Minun on niin vaikeaa uskoa, että

Anonyymi-ap

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.

55

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä oletko hän, nainen, mutta itselläni kyse on elämäni rakkaudesta. Tunteet suorastaan pelottaa.

• Anonyymi

Hän, mies on minun elämäni rakkaus, mutta en tiedä oletko hän.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Sivusta, itse miehenä koen, että tuttu tunne, vaikea luottaa naiseen, jos on kerrankin erehtynyt pahasti toisesta. Keneen uskaltaa luottaa, jos se naapurin tytöltäkin tuntuva kiltti, paljastuu pahimman luokan tapaukseksi, jälkeenpäin? Hyvää esittävä nainen oli, huijattuna jatkan eloa.

• Etkö rakasta ittees? Kuulostaa siltä

• Anonyymi

On siis sellainen kuvio jonka vuoksi pelkään kusettamista. Ei ole kyse siitä, etten luottaisi sen vertaa häneen. Uskon kyllä jos hän ilmaisee tunteensa jotenkin irl, vaikka uskomattomalta se silloinkin tuntuisi.

• Anonyymi

Kannattaa hoitaa luottamus ongrlma
        Ja oma mustasukkaissuu terveelle tadolle takasi ennenkun meet suhteeseen ettei siitö tuu sulle
        Itseluottsmuksen oppikoilu sen suhteen et pelot tulee kohdattaviksi.
        Eli vedät tällähetkellä just sen tyypin tyypoejä puoleen jotka eivät lisää luottamustasi muihin ihmisiin vain päin vastoin. Koska pelkööt ja murehdit asiaa. Koska et ole korjannut itseäsi sen kun joku teki säron luottamukseen..
        Etsit luottamuksen korjaavaa henkilöä ulkopuolelta etkä itsestäsi.
        Pelot pitää kohdata itse
        sitä pelko ja luottamuksen palautus työskentelyä ei voi toinen ihminen tehdä pelkääjön puolesta.
        Ei vaikka pelkääjä niin mielellää antaisi homman sen toisen osapuolen tehtäväksi

• Anonyymi

Onko hän mielestäsi kusettaja irl?

• Anonyymi

Ei, mutta jotkut muut on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, mutta jotkut muut on

Ohi! Kukaan ei tiedä tunteistani häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole mikään este esim. sille että täällä voi esiintyä hänenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole mikään este esim. sille että täällä voi esiintyä hänenä.

Sori, en tiedä millaisten ihmisten kanssa olet tekemisissä ja millainen ihastuksesi on, mutta tuo ei kuulosta kovin terveeltä.
        Sen tiedän että minun maailmassani kukaan ei esiinny minuna ja esitä rakastunutta missään internetissä. Ihan absurdi ajatus. Kivaa iltaa sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, en tiedä millaisten ihmisten kanssa olet tekemisissä ja millainen ihastuksesi on, mutta tuo ei kuulosta kovin terveeltä.
        Sen tiedän että minun maailmassani kukaan ei esiinny minuna ja esitä rakastunutta missään internetissä. Ihan absurdi ajatus. Kivaa iltaa sulle.

Juu, ohi meni. Sairasta se onkin mitä eräät tekevät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tehnyt koskaan sellaista asiaa, ettei hän kiinnostuisi muista?

• Anonyymi

Sama homma. Olen ollut palstalta pois tänään ja olen jatkossakin. Keskityn irl niihin ketkä välittää.

• Anonyymi

Ehkä välittää enemmän kuin uskotaan, mutta hän ei usko että välittäminen otettaisiin vastaan irl.

• Anonyymi

Kun ei odota mitään, niin ei pety, eikä koe tulevan kusetetuksi. Kuitenkin mahdollisuudet ovat rajattomat;)
      - Sivusta.

• Anonyymi

Minä odotan. Tunteet on niin vahvat.

• Anonyymi

Oletteko pysyneet suunnitelmassa;)

• Anonyymi

Ai teil on oikein suunnitelma, alamaailmalla. Nappasitte taas mun viestit hänelle. Mikä tää juttu on, en tajua vaikka paljon tajuankin. Eli väkisin yritätte jii.tä naimisiin ton muijan kans???

• Anonyymi

Elu viitasen kans?

• Anonyymi

Tämä Marika ainakin kaipaa P- miestä enemmän kuin mitään.

• Anonyymi

Kerrotko jotain siitä, mistä tuo vaikeus johtuu?

• Anonyymi

Kiusaajista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaajista

Mies on kiusaaja vai hänen kaverinsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on kiusaaja vai hänen kaverinsa?

Hän ei ole, hänen kavereistaan en tiedä mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole, hänen kavereistaan en tiedä mitään

Joku sinun kavereistasi voi myös olla kiusaaja....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku sinun kavereistasi voi myös olla kiusaaja....

Yksi ”kaveri” on ainakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi ”kaveri” on ainakin

Vidun lapselliset pllet!!!

• Anonyymi

Niin minäkin yksinäinen Trumann showhan tämä on. Mengeleen kidutus tutkimus.

• Anonyymi

😔
        Kaipaatko jotakuta?

• Anonyymi

Miten sen voisin sulle kertoa..täällä?

• Anonyymi

Tarkoitan siis tunnisteellisesti, minkä todisteen haluat, mitä kukaan muu ei voi tietää. Jos niin sitten

• Anonyymi

Epäilen ettei ole mitään tunnistetta, mitä kukaan muu ei tiedä 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen ettei ole mitään tunnistetta, mitä kukaan muu ei tiedä 😔

Eikö mitään todellakaan😒? Jotain esimerkiksi mitä hän on kahdenkesken sanonut tai jotain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö mitään todellakaan😒? Jotain esimerkiksi mitä hän on kahdenkesken sanonut tai jotain

Tilanne on sellainen, että minua on vakoiltu puhelimen kautta 😬 lisäksi taitaa muistissa olla ongelmaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on sellainen, että minua on vakoiltu puhelimen kautta 😬 lisäksi taitaa muistissa olla ongelmaa

Et ole miettinyt kertaakaan miksi se on mahdollista, kannattaisi. Naisia esittävä lapsiinsekaantuja.

• Anonyymi

en kaipaa ketään. veitset hakattu, aina kun yritätte viedö tai tuoda pajaa, tai tehdä kiusaa tai mitään vaan, saatte turpaan ja pahaa. veitset hakattu. opitte kysymään ja kunnioittamaan muita ihmisiä ja niiden elämää, töitä, kotia ja rahaa.

• Anonyymi

En halua kenenkään kaipaavan minua, enkä minä kaipaa ketään!

• Anonyymi

Ainoa mitä olen kaivannut on työnteko pienessä ryhmässä! Ihmisillä ei ole minulle merkitystä! Emme kaikki ole samanlaisia, minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Miksi sitä on niin vaikeaa muiden ymmärtää! Projektin aloittajatkaan eivät sitä ymmärtäneet ja siksi he olettivat että haluaisin tutustua uusiin ihmisiin, mutta niin se ei ole todella ollut koskaan! Se oli totaalista toisen ihmisen aliarvioimista, ettei minun mielipidettäni kysytty koskaan siitä mitä pidän tärkeänä elämässäni! Siksi projektilla ei ollut koskaan sitä mahdollisuutta, että se olisi voinut toteutua! Tässä aunnossa asuisi nyt elämäänsä hyvin tyytyväinen vanhempi henkilö, jos hänen haaveensa olisivat toteutuneet. Vakituinen työpaikka alkaen kesäkuusta 2014 ja jatkuen kesäkuuhun 2030. Se olisi taannut omillaan pärjäämisen todella hyvin eikä olisi ollut oman ensimäisen asunnon menetystäkään! En todellakaan olla missään tekemissä sellaisen henkilön kanssa koskaan, jonka takia menetin kaiken tuon!

• Anonyymi

Jos on itse kusettaja niin alitajuisesti pelkää,että joutuu itse kusetetuksi.

• Anonyymi

Onhan se noinkin mutta kyllä myös juontaa juurensa siitä että on jo joutunut kusetetuksi lian monesti niin alkaa käyttäytymään epäilevästi kaikkia kohtaan jolloin ihmiset saattavat luulla kusettajaksi tai sitten kusetetusta tulee kusettaja.

• Anonyymi

aina kun tekevät pahaa, saavat sitä itse. veitset hakattu. aina kun pyytävät muista vaikka minua ja ottavat, veitset hakattu.

• Anonyymi

Ajattelen samaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ihan aidosti kaipaan ja haluan hänet. En tosin voi varmaan mitenkään todistaa sitä täällä palstalla…

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan aidosti kaipaan ja haluan hänet. En tosin voi varmaan mitenkään todistaa sitä täällä palstalla…

Tee se sitten irl. Keksit kyllä keinon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tee se sitten irl. Keksit kyllä keinon.

Emme näe missään tällä hetkellä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Emme näe missään tällä hetkellä

Ei välttämättä tarvitse nähdä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä tarvitse nähdä.

Viesti ei taida olla sen luotettavampi kuin tämä palsta. Kuka edes olet?

• Anonyymi

En ole kusettaja mutta en ole ihan kunnollinenkaan. Kärvistelen tässä sen takia. Tiedän kuitenkin, mitä haluan. Haluan mieheni mutta olen huolissani, miten sinun käy. Vaikutat kunnolliselta ja toivon sinulle hyvää. Voin kuitenkin vain jättää sinut Herran haltuun ja luottaa elämään. Päästäthän sinä minut pois? Olen ansainnut jo onnen mutta niin olet sinäkin!

• Anonyymi
      UUSI

Aika fiksu olet kun tunnistit vedätykseni. Yritin kusettaa.

• Anonyymi
        UUSI

Mä haluun sut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluun sut.

Ei aloittajalta. Aloittaja ei halua vedättäjää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2456
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      133
      1731
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1572
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      26
      1301
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      42
      1223
    6. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1169
    7. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1144
    8. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1067
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      57
      1030
    10. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      990
    Aihe