Demarit kirjoittaa täällä mielestään asiantuntevasti

Anonyymi-ap

Kehuvat SDP sotea maasta taivaisiin. kepun sanovat häipyvän kartalta.
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/suomen-keskusta?page=1

SDP Sote-uudistuksella turvaamme palvelut
https://www.sdp.fi/eduskuntavaalit-2023/vaaliohjelma/solidaarinen-yhteiskunta-pitaa-kaikki-mukana/sote-uudistuksella-turvaamme-palvelut/
'
”Sote-uudistus parantaa kaikkien suomalaisten palveluita”, pääministeripuolue SDP lupasi aluevaaliohjelmassaan.
Vaikka hyvinvointialueet toteuttavat nyt jättileikkauksia ja karsivat terveyskeskuksia, Krista Kiurun mielestä SDP on pitänyt lupauksensa. Kiuru vastasi perhe- ja peruspalveluministerinä sote-uudistuksesta Sanna Marinin (sd) hallituksessa.

Yhäkin demarit kehuu tekemäänsä sotea.

11

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalaisliiton.kurittaja

      Pääsääntöisesti palstan demarit ovat luokkaa parempia skribenttejä kuin maalaisliittolaiset.
      Demarien koulutustaso on parempi. Maalaisliittolaiset ovat yleensä käyneet korkeintaan amiksen.
      Sinä olet poikkeus koska olet käynyt sekä kadettikoulun että polin. Tosin kypsyysnäytteessä oli vaikeuksia.
      Ovatko jalkapalloilevat tyttäresi jouluna käymässä. Oletko Teneriffalla vai Suomessa?

      • Anonyymi

        Tuokin kumma sosialisti. isätön h o m o poika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin kumma sosialisti. isätön h o m o poika.

        Etkö parempaan pysty.


      • Anonyymi

        Voi... taasko sinä. Eikö sulla ole omakin palsta, sinne viisauksia jakamaan. Sossu on sairas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi... taasko sinä. Eikö sulla ole omakin palsta, sinne viisauksia jakamaan. Sossu on sairas.

        Kerro lisää sotilasansiomitalistasi.


    • Anonyymi

      Kukas nuo leikkaukset on laitettu voimaan.

    • Anonyymi

      Mutta persutrolli, mites tää liittyy palstan aiheeseen?

    • Anonyymi

      Kiuru vastasi perhe- ja peruspalveluministerinä sote-uudistuksesta Sanna Marinin (sd) hallituksessa.

      Yhäkin demarit kehuu tekemäänsä sotea.

    • Anonyymi

      Alkuvaikeuksia on ollut, mutta sote-uudistus todennäköisesti osoittautuu ajan myötä toimivammaksi ratkaisuksi kuin jatkaminen entisellä kuntapohjaisella järjestelmällä, puhumattakaan siirtymisestä kokoomuksen ajamaan yksityislääkärijärjestelmään.

      Kuka muka uskoo, että kunnat olisivat pitäneet kiinni omistamistaan terveyskeskuksista ja -asemista, jos ja kun olisivat joutuneet maksamaan kaikki niiden kustannukset pelkillä kunnallisverotuotoillaan?

    • Anonyymi

      Miten tää demareiden herjaaminen liittyy Suomen Keskustaan

    • Anonyymi

      Lestakepuleilla on aina ollut täysin oma ajatusmaailmansa, aina.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe