Kehuvat SDP sotea maasta taivaisiin. kepun sanovat häipyvän kartalta.
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/suomen-keskusta?page=1
SDP Sote-uudistuksella turvaamme palvelut
https://www.sdp.fi/eduskuntavaalit-2023/vaaliohjelma/solidaarinen-yhteiskunta-pitaa-kaikki-mukana/sote-uudistuksella-turvaamme-palvelut/
'
”Sote-uudistus parantaa kaikkien suomalaisten palveluita”, pääministeripuolue SDP lupasi aluevaaliohjelmassaan.
Vaikka hyvinvointialueet toteuttavat nyt jättileikkauksia ja karsivat terveyskeskuksia, Krista Kiurun mielestä SDP on pitänyt lupauksensa. Kiuru vastasi perhe- ja peruspalveluministerinä sote-uudistuksesta Sanna Marinin (sd) hallituksessa.
Yhäkin demarit kehuu tekemäänsä sotea.
Demarit kirjoittaa täällä mielestään asiantuntevasti
11
215
Vastaukset
Pääsääntöisesti palstan demarit ovat luokkaa parempia skribenttejä kuin maalaisliittolaiset.
Demarien koulutustaso on parempi. Maalaisliittolaiset ovat yleensä käyneet korkeintaan amiksen.
Sinä olet poikkeus koska olet käynyt sekä kadettikoulun että polin. Tosin kypsyysnäytteessä oli vaikeuksia.
Ovatko jalkapalloilevat tyttäresi jouluna käymässä. Oletko Teneriffalla vai Suomessa?- Anonyymi
Tuokin kumma sosialisti. isätön h o m o poika.
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin kumma sosialisti. isätön h o m o poika.
Etkö parempaan pysty.
- Anonyymi
Voi... taasko sinä. Eikö sulla ole omakin palsta, sinne viisauksia jakamaan. Sossu on sairas.
Anonyymi kirjoitti:
Voi... taasko sinä. Eikö sulla ole omakin palsta, sinne viisauksia jakamaan. Sossu on sairas.
Kerro lisää sotilasansiomitalistasi.
- Anonyymi
Kukas nuo leikkaukset on laitettu voimaan.
- Anonyymi
Mutta persutrolli, mites tää liittyy palstan aiheeseen?
- Anonyymi
Kiuru vastasi perhe- ja peruspalveluministerinä sote-uudistuksesta Sanna Marinin (sd) hallituksessa.
Yhäkin demarit kehuu tekemäänsä sotea. - Anonyymi
Alkuvaikeuksia on ollut, mutta sote-uudistus todennäköisesti osoittautuu ajan myötä toimivammaksi ratkaisuksi kuin jatkaminen entisellä kuntapohjaisella järjestelmällä, puhumattakaan siirtymisestä kokoomuksen ajamaan yksityislääkärijärjestelmään.
Kuka muka uskoo, että kunnat olisivat pitäneet kiinni omistamistaan terveyskeskuksista ja -asemista, jos ja kun olisivat joutuneet maksamaan kaikki niiden kustannukset pelkillä kunnallisverotuotoillaan? - Anonyymi
Miten tää demareiden herjaaminen liittyy Suomen Keskustaan
- Anonyymi
Lestakepuleilla on aina ollut täysin oma ajatusmaailmansa, aina.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419