Halvempia vuokra-asuntoja on vaikea löytää.
Kela on lähettänyt muuttokehoituksia
37
532
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niitä syrjemmältä löytyy. Sinne vaan Outokumpuun, Lieksaan tai Rääkkylään.
- Anonyymi
Löytyy lähempääkin. Eno, Kiihtelysvaara, Uimaharju ...
- Anonyymi
SUOMESSA RIITTÄÄ HALPOJA ASUNTOJA.
- Anonyymi
JA HOMEISIA
- Anonyymi
MONET VOIVAT LUOPUA KALLIISTA ASUNNOSTAAN JA JÄTTÄÄ MAKSUKYKYISILLE MAAHANMUUTTAJILLE, KUTEN JUHA SIPILÄ TEKI.
- Anonyymi
EI SIINÄ OLE JÄRKEÄ, ETTÄ ASUNTOSIJOTTAAT HYÖTYVÄT JA RIKASTUVAT ASUNTOSIJOITUKSILLAAN KELASTA.
-
TULEE SÄÄTÄÄ LAKI, ETTÄ SIJOITUS -ASUNNOT LUOVUTEAAN VUKRALAISILLE OMAKSI KORVAUKSETTA.- Anonyymi
No niin, siellähän se itse ikinään tikkua-ristiin-pistämätön pummi tekee oikein kunnollista kommunistista jakoa...
Joku kun rahoittaa ja tekee, niin kyllähän se kommaripummi sen mielellään ilmaiseksi ottaisi jos annettaisiin.
Mitäs jos sinäkin kouho menisit vaikka töihin ja ostaisit ihan itse asunnon itsellesi? - Anonyymi
Hyvä idea
- Anonyymi
Onko meidän Tuija muuten täällä?
- Anonyymi
Ei kai nyt jouluna ole?
- Anonyymi
Tuijalla halpa vuokra-asunto?
- Anonyymi
Kolmioita on runsaasti vapaana ympäri kaupunkia.
- Anonyymi
Karvaisia kolmioita?
- Anonyymi
Ei millään löydy halvempaa asuntoa, ehkä about 50 km päästä. En omista autoa ja työllistymismahdollisuudet senkun heikkenee.
- Anonyymi
Pieniä halvempia asuntoja on vaikea löytää. Uimaharju, Kiihtelysvaara ehkä vois löytyä.
Tosin silloin kyllä kaikki palvelut menee huonompaan ja kalliimpaan suuntaan.
- Anonyymi
Ei mitään järkeä käydä etäältä töissä,järki käteen
Eikun vaan muutto syrjempään ja jäädä sinne työttömäksi tukien varaan hyvin pärjää- Anonyymi
Onslow ei käynyt töissä. Oslow otti rennosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onslow ei käynyt töissä. Oslow otti rennosti.
Asuuko se Uimaharjussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuuko se Uimaharjussa?
Mullan alla.
- Anonyymi
Vätkylät ei pysty kun kaljottelemaan ja tupakkia polttamaan.Ettekö pysty ees vuokraa maksamaan.Ootte onnettomia luusereita hävetkää.
- Anonyymi
Hemmetin hankalaa, kun työt ja halvat syrjäkylän asunnot eivät kohtaa. Millä rahalla matkustat töihin, jos jostain halvemman asunnon saat?
Ehkä hallitus+Kela toivovat enemmän työttömiä ja syrjäytyneitä.
Mitä järkeä? - Anonyymi
Marinin hallituksen mamut taitaa vieläkin asua ilmaiseksi veronmaksajien rahoilla.
Onko somaliperheet käsketty muuttamaan pienempään asuntoon?- Anonyymi
mualaisliitto-mtk:n piäministerin kutsuvieraat,
tulukee,tulukee talonikin annan...
- Anonyymi
Minä olen asunto. Kela määrää. Miksi joudun? Onko Kela pakko? Kuka syy?
- Anonyymi
Mihinkähän hävisi se punakasvoinen nuori mies Rantakylästä? Vaalea tukkainen. Tykkäsi Pirkka oluesta ja oli Rantakylän katukuvassa lähes koko ajan. Nyt ei ole aikoihin näkynyt?
- Anonyymi
Se muutti Hondurasiin ja on siellä nykyään variksenpelättinä.
- AnonyymiUUSI
Kyllästyi kun naisia ei kiinnostanut joten lähti parempiin maisemiin.
- Anonyymi
Miksi ei kaupunki rakennuta pieniä asuntoja, tarve on huutava?
Jos ja kun niitä rakennetaan, niihin pääsevien pitää ensisijalla olla työssäkäyviä ja veronsa maksavia.
Työttömät- ja työhaluttomat kuin muutkin joutilaat ja venkulat syrjäkylille joissa paljon vapaita asuntoja.
Olisko taas Kelan, sossun ja kaupungin aika ottaa järki käyttöön noittenkin ongelmien hoidossa !- Anonyymi
Mistähän se työttömyys oikein johtuu kun on 10 000 työtöntä itäsuomessa...
Oisko hallituksella vastuu luoda työtä.
Itäsuomi on ollut kehitysmaata jo 60- luvulta - Anonyymi
Mitä sinäkin mistään tajuat. 🤣🤣
- Anonyymi
Muuttakaa pois, Itä-Suomessa Suomen suurin työttömyys.
- Anonyymi
Joensuun kodit nosti vuokria.
- AnonyymiUUSI
Heilissä on ilmoitus. Halpoja vuokra-asuntoja Uimaharjussa.
- AnonyymiUUSI
Minä olen vuokraa. Asunto. Halpoja onko. Kumpi vuokra. Asuntoko. Uima. Harju. Onko halpa. Asunto kela muutto. Onko vuokra. Kela. Mikä.
- AnonyymiUUSI
nu'nih,
pummi tiällä mallaa,
lesta-yrvän kutsuvieraita...
- AnonyymiUUSI
Onko myös mamuille lähetetty ja kehotus työntekoon?
- AnonyymiUUSI
Ovatkohan patistaneet niitä palkattomaan työtoimintaan? Palkattomassa pärjää helposti heikolla kielitaidollakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020