melkoisen traaginenkin video tästä Suomen terveydenhuollosta ja kaikesta siihen liittyvästä.
Onneksi ukolla on nyt kaikki hyvin.
Siivikon Sisullapa oli
11
690
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hyväkään terveydenhuolto pysty korjaamaan noin pahoja valuvikoja, mitä Siivikon ukko on saanut päähänsä pihtisynnytyksessä pimeässä ja nokisessa savusaunassa.
- Anonyymi
Oli aivan normaalin anssi miehen tarina.
- Anonyymi
Nuita päämäärättömiä sinne tänne harhailevia anssimiehiä syntyi 90-luvulla alkaneiden maa- ja metsätalouden puhdistusten jälkeen kuin sieniä sateella.
- Anonyymi
Kaikilla niillä oli joko uniapnea, kieli roikkui ulkona tai muuten vaan laiskotti ja olut maistoi.
Sitten tuli tietokoneet kamarin nurkkaan, eikä unen saannistakaan niin väliä ollut. - Anonyymi
Melekosta puppua päästää inehmo suustaan. Kaikkee ne kehtaa sepustaa.
Asijasta toiseen: Sannooko ne lapissa mä....mä. Uteliaisuuttani ja kateuttani kelasin ton filmin ja Sisuman siellä toisteli: mä ..mä?
Ennenvanhaan reilu poronpurija sano: mie? - Anonyymi
Kauheaa jaaritusta videot. Lienee lappilainen puhetapa, asiaa kierretään ja kaarretaan ennenkuin se saadaan sanottua. Ei jaksa katsoa tuotakaan videota.
Muutamalla lauseella saisi asian kerrottua
Psyykkiseksi epäilty sairaus olikin lopulta uniapnea! - Anonyymi
Kansaiväliseen levitykseen tarkoitetuissa videoissa pitää puhua ymmärrettävää kieltä. Ei ne berliinissä ta newyorkissa ymmärrä jos sanot MIE.
- Anonyymi
Voimia ja terveyttä Siivikon Sisulle tästä eteenpäin ja töitäkin mitä robotella. Jos ihminen on sairas ja väsynyt niin ei se työnteko maistu kellään jos joutuu väkipakolla opiskelemaan, pylväisiin kiipeilemään ja muuta raskasta halkohommaa puuhailemaan. Joka Iikka vaan avantoa tekemään ja uimaan niin alkaa vekottimet pelaamaan ja kansan väkiluku lisääntymään.
- Anonyymi
Tolloja lisää rahoittamaan ulkomaita.
- Anonyymi
Sairaudet voi aiheuttaa että ihminen alkaa puhua vähän niinkuin kielillä. Suusta vaan tulee MÄ vaikka aikoo sanoa MIE.
- Anonyymi
Sie ja mie
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897