todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
55
938
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä oletko hän, nainen, mutta itselläni kyse on elämäni rakkaudesta. Tunteet suorastaan pelottaa.
- Anonyymi
Hän, mies on minun elämäni rakkaus, mutta en tiedä oletko hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän, mies on minun elämäni rakkaus, mutta en tiedä oletko hän.
Rannan ratsu was the clue, ei mikään muu.....
https://m.youtube.com/watch?v=UWMLRKiijtE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rannan ratsu was the clue, ei mikään muu.....
https://m.youtube.com/watch?v=UWMLRKiijtEVoin pahoin
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Sivusta, itse miehenä koen, että tuttu tunne, vaikea luottaa naiseen, jos on kerrankin erehtynyt pahasti toisesta. Keneen uskaltaa luottaa, jos se naapurin tytöltäkin tuntuva kiltti, paljastuu pahimman luokan tapaukseksi, jälkeenpäin? Hyvää esittävä nainen oli, huijattuna jatkan eloa.
Etkö rakasta ittees? Kuulostaa siltä
- Anonyymi
On siis sellainen kuvio jonka vuoksi pelkään kusettamista. Ei ole kyse siitä, etten luottaisi sen vertaa häneen. Uskon kyllä jos hän ilmaisee tunteensa jotenkin irl, vaikka uskomattomalta se silloinkin tuntuisi.
- Anonyymi
Kannattaa hoitaa luottamus ongrlma
Ja oma mustasukkaissuu terveelle tadolle takasi ennenkun meet suhteeseen ettei siitö tuu sulle
Itseluottsmuksen oppikoilu sen suhteen et pelot tulee kohdattaviksi.
Eli vedät tällähetkellä just sen tyypin tyypoejä puoleen jotka eivät lisää luottamustasi muihin ihmisiin vain päin vastoin. Koska pelkööt ja murehdit asiaa. Koska et ole korjannut itseäsi sen kun joku teki säron luottamukseen..
Etsit luottamuksen korjaavaa henkilöä ulkopuolelta etkä itsestäsi.
Pelot pitää kohdata itse
sitä pelko ja luottamuksen palautus työskentelyä ei voi toinen ihminen tehdä pelkääjön puolesta.
Ei vaikka pelkääjä niin mielellää antaisi homman sen toisen osapuolen tehtäväksi
- Anonyymi
Onko hän mielestäsi kusettaja irl?
- Anonyymi
Ei, mutta jotkut muut on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta jotkut muut on
Ohi! Kukaan ei tiedä tunteistani häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole mikään este esim. sille että täällä voi esiintyä hänenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole mikään este esim. sille että täällä voi esiintyä hänenä.
Sori, en tiedä millaisten ihmisten kanssa olet tekemisissä ja millainen ihastuksesi on, mutta tuo ei kuulosta kovin terveeltä.
Sen tiedän että minun maailmassani kukaan ei esiinny minuna ja esitä rakastunutta missään internetissä. Ihan absurdi ajatus. Kivaa iltaa sulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, en tiedä millaisten ihmisten kanssa olet tekemisissä ja millainen ihastuksesi on, mutta tuo ei kuulosta kovin terveeltä.
Sen tiedän että minun maailmassani kukaan ei esiinny minuna ja esitä rakastunutta missään internetissä. Ihan absurdi ajatus. Kivaa iltaa sulle.Juu, ohi meni. Sairasta se onkin mitä eräät tekevät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tehnyt koskaan sellaista asiaa, ettei hän kiinnostuisi muista?
- Anonyymi
Sama homma. Olen ollut palstalta pois tänään ja olen jatkossakin. Keskityn irl niihin ketkä välittää.
- Anonyymi
Ehkä välittää enemmän kuin uskotaan, mutta hän ei usko että välittäminen otettaisiin vastaan irl.
- Anonyymi
Kun ei odota mitään, niin ei pety, eikä koe tulevan kusetetuksi. Kuitenkin mahdollisuudet ovat rajattomat;)
- Sivusta.- Anonyymi
Minä odotan. Tunteet on niin vahvat.
- Anonyymi
Oletteko pysyneet suunnitelmassa;)
- Anonyymi
Ai teil on oikein suunnitelma, alamaailmalla. Nappasitte taas mun viestit hänelle. Mikä tää juttu on, en tajua vaikka paljon tajuankin. Eli väkisin yritätte jii.tä naimisiin ton muijan kans???
- Anonyymi
Elu viitasen kans?
- Anonyymi
Tämä Marika ainakin kaipaa P- miestä enemmän kuin mitään.
- Anonyymi
Kerrotko jotain siitä, mistä tuo vaikeus johtuu?
- Anonyymi
Kiusaajista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaajista
Mies on kiusaaja vai hänen kaverinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on kiusaaja vai hänen kaverinsa?
Hän ei ole, hänen kavereistaan en tiedä mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole, hänen kavereistaan en tiedä mitään
Joku sinun kavereistasi voi myös olla kiusaaja....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sinun kavereistasi voi myös olla kiusaaja....
Yksi ”kaveri” on ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi ”kaveri” on ainakin
Vidun lapselliset pllet!!!
- Anonyymi
Niin minäkin yksinäinen Trumann showhan tämä on. Mengeleen kidutus tutkimus.
- Anonyymi
😔
Kaipaatko jotakuta?
- Anonyymi
Miten sen voisin sulle kertoa..täällä?
- Anonyymi
Tarkoitan siis tunnisteellisesti, minkä todisteen haluat, mitä kukaan muu ei voi tietää. Jos niin sitten
- Anonyymi
Epäilen ettei ole mitään tunnistetta, mitä kukaan muu ei tiedä 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen ettei ole mitään tunnistetta, mitä kukaan muu ei tiedä 😔
Eikö mitään todellakaan😒? Jotain esimerkiksi mitä hän on kahdenkesken sanonut tai jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mitään todellakaan😒? Jotain esimerkiksi mitä hän on kahdenkesken sanonut tai jotain
Tilanne on sellainen, että minua on vakoiltu puhelimen kautta 😬 lisäksi taitaa muistissa olla ongelmaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne on sellainen, että minua on vakoiltu puhelimen kautta 😬 lisäksi taitaa muistissa olla ongelmaa
Et ole miettinyt kertaakaan miksi se on mahdollista, kannattaisi. Naisia esittävä lapsiinsekaantuja.
- Anonyymi
en kaipaa ketään. veitset hakattu, aina kun yritätte viedö tai tuoda pajaa, tai tehdä kiusaa tai mitään vaan, saatte turpaan ja pahaa. veitset hakattu. opitte kysymään ja kunnioittamaan muita ihmisiä ja niiden elämää, töitä, kotia ja rahaa.
- Anonyymi
En halua kenenkään kaipaavan minua, enkä minä kaipaa ketään!
- Anonyymi
Ainoa mitä olen kaivannut on työnteko pienessä ryhmässä! Ihmisillä ei ole minulle merkitystä! Emme kaikki ole samanlaisia, minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Miksi sitä on niin vaikeaa muiden ymmärtää! Projektin aloittajatkaan eivät sitä ymmärtäneet ja siksi he olettivat että haluaisin tutustua uusiin ihmisiin, mutta niin se ei ole todella ollut koskaan! Se oli totaalista toisen ihmisen aliarvioimista, ettei minun mielipidettäni kysytty koskaan siitä mitä pidän tärkeänä elämässäni! Siksi projektilla ei ollut koskaan sitä mahdollisuutta, että se olisi voinut toteutua! Tässä aunnossa asuisi nyt elämäänsä hyvin tyytyväinen vanhempi henkilö, jos hänen haaveensa olisivat toteutuneet. Vakituinen työpaikka alkaen kesäkuusta 2014 ja jatkuen kesäkuuhun 2030. Se olisi taannut omillaan pärjäämisen todella hyvin eikä olisi ollut oman ensimäisen asunnon menetystäkään! En todellakaan olla missään tekemissä sellaisen henkilön kanssa koskaan, jonka takia menetin kaiken tuon!
- Anonyymi
Jos on itse kusettaja niin alitajuisesti pelkää,että joutuu itse kusetetuksi.
- Anonyymi
Onhan se noinkin mutta kyllä myös juontaa juurensa siitä että on jo joutunut kusetetuksi lian monesti niin alkaa käyttäytymään epäilevästi kaikkia kohtaan jolloin ihmiset saattavat luulla kusettajaksi tai sitten kusetetusta tulee kusettaja.
- Anonyymi
aina kun tekevät pahaa, saavat sitä itse. veitset hakattu. aina kun pyytävät muista vaikka minua ja ottavat, veitset hakattu.
- Anonyymi
Ajattelen samaa.
- AnonyymiUUSI
Ihan aidosti kaipaan ja haluan hänet. En tosin voi varmaan mitenkään todistaa sitä täällä palstalla…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan aidosti kaipaan ja haluan hänet. En tosin voi varmaan mitenkään todistaa sitä täällä palstalla…
Tee se sitten irl. Keksit kyllä keinon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee se sitten irl. Keksit kyllä keinon.
Emme näe missään tällä hetkellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Emme näe missään tällä hetkellä
Ei välttämättä tarvitse nähdä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä tarvitse nähdä.
Viesti ei taida olla sen luotettavampi kuin tämä palsta. Kuka edes olet?
- Anonyymi
En ole kusettaja mutta en ole ihan kunnollinenkaan. Kärvistelen tässä sen takia. Tiedän kuitenkin, mitä haluan. Haluan mieheni mutta olen huolissani, miten sinun käy. Vaikutat kunnolliselta ja toivon sinulle hyvää. Voin kuitenkin vain jättää sinut Herran haltuun ja luottaa elämään. Päästäthän sinä minut pois? Olen ansainnut jo onnen mutta niin olet sinäkin!
- AnonyymiUUSI
Aika fiksu olet kun tunnistit vedätykseni. Yritin kusettaa.
- AnonyymiUUSI
Mä haluun sut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluun sut.
Ei aloittajalta. Aloittaja ei halua vedättäjää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232456- 1331731
- 661572
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261301KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.421223Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771169- 1171144
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571067Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571030Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31990