edunvalvojanaan toimi joku komissario.

16

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viestien lähettäjä oli käsittääkseni muuan Tenhunen, joka vaati rahaa Jarmolta. Jarmo ei ikinä maksanut mitään, mikä oli järkevästi tehty, koska holhouksen alaisten uhkauksia ja vaatimuksia ei pidä ottaa vakavasti.

• Anonyymi

Juuri näin asia eteni. Tenhunen viittasi viesteissään Bandidos-jengiin. Näissä viesteissä oli kiristystä. Siinä oli jotain taloudellista vaatimusta. Minun olisi pitänyt viedä Tampereelle johonkin kauppakeskukseen jotain rahaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin asia eteni. Tenhunen viittasi viesteissään Bandidos-jengiin. Näissä viesteissä oli kiristystä. Siinä oli jotain taloudellista vaatimusta. Minun olisi pitänyt viedä Tampereelle johonkin kauppakeskukseen jotain rahaa.

Tenhunen seuraa Jarmoa edelleen instassa, joten voi olla, että vaatimus toistuu. Mikäköhän sai hänet kiristämään Jarmoa?

• Anonyymi
        seppo_myllis kirjoitti:

Tenhunen seuraa Jarmoa edelleen instassa, joten voi olla, että vaatimus toistuu. Mikäköhän sai hänet kiristämään Jarmoa?

Sain Tenhusen uskomaan, että kyseessä on rankaisijoiden Jambe Kuismo. Tenhunen on eläinrakas ihminen eikä hän pitänyt siitä, että rankaisijat kurittivat eläimiä - etupäässä koiria. MV-lehti tarjosi 1000 euroa, mikäli joku antaa lehdelle tietoja rankaisijoiden todellisista henkilöllisyyksistä. Ehkä Tenhunen ajatteli, että Jarmo voisi maksaa hänelle 2000 euroa siitä, että hän ei paljasta Jarmoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain Tenhusen uskomaan, että kyseessä on rankaisijoiden Jambe Kuismo. Tenhunen on eläinrakas ihminen eikä hän pitänyt siitä, että rankaisijat kurittivat eläimiä - etupäässä koiria. MV-lehti tarjosi 1000 euroa, mikäli joku antaa lehdelle tietoja rankaisijoiden todellisista henkilöllisyyksistä. Ehkä Tenhunen ajatteli, että Jarmo voisi maksaa hänelle 2000 euroa siitä, että hän ei paljasta Jarmoa?

Myös Hatunen saatiin lähes samoilla verukkeilla Jarmon kimppuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Rankaisijoita ei kannata paljastaa ihan pikkurahalla. Me emme lannistu!

• Ruikkua päästetään taksien penkeille. Rankaisijoiden määräyksiä on syytä totella!

• Anonyymi
        seppo_myllis kirjoitti:

kylähullu esiintyy mylliksenä meneppä takaisin kauhujoelle houruumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylähullu esiintyy mylliksenä meneppä takaisin kauhujoelle houruumaan

Ole nyt varovainen, Jarmo, sen Tenhusen kanssa ja maksa ihan sovinnolla hänelle vaaditut rahat.

• Anonyymi
        ReijoVehmala kirjoitti:

Rankaisijoita ei kannata paljastaa ihan pikkurahalla. Me emme lannistu!

vajakkilässytä lykkää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vajakkilässytä lykkää

mutta sitä on kiva lukea

• Anonyymi

Tekijän edunvalvojana toimi poliisi: komissaario. Tässä tapauksessa minulta vaadittiin laittomin perustein rahaa.

• Turhaan vaatii. Talo meni ulosottoon.

• Anonyymi
        seppo_myllis kirjoitti:

Turhaan vaatii. Talo meni ulosottoon.

Jarmon tilanteessa tyhjästä on huono nyhjästä. Jarmo on köyhempi kuin Pekka.

• Anonyymi kirjoitti:

Jarmon tilanteessa tyhjästä on huono nyhjästä. Jarmo on köyhempi kuin Pekka.

Pekka kertoi että tuo herra kuuluu sekä köyhiin että ruskeanreiän ritareihin. Onko asia näin?

• Anonyymi
        Kari.Riuskanen kirjoitti:

Pekka kertoi että tuo herra kuuluu sekä köyhiin että ruskeanreiän ritareihin. Onko asia näin?

Molempiin ryhmittymiin kuuluu selkeästi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe