https://www.apu.fi/artikkelit/mies-hakkasi-annikaa-7-vuotta-aloitti-heti-haiden-jalkeen
Miksi nämä naiset eivät lähde tällaisista liitoista heti ensimmäisten iskujen jälkeen.
Jos kerran käy käsiksi ja lyö niin sitä tulee tapahtumaan jatkossakin.
Pitkä on pinna joillakin naisilla
80
714
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi täältä poistetaan kommentteja?
- Anonyymi
Poistetut viestit on suomi24 sääntöjen vastaisia.
Niissä ei tarvitse olla kuin yksi väärä sana niin ne poistuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistetut viestit on suomi24 sääntöjen vastaisia.
Niissä ei tarvitse olla kuin yksi väärä sana niin ne poistuu.Mutta miksi älyttömiä ja halveeraavia viestejä tämäkin palsta on joskus aivan täysi.....eikö niissä ole edes yhtä väärää sanaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi älyttömiä ja halveeraavia viestejä tämäkin palsta on joskus aivan täysi.....eikö niissä ole edes yhtä väärää sanaa???
Se on outoa. Ehkä on jokin tekoälyn tapainen joka poistelee viestejä.
- Anonyymi
Olen itse nainen ja olen sitä mieltä että kyllä monta kertaa miesten väkivaltainen käytös johtunee jatkuvaan nalkuttavasta puolisosta. Itse en hyväksy väkivaltaa mutta turha toiseen kohdistuva henkinen väkivalta ei ole hyväksyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse nainen ja olen sitä mieltä että kyllä monta kertaa miesten väkivaltainen käytös johtunee jatkuvaan nalkuttavasta puolisosta. Itse en hyväksy väkivaltaa mutta turha toiseen kohdistuva henkinen väkivalta ei ole hyväksyttävää.
On niitä nalkuttavia ja henkistä väkivaltaa käyttäviä ukkojakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä nalkuttavia ja henkistä väkivaltaa käyttäviä ukkojakin
Naiset kun kailottaa niin niin korvat huutaa tilliä. Olen tämän kailottajan kuullut eräänkin kerran ja huutaa kuin n korppikotka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset kun kailottaa niin niin korvat huutaa tilliä. Olen tämän kailottajan kuullut eräänkin kerran ja huutaa kuin n korppikotka.
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🎯🎯🎯
Tiedän tyypin.
- Anonyymi
Minulla ei ole omakohtaista kokemusta perheväkivallasta eikä kukaan läheisistä ystävistäkään ole tämmöistä sanonut kokeneensa. Tosin mistä sen tietää, mitä neljän seinän sisällä itse kunkin kotona tapahtuu.
Väkivallan kohteeksi, puolison taholta, joutuminen voi hävettää, olen lukenut näin jostain tutkimuksesta. Pitää itseään syyllisenä, siis olisi omasta mielestään antanut kumppanilleen "syyn" väkivaltaan.
Joku pelkää (?) yksin jääntiä, parempi olla huonossa liitossa, kuin jäädä yksin? Aiempi vuosikymmeninä saattoi ollakin ns.taloudellista riippuvuutta puolisosta ja ehkä myös koti vain " väkivaltaisen" nimissä.
Väkivaltainen kieltää monesti puhumasta kellekään, tai " teen vielä pahempaa"?
Tästä väkivalta-asiasta puhutaan nykyään paljon, tietoa ja apua on saatavilla. Joskus tarvitaan vain yhdelle luotetulle ystävälle puhuminen ja hän voi auttaa.- Anonyymi
Siihen ei parisuhteessa auta muu kuin ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ei parisuhteessa auta muu kuin ero.
Uusi ukko jo kehissä ennen eroa ja lapset jää kakkoseksi.
- Anonyymi
Sitä minäkin ihmettelen! Kun olin nuorena töissä, silloinen työkaverini kertoi, että hänen miehensä on väkivaltainen. Tällä työkaverilla oli pitkät hiukset ja mies retuutti häntä hiuksista ja veti pitkin lattiaa ja teki muutakin pahaa. Kysyin miksi hän ei lähtenyt suhteesta, mutta ei hän osannut vastata siihen itään!
- Anonyymi
ei itään vaan mitään
- Anonyymi
Todella erikoista käytöstä. Jos mies oikeasti rakastaa naista niin ei käy käsiksi eikä pahoinpitele ja retuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella erikoista käytöstä. Jos mies oikeasti rakastaa naista niin ei käy käsiksi eikä pahoinpitele ja retuuta.
Kyllä naisetkin käy käsiksi ja henkinen väkivalta on myös naisten käyttämä väkivalta. Kaakatetaan ja huudetaan kuin hyeenat raadolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee myös naisia jos rakastaa toista miksi nainen lyö ja käyttää henkistä väkivaltaa?
- Anonyymi
Niinpä. Ei se niin yksinkertaista ole lähteä hullun manipuloivan narsistin luota. Lisäksi, jos on lapsia.
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta.
- Anonyymi
Lapsien ei koskaan pitäisi joutua kuulemaan vanhempiensa riitelyä ja toisen mollaamista mitä ikävä kyllä tapahtuu ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsien ei koskaan pitäisi joutua kuulemaan vanhempiensa riitelyä ja toisen mollaamista mitä ikävä kyllä tapahtuu ja paljon.
Pettäminen on pahinta mitä toinen voi toiselle tehdä. Lähdetään lasten kanssa kotoa ja ollaan niin rakastuneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettäminen on pahinta mitä toinen voi toiselle tehdä. Lähdetään lasten kanssa kotoa ja ollaan niin rakastuneita.
Nykyään on muotia kun tehdään lapset niin sitten erotaan kun muutkin näin tekevät!!!
- Anonyymi
Narsisti ei myönnä että hänessä olisi vikaa kun vika löytyy mukamas aina toisesta osapuolista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsisti ei myönnä että hänessä olisi vikaa kun vika löytyy mukamas aina toisesta osapuolista.
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen ärsyttää minua suuresti. Lapset kärsii huomaamatta, aikuinen joka pettänyt ja rakastunut ei näe ja tajua lasten kärsimystä kun ei ole sitä ydin perhettä.
Yleensä se on äiti joka ottaa lapset ja lähtee uuden rakkaan luo, isä kun ei aina niitä lapsia itselleen saa, äippä uuden rakkauden huumassa sivuuttaa lasten kärsimykset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen ärsyttää minua suuresti. Lapset kärsii huomaamatta, aikuinen joka pettänyt ja rakastunut ei näe ja tajua lasten kärsimystä kun ei ole sitä ydin perhettä.
Yleensä se on äiti joka ottaa lapset ja lähtee uuden rakkaan luo, isä kun ei aina niitä lapsia itselleen saa, äippä uuden rakkauden huumassa sivuuttaa lasten kärsimykset.Näin se menee ikävä kyllä monesti 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee ikävä kyllä monesti 😞
Joskus kaiken tuon jälkeen karma kostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kaiken tuon jälkeen karma kostaa.
Toivottavasti tietyssä tapauksessa käy niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän siinä käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙏🙏
- Anonyymi
Tämä on totta. Uhri syyttää itseään, koska ei tiedä omia rajojaan. Tai on oppinut, että mistä toisen rajat alkavat ja mihin loppuvat.Lapsuudessa siis ei ole ollut normaalia elämää. Lasten ja rahallisen tilanteen vuoksi myös jäädään suhteeseen. Se kuitenkin on lyhytnäköistä ja vaarallista, tuhoisaa oman terveyden kantilta. Uhri manipuloidaan syylliseksi ja se uhrin myös saa lamaantumaan ja alistumaan. Lukekaa ihmeessä asiantuntijoiden kirjoituksia, älkää tehkö päätelmiä tutun tutun tunteista. Yksi mikä on varmaa, on se, että vain narsistin uhri voi ymmärtää mitä on narsismi( salaliittoteoria, ulkonäön haukkuminen, kuvittelet k aiken, olet vainoharhainen eli enhän minä sinua voISI pettää(- isi muoto),pettäminen, oharit tilanne kuin tilanne, riidan aiheuttaminen tyhjästä, että pääsee " omille menoille" = pettämään. Pyrkii tekemään sinusta hullun muiden silmissä( naapurit, tutut, työkaverit) holtiton käytös = peli- seksiriippuvuus. Katselee itseään peilistä liikaa. Hymy ja vapautunut nauru ei ole aito. Se on virnistys. Silmät ei naura. Ainoita tunteita mitä narsisti kokee ovat kateus, viha, katkeruus. Ei iloa toisen onnistumisen vuoksi.Näin aluksi. Narsisti isä tai äiti arvostelee, vähättelee, alistaa, manipuloi lastaan. Sitä ei monikaan lapsi ymmärrä kuin vasta 30v mistä on kyse !!!
Näitä ei voi käsittääkään sellainen joka ei ole narsistin UHRI ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Uhri syyttää itseään, koska ei tiedä omia rajojaan. Tai on oppinut, että mistä toisen rajat alkavat ja mihin loppuvat.Lapsuudessa siis ei ole ollut normaalia elämää. Lasten ja rahallisen tilanteen vuoksi myös jäädään suhteeseen. Se kuitenkin on lyhytnäköistä ja vaarallista, tuhoisaa oman terveyden kantilta. Uhri manipuloidaan syylliseksi ja se uhrin myös saa lamaantumaan ja alistumaan. Lukekaa ihmeessä asiantuntijoiden kirjoituksia, älkää tehkö päätelmiä tutun tutun tunteista. Yksi mikä on varmaa, on se, että vain narsistin uhri voi ymmärtää mitä on narsismi( salaliittoteoria, ulkonäön haukkuminen, kuvittelet k aiken, olet vainoharhainen eli enhän minä sinua voISI pettää(- isi muoto),pettäminen, oharit tilanne kuin tilanne, riidan aiheuttaminen tyhjästä, että pääsee " omille menoille" = pettämään. Pyrkii tekemään sinusta hullun muiden silmissä( naapurit, tutut, työkaverit) holtiton käytös = peli- seksiriippuvuus. Katselee itseään peilistä liikaa. Hymy ja vapautunut nauru ei ole aito. Se on virnistys. Silmät ei naura. Ainoita tunteita mitä narsisti kokee ovat kateus, viha, katkeruus. Ei iloa toisen onnistumisen vuoksi.Näin aluksi. Narsisti isä tai äiti arvostelee, vähättelee, alistaa, manipuloi lastaan. Sitä ei monikaan lapsi ymmärrä kuin vasta 30v mistä on kyse !!!
Näitä ei voi käsittääkään sellainen joka ei ole narsistin UHRI ollut.Korjaus: tai ei ole oppinut mistä toisen rajat alkavat ja mihin loppuvat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsilla on koti siellä missä on kotiosoite eikä muualle pitäisi viedä viikoksi. Lapset ovat lapsia vain hetken ja heille omakoti on paras paikka maailmassa. Miltä tuntuisi aikuisenkin muuttaa viikoksi aina muualle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsilla on koti siellä missä on kotiosoite eikä muualle pitäisi viedä viikoksi. Lapset ovat lapsia vain hetken ja heille omakoti on paras paikka maailmassa. Miltä tuntuisi aikuisenkin muuttaa viikoksi aina muualle?
Rakkaus on sokeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on sokeaa.
Nykyaikana näyttää olevan muotia että erotaan ja lapset on vuoroviikoin vanhemmilla.
- Anonyymi
YLE areenassa Taira vieläkin pyöriä tämä dokkari nimeltään Tate.
Katsoin sen läpi ja ihmettelen miksi hyvin usealla miehellä tuollainen viha naisia kohtaan ja silti he tarvitsevat naisen rinnalleen.
Mieleen tulee että onko tällaisilla miehillä nainen vain äidin korvike?
Nuoret miehetkin samaistuu ja ihailee kyseistä Tatea ja hänen tyyliään ja toimintaansa. - Anonyymi
Naisella on asunto jossa kirjoilla , mies ei. Tms
- Anonyymi
Nuori nainen papparoisen seurassa hiukan haiskahtaa sanoisinko miltä. Parempi kun olen hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuori nainen papparoisen seurassa hiukan haiskahtaa sanoisinko miltä. Parempi kun olen hiljaa.
Onko papparoinen rikkaasta suvusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä se sinua haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä se sinua haittaa.
Ei haittaa mutta kovasti ihmetyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa mutta kovasti ihmetyttää.
Kävisi kaveri ikänsä puolesta vaikka omaksi isäkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo kerro mitään narismista. Ei tuollainen ole narsismia. Lue niin tiedät. Kovin on hataraa tietosi mukamas narsismista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo kerro mitään narismista. Ei tuollainen ole narsismia. Lue niin tiedät. Kovin on hataraa tietosi mukamas narsismista
Älä siinä narise!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävisi kaveri ikänsä puolesta vaikka omaksi isäkseen.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010860850.html
Niin se tässäkin tapauksessa miespuoliso on jo sen ikäinen että kävisi isästä, mutta rakkaus ei rajoja tunne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se tässäkin tapauksessa miespuoliso on jo sen ikäinen että kävisi isästä, mutta rakkaus ei rajoja tunne.Voihan sen näinkin ajatella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se tässäkin tapauksessa miespuoliso on jo sen ikäinen että kävisi isästä, mutta rakkaus ei rajoja tunne.Voihan sitä tällaisissa suhteissa olla aitoakin rakkautta mutta pistää miettimään ikäero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä tällaisissa suhteissa olla aitoakin rakkautta mutta pistää miettimään ikäero.
Minä on 70v. Ei tulis mieleenkään ihastua sata vuotiaaseen😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä 🤣🤣
Perinnön toivossa voivat rakastua jotkut tyypit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta 30 vuotiaaseen voisit rakastua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä 🤣🤣
Minä oon 72v ukko ja voisin rakastua 18 vuotiaaseen typykkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon 72v ukko ja voisin rakastua 18 vuotiaaseen typykkään.
Oletko kenties rikaskin? Alkoi heti kiinnostus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kenties rikaskin? Alkoi heti kiinnostus.
Pärjään erittäin hyvin mutta en varmaan lukeudu rikkaisiin. Omaisuutta kyllä on. Omakotitalo, kaksi autoa, moottorivene. Kesämökki ja metsää 65hehtaaria ja omat hampaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pärjään erittäin hyvin mutta en varmaan lukeudu rikkaisiin. Omaisuutta kyllä on. Omakotitalo, kaksi autoa, moottorivene. Kesämökki ja metsää 65hehtaaria ja omat hampaat.
Tuommoisesta vaarista typykät tykkää.
- Anonyymi
Jos nainen 18v täyttänyt niin ei kuulu kenellekään.
- Anonyymi
Sehän tuo vielä puuttuisi että olisi alle 18 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tuo vielä puuttuisi että olisi alle 18 v.
Onhan näitä nuoria naisia julkkiksetkin vetäneet puoleensa. Olisiko niin että nuoret naiset etsivät itselleen isähahmoa kesken jääneen lapsuuden turvaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan näitä nuoria naisia julkkiksetkin vetäneet puoleensa. Olisiko niin että nuoret naiset etsivät itselleen isähahmoa kesken jääneen lapsuuden turvaksi?
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🎯🎯🎯
...tai itselleen ja jälkikasvulleen elättäjää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikko itsetunto niillä on kiitos vanhempien(isä, äiti, ukit, mummot) lapsi kasvatettu väärin.alistaminen,häpeä minuutta kohden, eli et osaa mitään, häpeä itseäsi, ettäs julkeatkin pitää itsetunnostasi kiinni,minä omistan sinut ja ajatuksesi, siksi sinä et saa onnistua missään, sinulla ei saa olla vapautta edes ajatuksissasi itsestäsi. Nämä on niin nähty. Kun lapsi tulee n 30- 40v tajuaa hän toivottavasti miten häntä on alistettu ja kontrolloitu ja ottaa pitkän välimatkan vuosiksi alistajiinsa( ehkä koko loppuelämäkseen) jenkkisivuilla nämä selvää kauraa.
- Anonyymi
Narsismi osa 1 ja narsismi osa 2 googlaa. Ymmärrä myös kuulemasi, vaikka useamman kerran kuuntelet, uhri ymmärtää kyllä jo ensimmäisellä kuuntelukerralla.
- Anonyymi
Elämämme voi täällä maanpäällä loppua ykskaks yllättäen joko sairauden tai tapaturman johdosta. Olisi hyvä että eläisimme kunnioittaen toinen toisiaan kun vielä täällä olemme.
- Anonyymi
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Lapsuus on aikaa jolloin lapsi tarvitsee rakkautta ja kodin jossa kasvaa tasapainoiseksi aikuiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsuus on aikaa jolloin lapsi tarvitsee rakkautta ja kodin jossa kasvaa tasapainoiseksi aikuiseksi.
Todella on näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella on näin.
Kaikkea sitä näkee ja kuulee kun vanhaksi tulee mutta viisaus lisääntyy iän myötä. Ennen kaikki oli toisin.
- Anonyymi
Kaikki alkaa siitä, kun on nuori tyttö, eikä tiedä kaikkea. Tulee parisuhde ja mies onkin mustasukkainen ja väkivaltainen...kaikki alkaa hiljalleen. Sinä alistut kaikkeen ja luulet se olevan normaalia...aika kuluu eikä asiat muutu...tulee pysähdys...oli se mikä tahansa...mutta tulee.Myöhemmin huomaat,että toinen käytti sinua hyväksi. Tee oma valintasi!
- Anonyymi
Seliseli...
- Anonyymi
Vai käyttikö tyttö hyväksi miestä?
- Anonyymi
Oliko nuori tyttö pettänyt miestä mistä mustasukkaisuus alkoi?
- Anonyymi
Kertomuksesi tyttö voi olla myös poikakin jolle käy kuvaamallasi tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko nuori tyttö pettänyt miestä mistä mustasukkaisuus alkoi?
Ei tyttö pettänyt. Mustasukkaisuus on geeniperimässä (huono itsetunto).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tyttö pettänyt. Mustasukkaisuus on geeniperimässä (huono itsetunto).
Kyllä typykkä petti ja pitkään pettikin ja pettäs edelleen jos ei olis ns. lopullisesti jätetty pettäjä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä typykkä petti ja pitkään pettikin ja pettäs edelleen jos ei olis ns. lopullisesti jätetty pettäjä.
Voi vitalis johan on touhut.
- Anonyymi
Olipa kyllä sekopäinen keskustelu, näytti olevan naisten haukkuminen pääasia. Oisko sama ihminen kirjoitellut naisvihaansa.
- Anonyymi
Olen nainen enkä mies.
- Anonyymi
Ihan järkevä keskustelu. Eikös keskustelun aihe ollut nais vihan vastustus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan järkevä keskustelu. Eikös keskustelun aihe ollut nais vihan vastustus.
Elekee, elekee, elekee ennee...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218271Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391601- 3771329
- 61275
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2711244- 661197
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958